Dzisiaj jest 09 lis 2024, 3:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 maja 2010, 20:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Siema możliwe,że słyszeliście już o mojej pechowej przygodzie z oderwanym kominem od cylindra,ale nie oto mi chodzi.Więc jaki cylinder byście polecali do TGB sam myślałem nad Polini Sport 70 ,on najbardziej mnie przekonuje ponieważ jest żeliwny i jeżeli by się zatarłto wystarczy tylko dokupić tłok i szlif i znowu OGJEN.Więc przedstawcie teraz wy wasze propozycje i czy po zmianie cylka musiał bym koniecznie coś jeszcze dokupywać ???

Ps: Dodam,że posiadam tłumik Leo Vince ZX


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 20:40 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Do mocniejszego cylka przydał by się nowy wał i łożyska. Co do cylka to pomysl nad Malossim Sporcie i MK HM. Też żeliwne bardzo chwalone. Sam mam Polini Sporta 70 i jestem baaardzo zadowolony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 20:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Wszystkie 3 cylki są bardzoo dobree więc wszystko zależy od pieniędzy.Ja bym myślał nad Malossi jeśli masz mnij kasy, jeśli troszkę więcej to Polini, a jak jeszcze to Metrakit.No i oczywiście do każdego z tych cylków musisz przynajmniej wymienić łożyska.




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 21:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Dzięki a mogli byście rozpisać ile jaki cylek kosztuje i czy napewno jest on w wersji do Morini.

Z gory dziekuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 21:08 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
Ja Polecam w 100% Stage6 Sport Pro 70ccm . Przyspieszenie Powalajace a cena przystepna 470zl na racing-planet.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 21:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Stage 6 jest żeliwny czy aluminium??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 8:39 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
alu , ale ma lepsze odprowadzenie ciepla , mniej sie grzeje i jest wytrzymalszy od zeliwa , tylko ma jedna wade jak zatrzesz to nie zrobisz szlifa ... Ale szczerze jak bym zatarl alu to bym wolal kupic cylek za 250zl airsala sporta ( Kumpel ma i jest w miare ) niz kupowac nowy tlok do zeliwa za 200zl ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 9:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Jednak ja jestem przekonoany do Polini Sporta 70 i tu rodzi się następne pytanie,a mianowicie czy trzeba dokupić do tego cylka:wał,gażnik 17,5 lub 19,większą dysze,łożyska wału itp?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 9:48 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Wał - ja bym dla pewności kupił (choć z seryjnym nic złego nie powinno się stać), łożyska, gaźnik 17.5 - oczywista oczywistość.

Co do cylindrów, to Polini Sport 70ccm (lub Malossi, bliźniacze modele), albo Stage6 Sport Pro 70ccm. Ja bym brał tego drugiego (lepsze odprowadzanie ciepła, większa moc), no, ale jak przeraża Cię brak możliwości zrobienia szlifu to musisz sam wybrać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 9:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
No wydaje mi się ,że zawsze się ma tą pewność przy żeliwie,że jak zatarty to szlif i dalaj mozna śmigać .A co do gaźnika to w jakich on cenach występuje? Dodam,że wał ma przejechane 12,5 tys km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 10:18 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
W takim razie wał też przydałoby się wymienić.

Używane 100-200zł, nowe 200-300zł (17.5).

To bierz Polini, albo Malossi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 10:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Wał Top Racing okolo 300 zł Gaźnik około 200-300 ,Cylek:około 500 + do tego łozyska wału okolo 50 zl:D

Kosztowna wymiana.

PS: Jaki gaźnik i jaka dysza jest ogrinalnie w TGB 303 RS?


Ostatnio zmieniony 29 maja 2010, 10:26 przez krzysiek39, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 10:30 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
krzysiek39 pisze:
Wał Top Racing okolo 300 zł Gaźnik około 200-300 ,Cylek:około 500 + do tego łozyska wału okolo 50 zl:D

Kosztowna wymiana.


Używany wał będzie Ci ciężko znaleźć, wiec kup nowy, gaźnik spokojnie znajdziesz tak do 150 zł (znam kogoś kto ma Dell'orto 17.5 na sprzedaż, jak chcesz to Ci dam namiary na niego), cylinder możesz szukać używany (również znam gościa, który ma na sprzedaż Polini Sport 70ccm AC od Katany), łożyska też wypada kupić nowe (SKF, 150zł). Spokojnie zmieścisz się w kwocie 1000zł. Możesz jeszcze rozglądać się za paskiem i używanym wariatorem i wtedy masz super maszynę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 15:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Używany cylinder,hmm... cośmało przekonujący ale nie znam sie na używkach czy by działał tak samo jak nowy czy byla by spora różnica i czy w pierwszej kolejności konieczna jest wymiana gaźnika??czy można zostawić sobie t na potem? A i wariator będe miał na dniach Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 19:08 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
krzysiek39 pisze:
Używany cylinder,hmm... cośmało przekonujący ale nie znam sie na używkach czy by działał tak samo jak nowy czy byla by spora różnica i czy w pierwszej kolejności konieczna jest wymiana gaźnika??czy można zostawić sobie t na potem? A i wariator będe miał na dniach Polini Speed Control

A czemu ma nie działać poprawnie? Jeśli jest w dobrym stanie (co możesz określić np. po zdjęciach, itp.) to czemu nie? Zresztą jak tam chcesz. Jak coś to zgłoś się na PW do mnie.

Teoretycznie można dać na początek większą dyszę do seryjnego gaźnika, ale w praktyce lepiej kupić większy.

Skoro będziesz miał wariator to rozglądaj się za paskiem. Seryjny przy 70ccm może okazać się za słaby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 20:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Właśnie dzisiaj byłem po wariator teraz zamontuje go do seryjki.



Edit:A co sądzicie o pospawanie oderwanego kawałka do cylindra dodam,że materiał to żeliwo i orientuje się ktoś może jaka była by cena przyspawania takiego kawałka w zakładzie?

Link do tematu:http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64985


Ostatnio zmieniony 29 maja 2010, 20:08 przez krzysiek39, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 20:13 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Widzę, że zaczynasz kombinować. Zdecyduj się czy kupujesz nowy cylinder, czy reperujesz stary?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 20:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
A orientuje sie ktos ile by mnie wynioslo zespawanie starego(żeliwo)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 20:43 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
krzysiek39, zależy ile kto się ceni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 20:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Tak,ja rozumiem ale może ktoś miał doczynienia z podobnym przypadkiem i wyznaczy granice kosztów takiej opoeracji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy