Dzisiaj jest 07 lut 2025, 0:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sie 2013, 14:38 
*

Rejestracja: 20 lip 2013, 16:25
Posty: 153
Pojazd: TGB :D
Witam,
Już mnie bierze k...., zmieniałem wszystko i było git aż do teraz. Ostatnio przytarłem malossi'ego więc kupiłem 2 nowy. Po przejechaniu 280km(teraz mam ponad 400km) zdjąłem cylek i wyśmienicie jest dotarty pierścienie się ułożyły.
Sprawdzałem gdyż raz go zagrzałem do 95 a na postoju skoczyło do 115*C wiec dla pewności.
Zmieniłem łożyska jak widać w podpisie,łożysko Korby na MHR wraz z cylkiem. I problem tkwi w tym, że znowu coś mi stuka... ( łożyska 1,5k przebiegu przez pierwsze ~200 na seri były z katem dopiero jak sie dowiedziałem ze szkodzi to teflonowym od razu zmieniłem tłumik)zdjąłem wario, magneto został sam wał luzów nie ma gdy kręcę wałem delikatnie w jedna i w druga. Słychać jakiś stuk co tym razem? + pojawiły się wibracje... co się okazało coś jest z tylna opona/felgą któreś jest krzywe umyje dziś felgę i sprawdzę. Gdy go przycisnę to od 70 wibracje i stukanie są duże + przy odpuszczaniu gazu jest dziwek nie wiem jak go opisać ale dopiero od 40. Ile razy bym nie pościł manetki i z powrotem nie przekręcił dźwięk się powtarza.
Chwilowo upuściłem powietrza z tyłu i wibracje są sporo mniejsze i później się zaczynają. Patrzyłem na drugim sprzęgle i dzwonie bez różnicy

Już nie wiem co mam robić, szlag mnie trafia.




_________________

- Malossi Sport 70,
- Yasuni Carrera 16 Kevlar,
- Top Racing STD,
- Łożyska SKF Teflon,
- Dellorto 19mm Dysza 95,
- Polini Air Box,
- Polini Hi-Speed 4,4g,
- Stage6 Torque Control - MKII,
- Stage6 WingCooler R/T
- centralka Strong S6,


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 sie 2013, 21:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Jak z luzem na dolnym łożysku korbowodu ??
Możesz mieć balona na oponie ,czasem ciężko dojrzeć gołym okiem.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2013, 23:49 
*

Rejestracja: 20 lip 2013, 16:25
Posty: 153
Pojazd: TGB :D
Właśnie to też domyślam się że dolne łożysko może mieć luz, a co do opony to się krzywo kreci jak stoi na centralce sprawdzałem upuściłem trochę powietrza jest lepiej ale te wibracje mnie ... :)
A co jak bym kupił ten wał http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-top- ... 0104.bhtml i zaniósł do dobrego tokarza aby mi stoczył kawałek od waria




_________________

- Malossi Sport 70,
- Yasuni Carrera 16 Kevlar,
- Top Racing STD,
- Łożyska SKF Teflon,
- Dellorto 19mm Dysza 95,
- Polini Air Box,
- Polini Hi-Speed 4,4g,
- Stage6 Torque Control - MKII,
- Stage6 WingCooler R/T
- centralka Strong S6,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2013, 10:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:36
Posty: 162
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd: Italjet Formula 125 TWIN
Nie mam pojęcia odnośnie toczenia wału najlepiej idź najpierw do tokarza i pokaż mu co i jak ,niby tylko mały kawałek ale nigdy nic nie wiadomo.
Zawsze zostaje ci jeszcze taka opcja.
http://shop.mieloch.pl/korbowod-top-rac ... 1452.bhtml
lub wał bez wypełniaczy.




_________________

Bicilindrico ItaloJetto
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=227076




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy