Dzisiaj jest 08 maja 2025, 5:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Co korzystniejsze?
Wymiana silnika? 30%  30%  [ 3 ]
Naprawa starego silnika? 0%  0%  [ 0 ]
Sprzedaż skutera na części? 0%  0%  [ 0 ]
Nauczenie skutera pływać w przydomowym stawie? 70%  70%  [ 7 ]
Liczba głosów : 10
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 wrz 2011, 14:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2011, 9:19
Posty: 34
Lokalizacja: Poddębice(Łódź)
Pojazd:
Witam,

1. Problem mojej katany polega na tym, że pali mi moduły. W ciągu 3 sezonów spaliła 3 moduły (oryginalne Ducati). Wiecie może co może być tego przyczyną? (dodam że ostatni moduł spalił się po przejechaniu 300m, skuter nie był myty wodą ani nie jeździł po deszczu)
Sprawdziłem do tej pory napięcie wychodzące z regulatora (jest dobre), ładowanie (jest dobre), cewki nie spalone... Pomożecie?

2. Jaki polecacie silnik do katany, tak żeby pasował bez większych przeróbek?
Otóż w moim silniku palą się moduły. Ostatnio przytarł mi się cylek (jeszcze chodzi, ale kompresja już nie ta) no i gaźnik, pasek i rolki też nie są pierwszej nowości. Koszty naprawy to około 500zł ( są to koszty orientacyjne) Silnik chciałbym 70ccm albo szybkie 50cmm. Jaka jest cena takiego silnika, chodzi mi tylko i wyłącznie o LC. Mile widziany kompletny silnik tj. silnik, gaźnik, wydech, koło(chyba że da radę wpasować od mojej katany na tarczę), zapłon. Podsumowując, jaki silnik do katany polecacie i w jakiej cenie ( nie więcej niż 600zł)

3. Która wersja jest dla mnie korzystniejsza dla mnie?
Nowy silnik, czy naprawa starego?


Wiem, że się rozpisałem, ale chciałem wam przedstawić dokładnie mój problem...
Do tematu dołączam ankiete!




_________________

Katana na części--> pisz: 9778696


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2011, 14:53 przez qscvbe, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
sprawdź regulator napięcia

żarówki też pali?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 14:32
Posty: 215
Lokalizacja: LUBLIN
Pojazd: Katana swap stalker DD
Ja tak miałem jak nie mialem wtyczki przy module. Po prostu kable same były wpiete. Zrobiłem prowizoryczna wtyczke z izolacji i niby jest ok ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2011, 9:19
Posty: 34
Lokalizacja: Poddębice(Łódź)
Pojazd:
Nie no regulator jest w porządku, żarówek nie pali napięcia ok, ja sam już nie wiem...




_________________

Katana na części--> pisz: 9778696




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy