Dzisiaj jest 28 paź 2024, 0:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2009, 23:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 13:59
Posty: 85
Lokalizacja: N/T
Pojazd:
Czy regulował już ktoś cylek po przez podkładanie uszczelek pod cylinder jak nisko powinien zejsc tłok na równo z kanałami czy trochę niżej czy moze troche nad dolną granicą kanału płuczącego, i jeszcze jedno jaka musi byc odległosc tłoka od głowicy w gurnej pozycji tłoka to wszystko dla jak najlepszych parametrów silnika (osiągów) . Gdy juz mamy ustawiony cylek na odpowiedniej wysokosci a jest za duża przerwa miedzy tłokiem a głowicą to należy ztoczyc głowice ale jaka wartosc najlepsza ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2009, 0:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
W dziale tuning skuterów masz temat o tym.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2009, 8:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:30
Posty: 174
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Tylko liczy sie odległosc tłoka od głowicy reszta nie ma znaczenia tz. "martwy punkt"




_________________

http://bikepics.com/pictures/1682784/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy