Dzisiaj jest 15 lut 2025, 19:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2010, 18:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 15:31
Posty: 169
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd:
Witam,mam problem z regulacją :D posiadam cylek 70cc,tecnigas next-r,gaźnik 17,5mm dysza 90 i polini air box ;)
Iglica na samym dole,dając gazu dławi sie przy pewnych obrotach i gdy przytkam góre filtra to wchodzi na jeszcze wyższe obroty.założyłem dysze 80 to prawie tak samo chodził ;/ niby na nóżkach ładnie sie wkreca itp wsiadam i przy 40km/h sie dusi :D pomóżcie :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 19:01 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
iglica na srodek , dysza 90 i regulacja gaznika , i posprawdzaj czy lewego powietrza nie bierze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 15:31
Posty: 169
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd:
no próbowałem z iglicą na środek i było podobnie :P lewego powietrza nie łapie ;) to może chociaż ktoś opisze dokładnie regulacje.ale jak przytkam góre filtra i wchodzi na obroty to cos nie tak.za dużo powietrza,może mało paliwa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 19:47 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
czyli tak jak mowie gdzies musi brac lewe powietrze , spróbuj wyrgulowac gaznik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 15:31
Posty: 169
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd:
jak może brać lewe powietrze jak przytkam góre filtra i jest ok.też pomyśl ;/ to jest coś z mieszanką.wszystko jest szczelne.spróbuj(łatwo powiedzieć)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 20:17 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
zrob tak odkrec dolne denko gaznika/dysze to na srodku wkrec na maksa jezeli to nei pomoze to ta obok jest od mieszanki t amniejsza w srodku gaznika ja tak wykrec ze 4 razy i probuj dalej z iglaca itp




_________________

Sprzedam 2 głowice do morini lc gaźnik gg:9005066




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 20:24 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
wib3k, o ile obrotów masz wykręcone śrubkę od mieszanki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 7:16 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
mate96usz, jakie Ty głupoty piszesz, obie dysze mają być wkręcone! dajcie sobie spokój z takimi poradami bo się tylko syf robi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 14:49 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
dobra ja tylko mowie jak ja zrobiłem i mi smiga. nieznaczy ze to jest zle . jakos mi sie nic nei psuje jak chceszs to kupuj sobie dysze jakies wielkie zebys nie musiał regulowac ale mi naprzykład juz duzo pali na 70 i gaznik 17.5. a jak nie próbowałeś to sie nie odzywaj.masz jakies gówno a nei skuter to ci sie wali wszystko napewno. apowiedz jeszcze dlaczego tak ma bycbo to sie tym kreci zeby regulowac jak ja kupiłem skuter to nie miałem od paliwa wkreconej na maksa.jak chcesz zeby duzo paliwa dostawał to na maksa jak chcesz mniej to wykrecasz a na odwrot jest z druga dysza
i mam taki sam zestaw jak on tylko dysza 80


Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 14:55 przez mate96usz, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 16:24 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
reguluje się śrubkami od mieszanki a nie dyszami! dysze mają być wkrecone ale rób jak chcesz. a co do skutera to moze to nie najwyższa półka (TGB)ale mam go od nowości i żadnych problemów, a napewno bym go nie zamienił na tą Twoja aprile którą kupiłeś używaną i wydaję Ci się że reszta skuterów to shit.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 19:27 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
;k;


Ostatnio zmieniony 15 cze 2010, 22:01 przez mate96usz, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 19:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
mateusz, bez blokady na wydechu pewnie te 100 poleci nie? Od kiedy wykręcenie dyszy w otworze coś daje :lol: Jej przepustowość pozostaje niezmieniona a raptowna naprawa związana z jej wykręceniem o parę obrotów to czysty zbieg okoliczności, może ponowne zamontowanie gaźnika Ci pomogło, jakieś lewe powietrze ciągnął.

I TAK SIĘ NIE ROBI, a jak Twoim mechanikiem jest pan Zdzisiek z garażu to o czym tu rozmawiać. Nazywanie TGB "gównem" a nie skuterem nie jest tu na miejscu, ja swojego dostałem za 4000zł i nigdy nie musiałem pchać a przebiegu mam 8000 i dalej pali od pstryka.


@temat

Ja bym próbował regulować od początku na słuch, mi bynajmniej pomogło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 15:31
Posty: 169
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd:
jak nie idzie wyregulować to myśle,że za mała dysza ;] może dam 100 ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2010, 19:39 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
za duza dysza bedzie :) ja mam 16mm i mam 104 ale to nie najlepiej poniewaz go zalewa i jest nie do wyregulowania :) i duzo pali :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 14:55 
Zbanowany

Rejestracja: 09 cze 2010, 13:29
Posty: 95
Pojazd:
alkodras, a że tak spytam ile ci pali ? bo chcę z czymś porównać ;d




_________________

TGB 101s __ROK 2008__(kupiony w 09[salon])__KOLOR CZERWONY ^^

Optyka:
zdjęte prawe lusterko ^^

Mechanika:
---W WAKACJE--- ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 18:02 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
ale ziomek jak mi nei wierzysz to twoja sprawa a nie moja :) ja sr miałem 28000 tysiecy dosłowniei jeszcze mogłem jezdzic bo nei było bardzo duzych rys.a napisałem ze tgb to gówno to jemu tak napisałem bo mnie denerwował :D ale wiesz kazdy ma swoje teorie i trzymajmy sie ich ja swojej nei zmienei bo wiem ze mi to pomogło:D
a i gaznik nie zddejmowałem raz czy dwa tylko ze 20 jak nie umiałem regulowac to tak musiałem 20 razy dziennie odkreca :D a tak jak pisałem nie wiem jakie masz tgb bo nigdy nawet na takim nie jezdziłem


Ostatnio zmieniony 11 cze 2010, 18:05 przez mate96usz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2010, 22:54
Posty: 48
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Kolego, jeżeli nigdy nie miałeś do czynienia z pojazdami firmy TGB to jak możesz oceniać firmę? Nie znasz się? Nie odzywaj się ;)

Kolejna sprawa... jeżeli chcesz się pochwalić, a nic nie wnieść do tematu... to też się nie odzywaj :)

Nie, nie mam aspiracji na moderatora... to tyle...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 21:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
miałem podobny problem na nózkach ladnie wchodzil na oborty a jak mial juz jakies obciązenie to muluł . Umnie była to za duża dawka powietrza na filtrze musiałem dołożyc jedna gąbke ale jak Ty ma air boxa to moze spróbuj załozyc seryjny filtr i zobacz jak wtedy bedzie smigał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:12 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
QuBaSS_TGB pisze:
alkodras, a że tak spytam ile ci pali ? bo chcę z czymś porównać ;d


cos ok 6l palił:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2010, 10:19 
Zbanowany

Rejestracja: 09 cze 2010, 13:29
Posty: 95
Pojazd:
no wlasnie, a osiagi pewnie są ok ? raczej piszesz że go ci zalewa, ale jak z osiągami? 6l to jest trochę, ale denerwuje mnie to jak ktoś mówi że skuter pali 5 litrów i to jest bardzo dużo, ale porównać osiągi z tym co pali 3 litry i wtedy zastanowić się trzeba czy te 5 litrów to dużo przy takim spalaniu czy też nie ;d




_________________

TGB 101s __ROK 2008__(kupiony w 09[salon])__KOLOR CZERWONY ^^

Optyka:
zdjęte prawe lusterko ^^

Mechanika:
---W WAKACJE--- ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy