Dzisiaj jest 06 lut 2025, 17:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lis 2013, 10:23 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 6:48
Posty: 25
Pojazd:
Witam . Dzis zlozylem cylinder używany i tłok od kolegi. Chciałem odpalic to nie chcial załapac okazało sie ze nie ma iksry lecz iksre juz znalazłem teraz jest inny problem gdy go odpale (ładnie odpala) odrazu wkreca sie na bardzo wysoki obroty i chce jechac sam tzn. odpala i po sekundzie wkreca sie jakby dodawal gazu i kolo sie kręci . Wczesniej jeżdzilem bez ssania i termostatu teraz sie wtakie zapatrzylemi oto moje pytania co z tym zrobic ? dodam ze iglica sie nie blokuje i nie wiem czy moze lapac lewe powietrze ale gdy zatykam połowe lub troszke wiecej wlotu gaznika ( tam gdzie wchodzi filtr) to obroty spadaja i po chwili zaczyna chodzic dobrze na wolnych lecz po dodaniiu gazu sie nie wkreca nie wiem o co chodzi prosze o szybka pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 lis 2013, 0:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
regulacja gaxnika, dysza, powietrze paliwo, obroty




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2013, 7:12 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 6:48
Posty: 25
Pojazd:
Mysle nad tym gaznikiem wlasnie i sam nie wiem linka gazu jest postrzępiona przy iglicy takze wymienie ja moze byc to powod tego "wkrecania" ? dodam ze wczesniej tez mialem taki sam cylinder tzn wczesniej mialem od ditecha teraz mam od katany ale niczym sie nie rozni wiem sam nie wiem czy to moze byc regulacja ? poproboje dysze mam 75 i napewno jest dobra bo wczesniej mialem 60 i byla za mala i sie dławil

-- 1 gru 2013, o 07:12 --

ehhh dzieki za pomoc...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2013, 17:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wina powinna leżeć po stronie gaziora, wyreguluj go odpowiednio.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy