Dzisiaj jest 03 sie 2025, 9:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lis 2011, 15:15 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
Witam. Zaczynam robić remont silnika w moim Derbi Hunter .
Mam parę pytań co do części które chcę kupić .
1 Co myślicie o cylindrze Airsalu sport 70 a co o Stage 6 alu 50 . Jaką moc mogę wyciągnąć ?
2 Jakie macie opinie o korbowodzie top racing do morini ? Opłaca się go kupić czy lepiej nowy wał . Ile kosztuje wymiana korbowodu cena + - ?
Gaźnik już mam zamówiony jest to dellorto 19mm
O wydechu muszę jeszcze pomyśleć bo nie wiem ile będę miał kasy .
Miałem w nim 2 cylindry 1 malossi sport 70 pierwszy raz zatarty brak oleju drugi raz po szlifie przez ubogą mieszankę ( źle wyregulowany gaźnik ) 2 cylinder jakaś podróba tłok puchł już po 5 min jazdy .
Aktualnie silnik wyciągnięty z ramy . Dozownik wyciągnięty cylinder też wyciągnięty . Zastanawiam się nad rozpołowieniem silnika i wymianą wszystkich łożysk i korbowodu .
Wyraźcie opinie itp .
Jestem tu nowy sory za błędy czy inne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 16:55 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 13:47
Posty: 83
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Pojazd:
airsal sport 70 jest bardzo tani co wiaze sie z wykonaniem cylindra moc ma nawet dobra oczywiscie duzoo slabszy od malossi sporta czy polini. moj airsal po przejechaniu 1k km sie zatarl bo mialem gaznik 12mm i za malo paliwa dostawal. a proponuje ci kupic nowy wal bo nie wiem czy sie oplaca sama korbe zmieniac wal+lozyska. jak miales mallosiego sporta to na dozowniku jezdziles?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 17:06 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
Tak miałem w nim dozownik i gaźnik 12 mm . Bardzo fajnie jeździł wkręcał się niesamowicie , do kiedy zabrakło mu oleju . Byłem sam zdziwiony jak go kupiłem że na gaźniku 12mm może tak jeździć .
A co do korby . Korbowód kosztuje 100zł Robocizna nie przekroczy pewnie 100 . więc załóżmy 200 wał łożyska i uszczelniacze ( zimeringi ) ok 100 .
Przeglądałem ile kosztują nowe wały , cena waha się w granicach 300zł .
Dla tego potrzebuję opinii Korbowodu top racing , miał go ktoś jak się sprawuje itd.
Nie chcę wydawać za dużo kasy . Bo jeszcze będą wydatki : Cylinder , Wał , Opona , Wariator itp. Mam czas do początku sezonu , wtedy bym chciał nim wyjechać na drogę i być pewnym że się nie zepsuje .
ps. Na malossim przejechałem ok 15 tyś z gaźnikiem 12mm może miałeś coś z olejem nie gaźnikiem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 17:15 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
Jeszcze jedno pytanie . Czym się różni wał Huntera od Vamosa ?
Wydaje mi się że tylko wejściem na wariator , Skoki chyba mają takie same i wejście na prądnice . W końcu obydwa mają silnik morini . :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 19:13 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 13:47
Posty: 83
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Pojazd:
dokladnie czym sie roznia to niemam pojecia. no ja jezdzilem na castrolu power racing wiec raczej nie z tego powodu. to bardzo duzo przejechales na tym dozowniku i malossim sporcie miales przestawiony dozownik na mieszanke 1:44~? co do korby to ogolnie top racing to dobra firma mam wal i bardzo dobrze wykonany kolega tez kupowal z topa i wszystko idealnie wiec polecam firme.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 20:19 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
Mieszanka chyba nie była przestawiana . Ale dzięki za opinie korbowodu .
Chyba będę zmieniał korbę . A jakie łożyska polecacie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 20:42 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 13:47
Posty: 83
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Pojazd:
Skf-y. To szczescia duzo miales ze ci malossi 70 przez tak dlugo na dozowniku pociagnal, niektore 70-tki po 200-300km stawaja na dozowniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 21:18 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
A uszczelniacze ? kupić cały komplet razem z uszczelkami silnika . Czy konkretnej marki ?
No cylinder był naprawdę wytrzymały i mocny . Kręcił się na niesamowicie wysokie obroty .
Ale żeliwo + chłodzenie powietrzem to nie jest dobrana para . Dla tego teraz stawiam na aluminium .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 21:22 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 13:47
Posty: 83
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Pojazd:
Uszczelniacze obojetnie jakie. Noo ja ciagle na zeliwie jezdze i spisuja sie bardzo dobrze:) a tez powietrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 21:23 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
A wie ktoś gdzie w opolu można wymienić korbowód ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 21:27 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 13:47
Posty: 83
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Pojazd:
Ja ci niestety nie doradze bo z okolic wodzislawia slaskiego (gorny sląsk) jestem. Niewiem czy pewniej niebedzie kupic tego walu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 21:34 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
Wał na mielochu ok 350 . A korbowód 120zł i robocizna czyli razem ok 200zł .
Ale jeszcze pomyślę . Zobaczę po ile stoją silniki kompletne żeby ewentualnie przeszczep zrobić .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 5:27 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 13:47
Posty: 83
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Pojazd:
Ja kupilem za 264zl o ile dobrze pamietam przesylka gratis bo duzo rzeczy kupowalem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 17:19 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
Przeglądałem parę stron i kupuję korbowód taniej mi to wyjdzie i będzie bardziej wytrzymały . Dzisiaj ściągnąłem zapłon musiałem dorobić ściągacz ale nie poszło bez większych trudności . Pod zapłonek zauważyłem w połowie wyciągnięty zimering :shock:
Nie wiem jak ten silnik wgl. jeździł . Jutro będę rozpoławiał i wyciągał wał .
Kto doradzi jak wyczyścić silnik ze środka i na zewnątrz ?
Wkrótce wezmę się za zamawianie części zacznę od korbowodu , łożysk , zimeringów i uszczelek . Składać silnik na starych śrubach czy kupić nowe ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 19:32 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
Co powiecie o m zestawie łożysk i zimeringów ? http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... fdfd860ca5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 23:46 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 13:47
Posty: 83
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Pojazd:
ogolnie top racing dobra firma mysle ze lozyska beda doskonale




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 14:51 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
A co powiecie o łożyskach ppl ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 23:05 
*

Rejestracja: 01 paź 2011, 23:10
Posty: 94
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Łożyska spoko pewnie będą z skf lub ttr o ile pasują do twojego derbi.
Ja do Vamosa kupiłem skf normalnie w sklepie z łożyskami po jego numerze 23zł sztuka do tego simeringi jakieś 10zł z czego silnik z vamosa ma dwa uszczelniacze od strony waria ale ten pierwszy nie jest istotny wiec go nie zmieniłem biorąc pod uwagę że kosztował by 70zł... jakiś nie wymiar.
Wały w morini różnią się tym że jeden ma pręt na mechanizm kopki a drugi już nie i drugi ma to rozwiązane inaczej pozatym są takie same.
Wał bym kupił normalny na allegro zwykły tani. Korbowód topracing będzie ok jednak będzie i tak słabszy od seri podobnie z "tuningowym" wałem
A jeśli nie masz luzu na korbie to nawet jej nie ruszaj wymień łożyska i simery.
Chyba że korba top racing będzie jedynie firmowana a nominalnie wyjdzie z Jasil wtedy będzie jak najbardziej wporządku.




_________________

ManiacDrifting:
-Wulkanizacja osobówek i Moto.
-Mechanika i Tuning Motocykli i pozostałych jednośladów.

info na : http://tablica.pl/oferta/profesionalna- ... 3kI3T.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 0:08 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 25
Pojazd:
Dzięki za odpowiedź .
Pytanie jeszcze jedno , Czy dozownik może chodzić na sucho czy mam go wyciągnąć ?
I tak będę mieszankę lał .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 11:03 
*

Rejestracja: 22 lip 2011, 6:57
Posty: 181
Lokalizacja: międzyrzec podlaski
Pojazd:
lepiej wyjąć bo się zatrze




_________________

Ogień z rury, przód do góry,
Trzymaj się ramy, nadeszła katana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy