Witam
Myślałem że mam nie duży ale jednak ogromny problem z tym pojazdem mianowicie
W skuterze został zmieniony cylinder na 70ccm przez jakiś czas jeździło się dobrze ale zaczął ciężko odpalać więc zmieniłem cewko moduł na zamiennik za 160zł z alle... I odpala wręcz na dotyk ale okropnie przerywa cały czas od najniższych obrotów po najwyższe
tzn nie rozpędzi się więcej niż 35-40 km/h na starym module ciężko odpala ale jak już odpali jedzie normalnie wyciąga ponad 80km/h (licznikowo) przyspieszenie szału nie ma chyba przez zbyt ciężkie rolki dałem 9g bo takie miałem akurat nowe pod ręką:/ już od tygodnia szukam przyczyny rozgrzebałem prawie wszystko kupiłem kolejny cewko moduł wraz z regulatorem napięcia i nic dalej to samo aha na zamienniku nie da się go zgasić z kluczyka a na oryginalnym normalnie gaśnie nawet na wysokich obrotach a na zamienniku nie ma o tym nawet mowy normalnie można wyjąć kluczyk i jechać tylko że bez świateł itp...
Męczę się teraz z zdjęciem magneta (strasznie mocno siedzi) chcę sprawdzić stator i klin ale wątpię czy to jego wina... Impulsator wymieniłem chociaż stary pewnie był dobry...
Błagam o pomoc!
Ps. gaźnik 17,5 dysza 70 czyszczony z 6 razy nowy króciec uszczelki zawór membranowy, świeca sucha ale czarnawa tłumik sportowy "arrow" uszczelniony
-- 03 kwie 2019, 17:59 --
Poradziłem sobie "chyba" z elektryką... Teraz jeszcze napęd
skuter jest zamulony tak do 60km/h i słaby pod niewielką górkę jedzie zaledwie 35-40 km/h ale po prostej jak już się rozpędzi do tych 60/65 to dostaje jakiegoś kopa i rozpędza się jak szalony do 80km/h mógłby nawet więcej ale pierdziele boję się
rolki mam 9g i sprężynę centralną na sprzęgle niebieską... Na co polecacie zmienić? i co jeszcze zmienić?