Dzisiaj jest 14 lut 2025, 17:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 kwie 2012, 5:44 
*

Rejestracja: 19 kwie 2012, 5:41
Posty: 18
Pojazd:
witam jestem tu nowy kupiłem pare dni temu italjet formułe50 i wczoraj jak jechałem to zaczeło mi stukac odkreciłem to klape od paska patrze a tam wszystko lata wyjołem te zabezpieczenie sprezynke zebatke ale nie moge odkrecic tej nakretki mógły ktos napisac jak ja odkreca i w która strone ja odkrecicnakretka jest po zdzierana chciałbym ja wymienic od razu na nowo tylko jaka grubosc a i wieloklin sa poscinane i mam jeszcze take pytanie czy nie powino byc tam jakegos wentylatora http://imageshack.us/photo/my-images/98 ... 17028.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/81 ... 17026.jpg/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 18:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Nakrętka jest na klucz nr.17 odkręca się ją w lewo jak każdą nakrętkę ,ja odkręcam pistoletem pneumatycznym a niektórzy stosują blokady tłoka itp.
Wentylator powinien być taki nakładany na przeciwtalerz a odnośnie wielowypustu to lipa nie naprawisz tego trzeba kupić wał. :roll:




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 19:15 
*

Rejestracja: 19 kwie 2012, 5:41
Posty: 18
Pojazd:
własnie zamówiłem wał tylko teraz jak wyjac silnik i go rozpołowic od czego zaczac i na co trzeba wzrócic uwage a ta nakretka to jakas specyjalna jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Przede wszystkim posciagac plastiki zeby miec łatwy dostęp :wink:. Szczegolną uwagę zwróć na elektrykę, zeby czegos nie pomieszać, Najlepiej naklej na przewód papierową taśmę i do podpisz od czego jest. Poodłaczaj wszystkie duperelki : przewód hamulca, gaźnik itd.
Jeżeli to twój pierwszy raz to nie ociągaj się z wymianą bo zapomnisz co po czym idzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 21:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Z elektryką w morini nie ma problemu bo inaczej wtyczek nie podłączysz jak 1 do 1 itp.
Co do wymiany wału są poradniki jak to się robi,oczywiście zalecane jest tak że wymiana łożysk z uszczelniaczami.
A nakrętka jak to nakrętka musi mieć odpowiedni rozmiar i skok gwintu ot co.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 7:30 
*

Rejestracja: 19 kwie 2012, 5:41
Posty: 18
Pojazd:
podobno te łozyska sa droge a nie mozna take łozyska kupic w sklepie w takim normalnym z łozyskami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 16:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Tak,można kupić w zwykłym sklepie z łożyskami.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 13:23 
*

Rejestracja: 19 kwie 2012, 5:41
Posty: 18
Pojazd:
witam chciałem sie zapytac czy musi byc wentylator wariatora bo jak go kupiłem to nie było tego wentylatora byłem dzis u mechanika i powiedział ze mozna go nie zakładac jak tak to bym nie kupywał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 18:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Można jeździć bez niego, ale wtedy przekładnia nie będzie miała chłodzenia...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 19:49 
*

Rejestracja: 19 kwie 2012, 5:41
Posty: 18
Pojazd:
to jak nie bedzie chłodzenia to co najgorsze moze sie stac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2012, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Będzie sie grzała mocniej przekładnia, być moze wpłynie to na osiągi... A jak to będzie działac na dłuższa mete to nie mam pojecia :roll: Jak nie chcesz kupować to dorób jakiegoś wiatraczka z blachy .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 15:33 
*

Rejestracja: 19 kwie 2012, 5:41
Posty: 18
Pojazd:
witam moze mi ktos napisac cz miedzy przeciwtalerzem a paskem jest jakas podkładka i czy przeciw talerz jest na frezach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 17:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Nie ma podkładki, przynajmniej u mnie. Przeciwtalerz jest na frezach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2012, 18:30 
*

Rejestracja: 19 kwie 2012, 5:41
Posty: 18
Pojazd:
to bede musiał i przeciwtalerz kupic a nie mozna na przykład od jakegos innego skutera dopasowac ktore sa połaczone razem wentylator iprzeciw talerz bo nie moge dostac tego wentylatora

EDIT

wie moze ktos jake wymiary ma podładka miedzy paskem a przeciwtalerzem

EDIT 2

witam mam take pytanko czy pasowałby ten wał http://skuterownia.com.pl/default/wal-k ... zuki.html# bo mam stary ale trochę innyhttp://imageshack.us/photo/my-image ... 12159.jpg/

EDIT 3

http://img850.imageshack.us/img850/3152/19042012159.jpg to ten stary


Używaj funkcji EDIT. Nie pisz posta pod postem. Zapoznaj się z regulaminem.
Piórek


Ostatnio zmieniony 10 maja 2012, 13:43 przez john1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 13:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Są podane dokładne dane więc jaki problem zmierzyć stary wał ??




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 19:43 
*

Rejestracja: 19 kwie 2012, 5:41
Posty: 18
Pojazd:
tak wymieniłem ten wał i cylinder 65 i rolki 7.5g i niema wogle przyspieszenia a z miejsca to musze odpychac co to moze byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 22:13 
*

Rejestracja: 21 mar 2012, 20:06
Posty: 136
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Pojazd: Italjet Formula FR
To chyba masz za ciężkie rolki.JA bym coś koło 5g szukał a masz jakiś wydech sportowy wariator sprzegł?


Ostatnio zmieniony 01 cze 2012, 22:15 przez kozak245, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 5:29 
*

Rejestracja: 19 kwie 2012, 5:41
Posty: 18
Pojazd:
tak ci powiem nie wiem co tam jest bo nie tak dawno kupiłem go wariator to jest polini cylinder miał ten stary70 i stare rolki miały 7.5 teraz mam cylinder 65 a jeszcze mam take pytanko nie chce mi palic dopiero jak strzykne strzykawko paliwa w cylinder to pali a na przykład chciałbym za poł godziny rozpalic to nie ma mowy co to moze byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 8:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2011, 7:01
Posty: 124
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
kompresja słaba.. pierścienie do wymiany... zdejmij cyl i sprawdź




_________________

PEUGEOT ZENITH




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 12:34 
*

Rejestracja: 19 kwie 2012, 5:41
Posty: 18
Pojazd:
ale cylinter nowy jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy