Dzisiaj jest 13 paź 2024, 19:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sie 2011, 22:23 
*

Rejestracja: 10 sie 2011, 23:27
Posty: 2
Pojazd:
Witam
Dostałem niedawno w ręcę Katanę LC 2003r. Mam kilka problemów.
1)Wlałem ostatnio 4l paliwa i przejechałem na nim około 60 km . to zdecydowanei za duzo , nie wyobrazam sobie ze taka 50ccm moze tyle spalic..
2)slabo odpala . musze go troche pokrecic startem,pokopac z kopki dopiero zapala. co mzoe byc przyczyna ?
3) Skuterowi brakuje troche mocy. podczas pierwszej jazdy kazdego dnia ma strasznego mula w okolicach 10-20 km na godzine i strasznei w tym czasie kopci. potem sie wszystko normuje i jest okej, ale leci i tak okolo 50 km na godzine i potem zaczyna przerywac .. wydaje mi sie ze moze wiecej. wymienilem pasek, ale nadal to samo
Pozdrawiam i licze na konkretne odp, uprzedzam, ze nie jestem bardzo zaawansowany w tej dziedzinie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 7:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
1.Regulacja gaźnika (a jak nie pomoże to mniejsza dysza)
2.regulacja gaźnika
3.Słaba kompresja??




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 9:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 15:36
Posty: 71
Lokalizacja: Siedlce (łódzkie)
Pojazd:
Mi to najbardziej pasuje na zawór membranowy.
Sprawdź czy jest dobry.
Ewentualnie wymień i wyreguluj gaźnik.




_________________

Żadna, nawet najprostsza, najbardziej gładka droga nie da ci tyle adrenaliny jak kręta droga ciągnąca się pomiędzy górskimi stepami...

Moja maszynka:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/Vamos_G/56901




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 9:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
pepekstunter pisze:
Mi to najbardziej pasuje na zawór membranowy.
Sprawdź czy jest dobry.
Ewentualnie wymień i wyreguluj gaźnik.

x2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 11:19 
*

Rejestracja: 10 sie 2011, 23:27
Posty: 2
Pojazd:
jak rozpoznac zly lub dobry zawor ? ile takie cos moze kosztowac i gdzie to znalezc ?
jak sprawdzic kompresje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 12:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Zawór membranowy masz pod kruccem ssącym, gaźnik jest przymocowany do krućca a krućiec do zaworu membranowego i silnika ;) Tak wygląda u ciebie zawór membranowy(moge się mylić): http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c2efcd6fb7

Jak rozpoznać zły? Zawór weź do ręki ustaw w stronę słońca i patrz do środka czy są prześwity.
Kompresje możesz sprawdzić manometrem, jak go nie masz podjedź do jakiegoś mechanika i sprawdzi Ci za piwo :)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2011, 13:22 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 21:47
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
2 punkt, to też może być słaba kompresja.




_________________

Suzuki Katana 03r.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy