Dzisiaj jest 12 lut 2025, 0:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: TGB 303rs
Post: 29 kwie 2010, 21:00 
*

Rejestracja: 06 sie 2009, 21:39
Posty: 8
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Odebrałem dzisiaj moje TGB od mechanika, wszytko pięknie, pomijam już ze gaśnie bo to normalka, ale już sie przyzwyczaiłem. Niestety jakies pół roku temu wymieniłem cylinder i tłok i od tego momentu na zegarze nie ujrzałem wiecej niż 48... przy dawnej prędkosci 58. Dodatkowo skuter źle wkręca sie na obroty moim zdaniem, jest słaby i wolny. Jakies pomysly? niewiem co robic =/ :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 21:59 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
zmień mechanika to na poczatek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 7:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
1.Zmień mechanika
2.Regulacja
3.Gażnik regulacjia i czyszczenie
Więcej pomysłow na razie nie mam :mrgreen:




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 11:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
-gaźnik, przewody paliwa i filtr dokładnie sprawdzić i wyczyścić.
-sprawdzić napęd, rolki itd.
-sprawdzić kompresje.

Jeśli nic z tych rzeczy to będziemy sie zastanawiać dalej ;)




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 14:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Foley TGB303 RS, jak bez przyrządów specjalnych sprawdzić kompresję i ocenić czy jest dobra ? ;d wiem łupie pytanie ale sie zastanawiam bo chyba mozna jakoś?




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 14:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Nie da sie :P
Można sobie samemu coś takiego zrobić. Stara świeca przewiercić dziurke rurke wstawić w tą dziurke i klejem dwuskładnikowym ją tam wkleić żebyć nie puszczała cisnienia potem manometr z jednej strony z zaworem zwrotnym żeby wskazówka sie zatrzymywała przy najwyższej wartości jak już wszystko gotowe to wkręcasz w miejsce świecy i sprawdzasz kompresje ;)




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 18:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
e to nie, myślałem ze jakoś można inaczej ;) ale kompreche chyba mam dobrą tylko sprzęgło a już na pewno dzwon to muszę wymienić ;//




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
A linke gazu koło gaźnika napiołeś,mi nie szedł więcej niż 78 napiołem linke i 88km/h




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 8:01 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
ha ha dobre z tą linką




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 10:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
ja to zmieniłem manetkę od gazu na sportową taką z ogniami i mi 120 jedzie !! takie brednie z tą linką to babci mozesz opowiadac...




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 15:35 
*

Rejestracja: 06 sie 2009, 21:39
Posty: 8
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
taa widze ze odpowiedzi na temat




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 17:23 
*

Rejestracja: 06 sie 2009, 21:39
Posty: 8
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
no to niewiem. sam sie na tym nie znam, a sprzęgło? jak mozna sprawdzic czy moze sie zużyło bo objawy by pasowaly, mała moc słabnie pod górke, wolno jezdzi? :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 17:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
holms, sprzęgło to raczej od ruszania, byś miał tak jak ja że nie ma mocy na starcie tzn. wyje ale słabo rusza ciezko ma ryć chociaż obroty trzyma, a jak przekroczy mi tak 10-15 km/h to normalnie jest.. to na pewno nie od sprzęgła. moze wariator.. ?




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy