Dzisiaj jest 11 lut 2025, 16:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2014, 15:33 
*

Rejestracja: 10 maja 2012, 21:41
Posty: 56
Lokalizacja: Łączany
Pojazd: Aprilia Sr 50
Witajcie, czy jeżeli przerabiam ditecha na gaźnik i jest zablokowane ECU to ono odpowiada za iskrę czy za czas wtrysku ? tzn ogranicza mieszankę-paliwo czy iskre ? Da rade przerobić instalacje Ditecha na gaźnikową wersje ? Jaki moduł,cewke i ew impulsator trzeba kupić ? Z tego co wiem to ditech ma odcinkę przy 9k rpm, warto przerabiać instalacje ? Oczywiści silnik full seria po szlifie cylindra na nowym tłoku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 lip 2014, 20:18 
*

Rejestracja: 25 cze 2014, 10:31
Posty: 130
Pojazd:
ditech-gaznik-poradnik-co-i-jak-t352235.html
Punkt 4 jest odpowiedzia na Twoje pytanie. Lecz polecam przeczytac całość.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 21:06 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
nie ogranicza iskry, masz tak jakby w pełni odblokowany moduł, o ile twoja wersja komputera nie jest blokowana ( np. full power jest nie blokowana) no i iskra zawsze będzie.
To jest proste, powietrze powoduje szybsze obroty, obraca sie wał szybciej i przy iskrowniku jest czujnik położenia o ile się nie myle który wysyła informacje do komputera a ten do cewki zapłonowej = czym dasz więcej gazu tym więcej będzie wybuchów a każdy wybuch to jedna iskra na świecy. kumasz ?

wystarczy odłączyć przepustnice i słączyć 2 kabelki środkowe, polecam drut wiązałkowy zgięty na pół. Powodzonka, jak coś to pisz bo sam ma tech'a na gaźniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2014, 18:14 
*

Rejestracja: 10 maja 2012, 21:41
Posty: 56
Lokalizacja: Łączany
Pojazd: Aprilia Sr 50
Dzięki za odpowiedzi, tylko ja sam nie wiem czy to ECU ma blokady czy nie :(
Kupiłem apke z uszkodzonym wtryskiem za śmieszne pieniądze(do tego okazało się ze po remoncie na ori częściach i cylek po szlifie na tłoku vertexa), i nie wiem czy w miedzy czasie zbierać na elektrykę z gaźnikowca.. Od kumpla mogę mieć kpl elektryka z aprilli rally minarelli za 30zł z modułami, przełącznikami, kostkami lamp, magnetem z iskrownikiem, cewką itp. I sam nie wiem czy jest sens zmieniać. Tak samo wydech Leo vince TT do renowacji z miny za 30zł bez wgniotek. Takie moje pytanie warto przekładać Instalacje z gaźnikowca czy dać sobie spokój ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 0:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Instalacja z Minarelli nie wejdzie Ci :)




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 21:57 
*

Rejestracja: 25 cze 2014, 10:31
Posty: 130
Pojazd:
Po co chcesz przekladac całą instalacje co to da w Twoim przypadku. Napisz jak jeździ Twój skuter i czy jest w ogóle sens ciągnąć nową ele.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2014, 20:48 
*

Rejestracja: 10 maja 2012, 21:41
Posty: 56
Lokalizacja: Łączany
Pojazd: Aprilia Sr 50
Wie ktoś jaki kolor maja kable od kostki czujnika cieczy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy