Dzisiaj jest 04 maja 2025, 13:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sie 2011, 18:14 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 18
Pojazd:
Witam jestem tutaj nowy i proszę o wyrozumiałość.
Chcąc zdjąć blokadę z wariatora rozkręciłem wszystko i z powrotem skręciłem tak jak było lecz pojawił się duży problem. Skuter jakby moc stracił. Gdy stoi na stópce i dam gaz to jest normalnie, lecz gdy nacisnę tylni hamulec to nie ma siły tylko tak jakby przyduszony był. Próbowałem się przejechać i przez kilka sekund jakby nie chciał w ogóle przyspieszać dopiero po kilku sekundach takiej powolnej jazdy. Co się mogło stać proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 18:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 47
Lokalizacja: z Mazur
Pojazd:
Zobacz czy dobrze założyłeś wariator,czy rolki są na miejscu i czy są ( te małe trójkątne plastiki) na wariatorze,zobacz też czy przeciwtalerz jest założony na wał tzn zazębiony na trybach .Coś źle złożyłeś moim zdaniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 18:29 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 18
Pojazd:
już kilka razy sprawdzałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 18:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 47
Lokalizacja: z Mazur
Pojazd:
i wszystko jest na miejscu? odpaliłes go bez pokrywy - jak to pracuje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 18:57 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 18
Pojazd:
odpala na dotyk pracuje normalnie lecz gdy hamulec nacisne i chce dać gazu to muli strasznie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 47
Lokalizacja: z Mazur
Pojazd:
U mojego znajomego był taki sam problem tylko ze w Aprili .Przeciwtalerz miał zjechane zęby i nie kręcił się razem z wałem.A wariator wypychał pasek ale na nic to było.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 19:14 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 18
Pojazd:
byłem przed chwilą go odpalić i tam gdzie jest sprzęgło coś dziwnie hałasuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 19:27 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 18
Pojazd:
ile może kosztowac taki przeciw telerz i gdzie go można kupic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2011, 23:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Nagraj filmik... Bo tak to nie wiadomo o co chodzi, nagraj filmik jak pracuje i pokaż jak tam to wszystko bez pokrywy wygląda .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 17:53 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 18
Pojazd:
jutro zrobie filmik i wstawie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 19:17 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 18
Pojazd:
zrobiłem juz tutaj link
http://www.youtube.com/watch?v=bhMIHsUzi9o
proszę o pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 19:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Ale Ci bije ten wariator, robi ósemki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 19:27 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 18
Pojazd:
tzn co jest uszkodzone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Nie mam pojęcia co jest uszkodzone, możliwe że pasek strasznie rozciągnięty.

MrCannabis, TGB tak ma, to nie wina wariatora a wału, u mnie jest identycznie są felerne ..

Edit*

Pasek jest strasznie rozciągnięty bądź zaklinował się w wariatorze albo korektorze momentu. bo nie wraca na swoją pozycję .
Rozbierz i zobacz, za 2gim obejrzeniem filmiku z grubsza dopiero zobaczyłem :D

Może wario odwrotną stroną włożyłeś oO :D:D: to bez sensu, ale coś z napędem bo widac że pasek nie wraca na pozycję wyjściowa/ jaka powinna być na zgaszeniu


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 20:08 przez Scratch, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:07 
**

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:23
Posty: 261
Lokalizacja: Zdzieszowice
Pojazd:
a czym odkręcałeś wariator?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Scratch pisze:
Może wario odwrotną stroną włożyłeś oO :D :D: to bez sensu, ale coś z napędem bo widac że pasek nie wraca na pozycję wyjściowa/ jaka powinna być na zgaszeniu

właśnie chciałem to napisać, ale nie wiedziałem zbytnio jak jest to w TGB. Wariator w TGB trzeba odkręcać, tzn.zastosować blokadę tłoka o odkręcić 17 nasadowym czy 24 o ile dobrze pamiętam. Inną ocpją jest klucz pneumatyczny. Wygląda na to, żeZgubiłeś, albo nie zamontowałeś tulei, chociaż nie jestem pewny, albo tuleje nałożyłeś aż na następny fres na wale, ale jeśli by się tak stało być nie odpalił, bo by blokowało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:32 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 18
Pojazd:
kluczem nasadowym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Wkładasz śrubokręt płaski pomiędzy koło zębate rozrusznika a karter blokując tym samym wał.
Odkręcasz kluczem
MrCannabis pisze:
24

Patrzysz co tam odje**** bo coś nie jest tak :D a spytam czy ruszałeś coś przy sprzęgle ?

Bo ten pasek tak wygląda jak byś go wario założył zamiast na tulejkę oO


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 20:36 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Nie no coś jest od strony wariatora, bo tam nie chciał zejść. Jak chcesz mam na sprzedaż wariator stan idealny Hebo NG + 4pary rolek, zresztą zobacz w podpisie, wszystko stan idealny/ bardzo dobry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:37 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 18:03
Posty: 18
Pojazd:
tylko tak przyciągnąłem żeby pasek rozluźnić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy