Witam,
własciwy dobór paska aby wykorzystać w pełni przełożenia przekładni CVT to bardzo istotna sprawa
w zalezności gdzie w internet zajrzeć są rozbiezne informacje na temat wymiarów paska tgb 101.
oryginał to BANDO VS BELT GE506RB01 - cieżko znaleźć wymiary (kilka stron podaje 750x16,5)
W sklepie Mieloch oraz larsson do tego modelu przypisany jest DAYCO 7191 (765x17,5)
W sklepie skutercentrum oraz intercars natomiast wskazują DAYCO 7167 (747x16,5)
w tym wątku kolega Scratch napisał że po wymianie starego paska na DAYCO vmax wzrósl mu z 70 do 80 km/h - niestety nie wiemy który konkretnie z tych dwóch pasków zastosował
pasek-tgb-101s-t170294.htmlnajlepiej jakby się kolega Scratch wypowiedział, który dokładnie założył - napisałem do niego w tej sprawie
-wiem że pojedzie na obu - pytanie na którym lepiej
...nie mam możliwości sprawdzić itd - kupiłem właśnie kobiecie oriona ze zmielonym paskiem (oryginał)
Pytanie zasadnicze 747x16,5 czy 765x17,5 ?
zrobiłem ankiete rozmiar paska/vmax - istnieje pewna mała szansa że pojawi się jakaś zaleźność