Dzisiaj jest 07 lut 2025, 0:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2013, 22:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2013, 22:13
Posty: 6
Pojazd: Generic Trigger SM 50
Witam posiadam skutera marki Simson Star 50 z silnikiem Morini Fm 50 d :D pewnego razu nie chciał odpalić. Sprawdziłem wszystkie podstawowe rzeczy nie rozwiązałem problemu. Więc postanowiłem wymienić cylinder tłok pierścienie. Skuter nie chciał odpalić. Odpalał tylko z "wiertarki" i z gaźnika od strony filtra leciało paliwo. Kupiłem Membranke i wymieniłem, motor nie odpala z rozrusznika lecz z wiertarki tak :D Paliwem już nie pryska lecz nadal nie chce odpalić z rozrusznika ani z kopki. Cylinder jest nowy więc kompresje powinien mieć żeby odpalić. Zdjąłem Wariator na Simeringu jest troszkę mokry. Mam do was pytanie czy przez Simering może tracić aż tak kompresje? Proszę o pomoc. :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 sie 2013, 5:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Wiadomo ze jak przepuszcza to ma slabsze cisnienie. Nie wiesz czy z prawej strony tez tak sie dzieje, a moze byc to samo.
Co masz na mysli piszac podstawowe rzeczy? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2013, 18:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2013, 22:13
Posty: 6
Pojazd: Generic Trigger SM 50
Czyli iskra itp xD a z drugiej strony nie wiem czy jest to samo :D dzisiaj postaram się wymienić Simeringi i napisze czy komprecha powróciła. Jeżeli po tym zabiegu nadal nie bedzie palił z rozrusznika to jest jeszcze jakaś przyczyna? :D Przed chwilą skończyłem rozbierać silnik i cały czas się zastanawiam czy brak kompresji to wina simeringów ale nie może mi przyjść do głowy jaka może być jeszcze przyczyna braku kompresji. POMÓŻCIE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sie 2013, 22:14 
*

Rejestracja: 15 sie 2013, 22:01
Posty: 1
Pojazd: italjet
witam mam taki problem z italem silnik morini zmienilem tlok z cylindrem i glowica z 50 na 70 i problem polega na tym ze zalozylem gaznik dellorto 19 i nie odpala potem 14 odpala i na wolnych obrotach chodzi dodam gazu to dlawi sie i pierdzi z przerwami i to samo po zaloeniu 12 z delorto czy moze byc to ze musze jakas inna swiece miec lub membrane kombinuje jak moge i nic juz mi nerwuw brak pomuzcie czy tez musze modul zmienic na inny co robic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy