Dzisiaj jest 27 paź 2024, 12:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lut 2010, 18:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Witam posiadaczy TGB 101s i nie tylko.
Mam taki problem, kiedyś zacząłem bawić się gaźnikiem w moim TGB (bo miał lekkie muły), nic nie zdziałałem, moze nawet jeszcze gorzej rozregulowałem, powiedzcie co mam zrobić żeby skuter nie przerywał z początku jak mu wcisne, przerywa przez jakąś sekundę potem jedzie chyba normalnie ;) . A i jak jadę z 60 ( zablokowany wario) i puszcze gaz a potem szybko dam do połowy to przymula mi skuter zamiast wchodzić na obroty, spadnie do 45-50 i jedzie dalej dopiero... POMOCY !!




_________________

QuBaSS


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 20:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2009, 17:14
Posty: 169
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik, sprawdź świece, filtr. Tu masz temat odnośnie regulacji gaźnika: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=41456




_________________

Obrazek
Pamiętajmy !


Ostatnio zmieniony 22 lut 2010, 20:14 przez Hoja, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 20:32 
*

Rejestracja: 10 paź 2009, 17:20
Posty: 64
Lokalizacja: Potarzyca
Pojazd:
Czyszczenie gaźnika i filtra sprawdź tez świece one w czasie zimy maja skłonności do łapania nagaru a regulacja moim zdaniem to za bardzo wykręcona śrubka regulująca mieszanka odpisz czy sie poprawiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 22:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Filtr czyściłem niedawno. Wiem na 100% ze to trza gaźnik wyregulować, tylko nie wiem jak dokładnie to zrobić bo czytałem różne fora i kręciś delikatnie do rezultatu to śrubką, no ale wyreguluje przejadę się, zachwilę znów sie przejade i jest coś nie tak. to na pewno nie świeca.
Wczęniej jak się kiedyśbawiłem to ustawiłem za duzo paliwa dostawał bo świeca czarna byłą i zalewało, a teraz musiał bym sprawdzić...

Edit.
aha czyli dysze wyczyscić ?czy pokombinować jeszcze z regulacją, jak bym przeczyscił to lepszy efekt by był, mam skuter od wakacji to chyba dysza nie jest przybrudzona, chociarz w piachach i w błocie lubiłem se poszaleć w lato, a i od paliwa moze nie mam pojęcia w sobote sie za to zabiorę.... Tylko powiedzcie dokładnie czy mam za duzo paliwa teraz dostaje czy za mało, bo ma z poczatku przydławkę taką malutką potem jedzie. chyba za mało bo jak jade 60 i puszcze gas i potem szybko do połowy miejwiecej dam to muli go tak to 45-50 sam zwalnia i potrem znów odzywa...




_________________

QuBaSS


Ostatnio zmieniony 23 lut 2010, 19:43 przez Jakub3195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 7:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Za dużo paliwa dostaje, ja sam mam podobnie na starcie i ogólnie skuter mi ostro kopci jak by mieszanka była zła, jaki masz przebieg świecy? Ja chyba poświęcę te 10zł na nową bo 6000 to chyba sporo a nawet ani razu nie regulowałem jej odstępu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 14:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2008, 23:44
Posty: 109
Lokalizacja: brać kasę na tuning?
Pojazd:
haha ja mam 14k na świecy i nic jej nie jest. Jak ma się mieszanke dobrze ustawioną to i świeca dobrze daje.




_________________

Wykonam Crash-Pady na zamówienie!
Tanio!

Za duży obrazek.
Kąkol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 15:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Mi ze swiecą nic sie nie dzieje. Tylko źle mam własnie mieszankę i nie wiem jak teraz włąsnie mam czy za duzo powietrza czy za mało... zaraz chyba zobacze jak tam świeca wygląda i wam powiem co i jak ;)

Edit.
Wiesz co brat ma też tgb i ja mam on ma ponad 6 tys i śmiga na starej świecy oryginalnej, też ma źle mieszanke ale śmiga silnik chodzi ;) hehe i to spoko tylko ta mieszanka źle, u mnie nie jest az tak źle mocno nie kopci ale wesz to nie 4t ze dymu nie widać to spala olej i kopcić musi (2t only ;) )
a ja mam przejechane coś koło 3700 i mam skuta od wakacji 2009 ;) ogólnie polecam, tyl;ko te gaźniki mają od nowości źle ustawione to jest pewne, ale silniczki to porównywalne do aprilek i TGB nawet lepszy bo tanszy ;)

PPP! Regulamin!




_________________

QuBaSS


Ostatnio zmieniony 23 lut 2010, 19:43 przez Jakub3195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 15:44 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Jak kupiłem swojego to miał 6 lat i gaźnik nie był regulowany od nowości, a śmigał aż miło, a czasami Ci się ssanie nie zacięło?? Bo gdy mi się zacięło to miał objawy podobne do Twojego. Spróbuj w nie popukać lekko ręką :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 17:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Właśnie - możesz zobaczyć ssanie ale wtedy by raczej się toczył a nie jechał.
Odpal zimny skuter i obserwuj obroty, jak po jakimś czasie zejdzie na mniejsze i będzie je utrzymywał znaczy że ssanie działa prawidłowo :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 22:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Ej nie wiecie za co dostałem ostrzeżenie ? Oo dziwne te forum. ale mniejsza z tym, to na pewno nie wina ssania. ssanie dobrze działa tylko to źle wyregulowany gaźnik. dziś to srubką od obrotów zwiekszyłem ktroche obroty ale nic nie dało, czyli to na 100% trzeba kręcic to od powietrza(mieszanki) tylko nie wiem dokładnie w którą, odkręciłem świece i była troszke mokra ale czarna nie była, mozliwe ze dostaje troche zaduzo paliwa, lub za mało ... ?




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 22:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Wartość Otrzymane od Data Powód
1 Suchy Dzisiaj 19:42 Post pod postem, nieznajomość regulaminu.


Kliknij na liczbę przy tym czerwonym pasku :D


Ostatnio zmieniony 23 lut 2010, 22:20 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 22:23 
*

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:48
Posty: 107
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Przy regulacji gaźnika przede wszystkim cierpliwość. Masz na mielochu fajny artykuł o regulacji. wydrukuj sobie, idz do garażu i działaj :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 15:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Ok. z gaźnikiem pokombinuje w sobotę. a powiedzcie mi jeszcze co to moze być bendyks chyba raczej nie... jak odpalam skuter to piszczy chyba rozrusznik, później już jest dobrze tylko jak odpalam ...
Aha jeszcze chciał bym zacząć troche stuntować Oo kiedy znikną śniegi i moje pytanie jest takie jak zamontować kierunki w TGB ? jak zdejme błotnik, tam gdzie jest osłona od baku, w jaki sposób oraz czy mozna na necie kupic stelaż do TGB 101's




_________________

QuBaSS


Ostatnio zmieniony 24 lut 2010, 16:29 przez Jakub3195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 18:18 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Co do rozrusznika mam ten sam problem. Możliwe, że wystarczy popryskać bendiks WD-40 i będzie gites. A kierunki możesz przyczepić do nadkola tam koło baku albo zrobić ramkę dla nich i tablicy rejestracyjnej. Stelaż do TGB ostatnio widziałem na allegro, ale nie wiem czy jeszcze tam jest :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 14:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2008, 23:44
Posty: 109
Lokalizacja: brać kasę na tuning?
Pojazd:
Kierunki najlepiej dorobic tjb drugi chlapacz tylko z blachy i będzie sexi. Co do stelaża to mogę Ci wykonać.




_________________

Wykonam Crash-Pady na zamówienie!
Tanio!

Za duży obrazek.
Kąkol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 16:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
hehe ;D a za ile byś wykonał ten stelaż ?
a wracając do tego gaźnika, podkręciłem lekko obroty i teraz ma o wiele większe, jak ruszam to przerywa tak jak wtedy ale jak puszcze gaz z 60 to jest normalnie, więc chyba mocno rozregulowany nie jest ? może wystarczy zmniejszyć dawkę paliwa tylko w którą stronę się zmniejsza w prawo czy w lewo? chyba w lewo ?




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 17:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Mojemu koledze w orionie też piszczy ten rozrusznik, więc to chyba normalne w tym modelu.
Co do gaźnik to najlepiej wyreguluj go od zera bo inaczej jest strasznie trudno dobrać odpowiednie położenie śrubek.




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 18:40 
*

Rejestracja: 17 lis 2007, 10:44
Posty: 34
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Wykręcaj śrubkę od powietrza co 0,25 obrotu, aż będzie dobrze :wink:




_________________

teżebe tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 19:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
elo_elo Jak wyregulować do zera ? chodzi Ci o to żeby ustawić dobrze ? czy rozregulować a potem ustawić na nowo ?
aras95 mam wkręcić na max a potem wykręcać o 25% obrotu dobrze rozumiem ?




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 19:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Nie wiem jak Ci to wytłumaczyć w dziale "Zrób to sam" masz ze 3 poradniki. Ogólnie chodzio o to aby ustawić najmniejsze obroty i powoli zwiększać je i przy -/+ 1800 będzie ładnie śmigał. Ale najpierw przeczytaj te poradniki.




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy