Dzisiaj jest 30 lis 2024, 13:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2020, 19:19 
*

Rejestracja: 02 kwie 2019, 21:35
Posty: 3
Pojazd: Suzuki katana ay50 LC
Witam serdecznie mam taki problem że zmieniłem silnik na AC wszystko jako tako spasowało... Ale po odpaleniu jest strasznie słaby odpala tylko na pełnym gazie nie reaguje na regulację gaźnika a dodatkowo po włączeniu świateł gaśnie... Elektryka jest raczej sprawna bo przed przekładką na LC jeździłem i miał dobrą moc tylko że cały czas wywalało uszczelkę pod głowicą i miał lekko krzywy wał z czego wynikały duże wibracje dlatego zdecydowałem się kupić silnik AC... I moje pytanie jest takie czy cewko moduł jest taki sam? czy tylko wygląda tak samo z tego co patrzę na "alle" to są do LC i do AC ale wyglądają kropka w kropkę tak samo i nie wiem jak to z tym...
W AC jest cylinder 70 polini
W LC był 70 Power force działał bardzo dobrze prócz tych dwóch mankamentów do których już straciłem cierpliwość...
Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam

-- 20 kwie 2020, 20:48 --

Teraz wydaje mi się aczkolwiek nie mam czym sprawdzić... Muszę jutro ściągnąć cylinder i sprawdzić ale chyba jest słabawa kompresja ponieważ kopię kopnikiem z 50 razy odpali na pełnym gazie i zgaśnie to znowu pokopię i nie odpali sprawdzam świecę a ona sucha na wiór... Poza tym kiedy odpali i trzymam go na obrotach pojadę się przejechać 2-3km z prędkością maksymalną tego silnika czyli 50 km/h przyspieszenie do 50 trwa bardzo długo:D na wariatorze polini i rolkach 5g a to dziwne... I czuć swąd pieczonej stali silnik aż zionie gorącem i nagle stop chyba złapało tłok ale natychmiast odpalił w miarę dobrze na szczęście nie musiałem pchać z powrotem do domu :D

Reasumując mam nadzieję że to przez przytarty/przegrzany/zajechany cylinder/tłok/pierścienie takie cuda się dzieją... Bo na LC ten sam osprzęt działał idealnie odpalało się go na dotyk i można było pogonić chińskie 110 4t ;)
Pozdrawiam Odwiedzających wątek ;)

-- 22 kwie 2020, 19:16 --

Zmieniłem cylinder skuter jeździ normalnie wkręca się na obroty itp... Niestety bardzo ciężko odpala a jak już odpali to nie trzyma wolnych obrotów świeca czarna tak że wydaje mi się że mieszanka uboga w tlen. Aczkolwiek może to też zbyt duża dysza w gaźniku bo jest 75 ale po ściągnięciu wężyka podciśnieniowego od kranika wchodzi na wysokie obroty... Może tędy droga

-- 25 kwie 2020, 15:36 --

Założyłem dużo mniejszą dyszę (nie wiem jaka ale gdzieś w okolicach 48-50) i teraz jest tak że na wolnych obrotach przez dłuższą chwilę chodzi ale i tak zgaśnie a przy dodaniu gazu kiedy wchodzi na wyższe obroty to gaśnie... Czyli ta dysza za mała w poniedziałek spróbuję gdzieś kupić 55-60-65 i będę próbował dalej...
Ten silnik morini to jakaś totalna patologia... Najlepiej bym go wymienił na jakiś inny ale nie wiem co by spasowało do tej ramy...

-- 02 maja 2020, 19:19 --

Witam znów zmieniłem cylinder tam ten był zbyt tani i sprasowało pierścienie na tłoku i jak się okazało kompresja była bardzo mizerna... Kupiłem nowy już nie żałowałem kasy i wszystko jest ok ładnie odpala i jeździ. Lecz mam problem znowu z ssaniem ponieważ po odpaleniu definitywnie nie działa... Skuter próbuje chodzić ale gaśnie ma za niskie na starcie wystarczy minutę potrzymać leciutko na gazie i wszystko gra. Będę to ssanie próbował przerobić na ręczne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy