Dzisiaj jest 03 maja 2025, 15:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 wrz 2011, 11:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 20:56
Posty: 14
Pojazd:
Witam wszystkich opowiem wam teraz moją historię :D zaczęło się to jakoś rok półtora temu katana chodziła bardzo ładnie szla na koło przyśpiecha miodna itp jej setup wtedy to wzmacniany pasek mallosi ,rolki podejrzewam 4,3 grama , zmienione sprężyny i szlif na tłoku meteora. Jechała jakieś 75 ale tu nie chodziło o prędkośc a moc ...
następnie posypał się pasek więc wsadziiłem mallossi kevlar belt , zjechały się rolki więc wsadziłem 4 gramowe ,cylinder miał kompresje niecale 6-7 więc kupiłem TEC HQ i kompresja wynosi 11, oprócz tego wymieniłem wydech na KUNDO ( podobno sportowy) ale przyśpieszenia nie odzyskałem co prawda obecnie katana sie rozpędza do 85 ale to nie to samo... myślałem że to wina rolek więc wsadziłem cięzsze 5,5 g ale było jeszcze gorzej więc wróciłem do 4 g co mogę zrobić w tym wypadku by odzyskać dawną moc i start ? pomocy aha katane mam jakoś 3 lata jest to Suzuki katana R ay 50 Wr ciecz z roku 2000 inne częsci seria dysza obecnie 68 masz jeszcze 60 i 78 ale również nic nie dają ...
/aha nie wiem czy to sie przyda ale pisze odstatnio czyściłem bak , chłodnice , olej jest zmieniany co 500 km ,


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2011, 12:05 przez luukiwitek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 13:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
olej jest zmieniany co 500 km , że co za pierdoły ? zmieniasz olej w 2t ? Oo :idea: :idea:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 15:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 20:56
Posty: 14
Pojazd:
noo przekładniowy zmieniam co 500 -600 km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 18:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
:mrgreen: :mrgreen: olej przekładniowy zmienia się co 15tys km;d :wink:




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 19:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 20:56
Posty: 14
Pojazd:
dobra zostawmy już ten olej i powiedzcie co może być przyczyną spadku przyspiechy i startu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 20:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
A załuż orginalny wydech i rolki jakie miałeś wcześniej i zobacz jak będzie chodził




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 20:56
Posty: 14
Pojazd:
to znaczy na starym wydechu już tak było.
A rolki sie strasznie zjechały więc nic z tego nie będzie - jedyne co zrobiłem to zważyłem je i wyszło 4,3 grama to kupiłem 4 gramowe.
/ Zapomniałem o tym wcześniej to dodam teraz Dzwon jest w dobrym stanie nie jest spalony czy przebarwiony jedyne co mnie może martwić to sprzęgło, otóż gdy się rozpędzam strasznie hmm jak by to nazwać wyje ? piszczy ?
czy jeżeli sprzęgło by się zużyło to stracił by przyspiechę ? nie wiem jak ocenic stan sprężyn i centralki ale były wymieniane jeszcze przez poprzedniego właściciela


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2011, 20:21 przez luukiwitek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 17:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 20:56
Posty: 14
Pojazd:
poradzicie coś? wypowie się ktoś jeszcze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 17:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2011, 22:15
Posty: 228
Lokalizacja: Sztum
Pojazd:
luukiwitek, Raczej sprzęgło bo gdzieś czytałem że sportowe sprzęgło daje przyśpieche więc pewnie to to:)




_________________

China DRAG! RACING 70cc!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318663

SPrzedam! Tanio!

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ACdB/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 16:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 20:56
Posty: 14
Pojazd:
wypowie się ktoś jeszcze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 16:05 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Wsadź rolki 4,5 jak wyje.




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 18:53 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
kup zwykly pasek nie kevlarowy !!!




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 15:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 20:56
Posty: 14
Pojazd:
romek274 pisze:
kup zwykly pasek nie kevlarowy !!!


a MOZESZ napisać dlaczego kupić zwykły ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 16:44 
*

Rejestracja: 28 sie 2011, 10:09
Posty: 13
Pojazd:
Kevlarowe paski nie są zbyt dobre.. niby wytrzymalsze ale wcale tak nie jest..
Ja polecam Dayco pasek ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 16:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 20:56
Posty: 14
Pojazd:
oj sa wytrzymalsze... NA tym kevlarowym jeżdżę jakieś 2 lata może 2 i pól i jest nóweczka nie ma na nim ani ryski , ani troszeczkę nie jest zdarty żadnego opiłku NIC jak bym miał pudełko to sprzedaje jako nowy ....
ale co do tematu
czytałem ze Paski kevlarowe przeznaczone są do przenoszenia dużych mocy, nie sprawdzają się w zwykłych seryjnych jednostkach, bardzo często na wariatorze robią się progi
progów nie mam ale powiedzcie czy jak wsadzę spowrotem pasek nie kevlarowy a wzmacniany to problem zniknie ?

///
aha i nie ukrywam że trochę boję się przesiadki na wzmacniany pasek patrzcie co stało się z moim poprzednim paskiem był malossi wzmacniany

>>stary pasek malossi<<KLIK kLIK !!


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2011, 17:03 przez luukiwitek, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 21:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
za twardą sprężynę masz/miałeś bądź za miękką pasek się ślizgał i w końcu nie wytrzymał temperatury




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy