Dzisiaj jest 23 lut 2025, 6:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 kwie 2011, 20:08 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Witam, mam pytanie gdzie się znajdują blokady mofa?? Skuter jest z Niemiec i był zablokowany do 25km/h, ale po wymianie cylka+tłok+pierścienie osiągi wzrosły w granicach 55km/h lecz chciałbym go odblokować, aby osiągi były większe i nie wiem jakie i gdzie się znajdują blokady mofa. Dodam od siebie, ze nie ma blokady w formie zawirowywacza spalin oraz tulejki zwężająca wylot spalin w kolanku zaraz przy cylku, oraz brak tulejki dystansowej miedzy talerzem a wariatorem tzn jak już go kupiłem to nie było tych blokad. Skuter ładnie się wkręca na obroty itd. Skuter to derbi vamos 2T. Proszę o pomoc !!. Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 12:31 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 23:24
Posty: 62
Pojazd:
konrad9510 pisze:
Pomoże ktoś??


sprawdz czy nie masz z tylu do wariatora przykreconej blaszki na 3 lub 4 śruby, jak tak to ja odkrec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 16:13 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Do wariatora czy za wariatorem? Z tylu chyba nie mam nic przykrecajacego, a możesz powiedzieć na czym ta blokada polega z ta blaszka? I jakbyś mógł najlepiej podać linka do zdjęcia tej blaszki to bym lepiej skojarzył. Prosze o pomoc. Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 16:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ta blokada jest za talerzykiem który trzyma rolki przykręcana na 3 śruby i odpowiada za to że się wariator nie rozchodzi do końca

sprawdź też czy nie masz blokowanego modułu i policz ile obrotów robi dzwon sprzęgła w czasie 1 pełnego obrotu koła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 20:47 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Chodzi o tą blaszkę na 3 śruby co na zdjęciu?? Jeśli tak to mam taką blaszkę u siebie, podaje link do aukcji " http://allegro.pl/wariator-suzuki-addre ... 63776.html " A nie rozlecą się rolki jak wyrzucę tą blaszkę?? Moduł chyba nie jest zblokowany lecz nie jestem pewny, a nie ma tu różowego kabelka lub coś w tym stylu?? Jak bym rozkręcał to tego wariatora to wtedy bym obliczył o ile mi się obraca dzwon sprzęgła w czasie 1 pełnego obrotu koła, a ile przeciętnie powinien się obrócić?? I jeśli się mniej obraca lub więcej to na czym to polega?? W skuterach nie jestem najlepszy więc proszę o pomoc Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 21:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
jak masz 12-13 to jest ok obrotów , jak 15 to zablokowane i wtedy wymiana ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 21:40 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Aha, moze w piątek to sprawdze, a co wtedy jest zablokowane ? I co wtedy należy wymienić? I co odnośnie tej blaszki?


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2011, 21:48 przez konrad9510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 22:29 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 23:24
Posty: 62
Pojazd:
wyjmij wariator, odkręć ją i pozniej spowrotem włóż wariator powoli zeby sie nie rozsypał.

u mnie ta blaszka dała cos koło 10km/h do przodu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 6:49 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Aha, więc w sobotę albo i nawęd w piątek zajrzę tam, tylko mnie ciekawi czy wtedy rolki się nie rozsypią jak będzie wariator wysuwał się???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 8:04 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 23:24
Posty: 62
Pojazd:
nic sie nie wysypie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 8:10 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Aha no ok, wiec rozbiore i zobaczymy, a co by mogło jeszcze byc oprócz tej blaszki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 13:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Pierw zobacz ile to Ci da,
Nie wiem czy wspominałeś bo wczoraj to czytałem ale chyba nie, możesz mieć zablokowany moduł! Także sprawdź to bo nie wiem czy pisałeś .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 15:23 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Modułu raczej nie mam zablokowanego bo skuter wkręca się na obroty itd nie ma, że daje gaz a on do x obrotów i nie kręci wyżej, lecz pewny nie jestem, może w któryś dzień nagram filmik jak się wkręca na obroty. Widziałem, że pisałeś coś o obrocie koła i dzwona ile robi obrotów, jak bym miał zablokowany to co należy wtedy wymienić?? I na czym polega ta blokada?? Patrz kilka postów w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 15:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
No to są przelożenia blokowane.
Sprawdź ile masz obrotów i wtedy pomogę Ci bo po co pisać na darmo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 15:57 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Aha no ok, to dopiero w piątek, ponieważ będę go rozpierał do malowania więc wyrzucę wtedy tą blaszkę i policzę obroty. Temat można powiedzieć, że na pół rozwiązany, ale proszę moderatora o nie zamykanie go, ponieważ w piątek wrócę do tego tematu. A założę jeszcze jeden temat odnośnie innego problemu. Czekamy do piątku Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2011, 20:40 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Jutro będę rozkręcał do wariatora i chciałbym powrócić do tematu a mianowicie do tej blaszki z wariatora na 3 śrubki, a dokładniej można jakiegoś linka do zdjęcia odnośnie tej blaszki na 3 śrubki bo widziałem 2 rodzaje blaszek i mam dylemat o którą chodzi?? A dokładniej widziałem tutaj " http://skutery.net/forumBB/viewtopic.php?f=3&t=44 " 4 zdjęcie z tymi 2 blaszkami, wywalić tą która jest tam zaznaczona??


Ostatnio zmieniony 08 kwie 2011, 20:40 przez konrad9510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 12:06 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Odpowie mi ktoś na podwyższyć post??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 13:40 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
konrad9510 pisze:
Odpowie mi ktoś na podwyższyć post??

Ludzie ta blaszka zapobiega tylko przed wypadnięciem rolek !
Wyciągasz wariator i z tej strony gdzie wkłada się rolki jest blaszka dokręcona na 3 śruby, po prostu ją odkręcasz i ot tyle :wink:
Jeśli faktycznie jest to "mofa" to jest blokada na module, ale z tego co napisałeś to wnioskuję że po prostu masz blokadę na wariatorze ( pierścień ) co przekłada się na to że v-max to 55km/h i nic więcej.
Nawet gdyby przełożenia były zablokowane to v-max przekroczyłby 60km/h ale wszystko zależy od tego ile masz obrotów dzwonem sprzęgła na jeden pełny obrót koła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 16:34 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Ale ta blaszka wygląda taka obręcz czy jest na całej powierzchni wariatora, podałem wyżej link i na 4 zdj. są 2 blaszki powiedz która blaszka to jest blokada ta po lewo czy prawo??? No to jest mofa nawed na tabliczce pisze na ramie pisze derbi vamos M. Nie jestem pewny na moduł, własnie nie mam blokady na wiariatorze tego pierścienia. Ktoś pisał, że jak jest 15 obrotów dzwona na 1 obrót koła to jest zablokowany, po niedzieli sprawdzę ile mam, a jakbym miał zablokowany to co trzeba zrobić żeby odblokować?? A raczej prawdopodobnie mam blokade. Czekam na odpowiedź i Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:15 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
Człowieku odkręciłeś w ogóle wariator ? Bo jakbyś odkręcił to wiedział byś o której blaszce mówię. Co do przełożeń to wątpliwe żebyś miał je zablokowane, ale jak sprawdzisz ilość obrotów to będziesz w 100% pewny. Co trzeba zrobić ? Trzeba kupić odblokowane !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy