Na wstępie dodam iż wiem, że jest art o regulacji gaźnika na naszej stronce lecz za bardzo nie umiem zastosować tego w przypadku mojego sprzętu....
A więc tak, Panowie mam problem z regulacją mojego pseudo Dellorto. Kupiłem gaźnik PHBG z katalogu firmy chyba m-line za ok. 150 zł. Pisali, że jest to gaźnik PHBG z ssaniem ręcznym ( nie Dellorto!! ). Gaźnik ma dyszę główną bodajże 94 albo 95 i niestety ogromny problem z regulacją. Na poprzednim ustawieniu tj. iglica podniesiona prawie na maxa ( regulacja iglicy 4 stopniowa ) i śrubce mieszanki WYKRĘCONEJ jakieś 5-5,5 obrotu skuter chodził jako tako czasami miał tendencję do "kaszlu" czy dławienia się przy zbyt dużym otwarciu przepustnicy. Bawiłem się dziś z regulacją na ciepłym silniku zgodnie z artem z naszej strony, ale za dużo nie zdziałałem. Teoretycznie obroty powinny rosnąć po wykręcaniu śrubki, u mnie malały.....
Bawiłem się też ustawieniem iglicy i obecnie jest ona opuszczona na sam dół i śrubka mieszanki jest WYKRĘCONA jakieś 3,5-4 obroty. Skuter w miarę rusza, ale nie wiem jak z wyższymi obrotami bo docieram więc go nie wkręcałem, ale zauważyłem, że długo schodzi z obrotów na światłach i gaśnie przy przechylaniu się albo podjeździe pod krawężnik w dodatku jak już niby zejdzie na normalne obroty to za chwilę idą w górę i spadają i potem może już stać na wolnych. Sorry że tak dużo, ale krócej się chyba nie da opisać Sad Jak by było coś nie jasne to napiszcie to spróbuję inaczej to wyjaśnić, proszę o pomoc bo już nie mam pojęcia jak go ustawić......
P.S dodam iż mam gasbox'a podłączonego pod króciec i w sumie od tego zaczęły się problemy z regulacją gaźnika czyżbym źle coś zamontował?
Niebieski wężyk to ten od gasboxa
Proszę o podpowiedzi, bo regulacja nigdy nie była moją mocną stroną Wink