Dzisiaj jest 21 maja 2024, 10:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2012, 19:47 
*

Rejestracja: 04 mar 2012, 19:37
Posty: 1
Pojazd:
Witam.Chciałem sie dowiedzieć czegoś na temat skutera jakim jest Honda Bali Polini 1996r.Skuter kupiłem około 6 lat temu,jednak jakoś nie przywiązywałem uwagi do tego ile leci,ostatnio naszła mnie chęć na zmiane czegoś w moim skuterku.Moje osiągi były takie że 55km/h na prostej z górki do 60 dochodziło.Chciałbym zdjąć blokady,dowiedzieć sie jakie będą tego koszty itp.Mam kilka pytań:
1)Gdzie znajdują sie blokady w hondzie?
2)Słyszałem ze wymiana modułu znacznie zwiększa szybkość.Czy to prawda jeśli tak to jaka jest tego cena?
3)Skuter latem gdy jest nieodpalany około 3 dni nie chce w ogóle odpalić,musze psiknąć samostartu,plaka zeby odpalił.Co może być nie tak czy ten model tak ma poprostu?
4)Ile kosztowały by cześci aby troszke go podrasować?(cylinder,tłok,wariator itp)
Ogołnie jestem zielonym mechanikiem,prosiłbym o dokładne wytłumaczenie,oraz również podanie jakiegoś dobrego sklepu gdzie dostane większość części do tego skuterka.Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 19:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Moduł odblokowany nuova ray/malossi , wariator malossi multivar , cylinder tłok od bali 100 , leo vince zx - i moze 100 poleci realne tak bez katu. Gdzie są blokady ? Wlasnie na module , na wariatorze pierścień możesz mieć , na filtrze powietrza taka rurka(najlepiej wymienic na stozek i dac wieksza dysze na gazniku) i chyba tyle tych blokad. Cena modułu ? masz totaj malossi http://allegro.pl/modul-zaplonowy-malos ... 35970.html
Na twoim miejscu wydałbym z 500 zł ale kupiłbym wariator , moduł i filtr powietrza stożkowy gąbkowy w obudowie i powinno być duuużo lepiej. A czego nie odpala przy postoju 3 dniowym ? zapewne regulacja gaźnika sie kłania.Żaden skuter tak nie ma zeby trzeba bylo uzywac autostartu czy plaka do odpalenia ;) Ma chodzić i już!
Pozdrawiam!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2010, 14:29
Posty: 99
Lokalizacja: radlin
Pojazd:
jeśli masz ssanie automat a nie masz akumulatora to nie zapali szybko :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 21:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
gadasz głupoty , ja mam ssanie automat , akumulatora brak , stoi niejezdzony caly tydzien 3 kopniecia i chodzi ;)) ale to fakt to moze wlasnie byc przyczyna ciezkiego palenia , ale nie powinno do tego stopnia ze trzeba uzywac plaka... mysle ze wlasnie trzeba wyregulowac gaznik i przeczyscic benzynką.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 22:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
można także zmienić przełożenia na ''odblokowane''. Niby w Hondach są zblokowane. Po tej wymianie prawdopodobnie idzie 90. Ja na mojej tego nie praktykowałem z braku kasy a i tak te 75-80 leciała na nowych częściach. To jak na 50ccm nie jest chyba źle...




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440


Ostatnio zmieniony 26 mar 2012, 22:53 przez misiak93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy