Dzisiaj jest 21 lut 2025, 17:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: X8R-X
Post: 03 lip 2011, 18:56 
*

Rejestracja: 03 lip 2011, 18:46
Posty: 20
Pojazd:
Witam,
Po zakupie skuta chciałem sprawdzić wszystkie podzespoły i pojawiło się kilka rzeczy które mnie zaniepokoiły...powiedzcie mi czy to poważna usterka i czym grozi...

Pomiędzy talerzami wariatora była tulejka, domyślam się że to była blokada, którą usunąłem. Zewnętrzny przeciwtalerz ma otwór dość mocno zużyty...brak w nim tego nacięcia na wał (przypuszczam że powinno to być tak jak w tej podkładce do kopnika)
Po skręceniu wszystkiego zew. talerz bije troche, odchył w ranicy max5mm.
Zębatka do rozrusznika i wariator obracają się równo.
Wygląda to tak jakby sama końcówka wału była krzywa.
Jest to możliwe??

Jak mocno dokręcić nakrętke wału? z tego co obejrzałem powinna się dokręcać podczas pracy więc wystarczy mocno dociągnąć.
Dokręcałem blokując sobie zębatkę rozrusznika.

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 9:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Przeciwtalerz powinien miec frez. Moze niemasz skrzywionego wału tylko przeciwtalerz jest zgjety. radził bym ci to wymienić gdzy moze ci rozjeba* łozyska na wale a póżniej wiadomo co jest. Koszt ok 110zł tuningowy (polini). Masz seryjne wario? Ile ci obecnie chula?(v-max) Jak wygląda ta podkładka?




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 9:35 
*

Rejestracja: 03 lip 2011, 18:46
Posty: 20
Pojazd:
Niema wycięcia na wał...wytarło się na tym przeciwtalerzu. Co do wariatora szczerze powiem że niewiem... jakieś cechy charakterystyczne ma sport?
Podkładki są dwie...jedna ta do kopnika, taka z wypustami i tam tez to wycięcie na wał sie juz lekko wyrobiło...
Vmax przy wietrznej pogodzie to ok 65km/h

Tylko że gaźnik jest rozregulowany więc to też może być przyczyną... przy pewnej prędkości jekko się dławi i dalej nakręca.
Blokad brak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 9:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Sportowy jest większy i chyba ma inną bezwładność. Z tym gażnikiem to przerywa czy co? Sprawdź czy talerz nie jest zgjęty.. Rozbierz to będzie widać.




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 9:47 
*

Rejestracja: 03 lip 2011, 18:46
Posty: 20
Pojazd:
Talerz jest zajechany...ciężko go prosto zamontować...ale wydaje mi się że sam wał na samej końcówkce jest lekko też krzywy ale tego chyba nie bede ruszał...
Gaźnik bardziej bym powiedział że muli niż przerywa w pewnych zakresie obrotów, ale też zdarzy mu się poprzerywać... czeka mnie czyszczenie i regulacja... jakieś porady w tym temacie?

Wymiana przeciwtalerza usunęła w 90 % bicie...delikatnie jeszcze ma ale tyle co nic...
Dodatkowo rolki były kwadratowe już i wpadły mi w ręce polini 4.4g.

Pozostał inny problem ale nie bede mieszał w temacie...


Ostatnio zmieniony 09 lip 2011, 21:31 przez Maska, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy