Dzisiaj jest 19 lut 2025, 7:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sie 2010, 21:19 
*

Rejestracja: 12 cze 2010, 12:55
Posty: 47
Lokalizacja: Mirowo
Pojazd:
Witam, w moim TGB 303rs przy zwalnianiu z pokrywy napedu wydobywa sie dziwny dzwiek... Skut ma 2800km przebiegu wiec niewiele. Dodam ze ma zablokowane przełożenia. Zmierzam do tego ze jego v-max wynosi zaledwie 67km/h (odblokowane wario i wydech, Seryjniak) a silnik tworzy strasznie wysokie obroty. Mechanik powiedział mi ze mam krzywy dzwon. I mam pytanie czy poprzedni mechanik mógł mi go skrzywic odkrecając go pneunomatem? I mam jeszcze jedno pytanie czy dzwon mógl sam sie skrzywic pod wplywem bardzo wysokich obrotów silnika? Zamierzam wymienic dzwon, czy Stage6 wingcooler to dobry wybór? Czy jest wytrzymały? Czy mozecie mi polecic jakis inny? Moglibyście mi powiedziec jak wyregulowac skuter po wymianie przełożen, zeby odzyskał trochę zrywności? Jakie rolki kupic? (ile gram i jakiej firmy są najlepsze?) Jakie sprezynki? (jakiej firmy i jaki kolor, bo sie na tym nie znam :P) to by było na tyle, proszę o porady i wskazówki :)

Pozdro! :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 23:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Po czym mechanik stwierdził że dzwon jest krzywy? Po świście wydobywającym się przy zwalnianiu? Radzę go jak najszybciej zmienić, zresztą zrobisz jak uważasz ale to brednie... jak byś miał krzywy dzwon to by szarpało na małych obrotach. Jak zmienisz przełożenie na 12/1 z 15/1 to przyspieszenie Ci nie spadnie, co innego 10/1 ale to byś już musiał zainwestować we wtórne i pierwotne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 1:58 
*

Rejestracja: 12 cze 2010, 12:55
Posty: 47
Lokalizacja: Mirowo
Pojazd:
psikus pisze:
Po czym mechanik stwierdził że dzwon jest krzywy? Po świście wydobywającym się przy zwalnianiu? Radzę go jak najszybciej zmienić, zresztą zrobisz jak uważasz ale to brednie...

Tzn. Ja najpierw pojechalem do jednego z mechanikówi on odkrecał mi wario, dzwon sprzegło itp... i nic nie znalazł.... Poprostu przyznał sie ze to bo przerosło i nie wie o co chodzi. Ten własnie mechanik odkrecił dzwon pneunomatem... I czy on mógł mi go zkrzywic pneunomatem? Czy dzwon sam sie zkrzywił pod wyływem zbyt duzych obrotów i temperatury? No i potem pojechałem do innego mechanika on odkrecił pokrywe itp, i zauwazył ze jest krzywy dzwon... Dzwon i tak chyba sobie wymieniam... Czy stage 6 wingcooler to dobry wybór? psikus, Może i przyspieszenia nie straci ale straci napewno na zrywności :) Wiem bo z sebkiem gadałem :P
Więc, jak z tymi rolkami i sprezynkami ? Doradzicie coś? :D Dodam ze być może jezeli starczy mi kasy to zakupie jeszcze jakis sportowy wydech i będzie to chyba Leovince zx :)


Ostatnio zmieniony 10 sie 2010, 2:00 przez Gregory10, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 8:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Ja jakoś nie mam zbyt zrywnego swojego, praktycznie jedzie od 10/15 km/h a i tak inne bzyki nie dają rady. Od samego odkręcania dzwon nie mógł się skrzywić tym bardziej pneumatem, chyba że był by jakoś blokowany w celu odkręcenia a tu nic takiego nie miało miejsca.

Przy wymianie na 12/1 nic nie zmieniaj, zostaw jak jest no chyba że dojdzie Ci wydech.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy