Dzisiaj jest 21 lut 2025, 17:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lip 2011, 13:40 
*

Rejestracja: 18 maja 2011, 17:35
Posty: 7
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Problem jak w temacie, w chłodne dni można zapomnieć o jakimkolwiek odpaleniu skuterka,

w ciepłe zresztą też, dopiero jak silnik jest ciepły a raczej gorący to prędzej chwyci, u mechanika twierdzą że może to być wina ssania, stare jest i się zużyło, motorek jest z 93 r. tj. Honda SH-50 na serwisie ponad 300 zł taki moduł kosztuje (połowa wartości mojego skutera) i dlatego pytanie czy nie orientuje się ktoś gdzie można taki element nabyć ,nieco taniej , to jest typowe ssanie na bimetalu ,bez żadnej elektryki

byłbym wdzięczny za każdą pomoc .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 14:25 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lis 2010, 17:44
Posty: 110
Pojazd:
Sprzedam cí cala elektryke do hondy, razem z modulem za 50zl, mam tez caly silnik od hondy z calym osprzetem za 600zl z 2002roku.


Ostatnio zmieniony 03 lip 2011, 14:29 przez Chudy94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 14:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
Cytuj:
Problem jak w temacie, w chłodne dni można zapomnieć o jakimkolwiek odpaleniu skuterka,

w ciepłe zresztą też, dopiero jak silnik jest ciepły a raczej gorący to prędzej chwyci, u mechanika twierdzą że może to być wina ssania, stare jest i się zużyło, motorek jest z 93 r. tj. Honda SH-50 na serwisie ponad 300 zł taki moduł kosztuje (połowa wartości mojego skutera) i dlatego pytanie czy nie orientuje się ktoś gdzie można taki element nabyć ,nieco taniej , to jest typowe ssanie na bimetalu ,bez żadnej elektryki

byłbym wdzięczny za każdą pomoc .



allegro :roll:




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 14:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2011, 22:29
Posty: 85
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Zaprawdę powiadam Ci, kompresję sprawdź bracie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 17:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 15:43
Posty: 33
Pojazd:
Tak jak mówi PawełVitality sprawdź kompresje u mnie to samo było w Hondzie SFX jak zimny to trzeba było z 40razy kopnąć za nim łapną a jak ciepły to lepiej było myślalem że to ssanie kupiłem ssanie i to samo było zdjąłem cylek a tam pierścienie jak żyletki i cylek zlizany kupiłem cylek tłok pierscienie założyłem i jest bosko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 17:45 
*

Rejestracja: 12 maja 2009, 19:12
Posty: 41
Pojazd:
Tak jak koledzy wyżej napisali najpierw proponowałbym sprawdzić kompresję w silniku, co by mieć pewność, co do stanu tłoka, pierścieni i gładzi cylindra. Jeśli okaże się w porządku to dopiero szukał przyczyn w innych układach pojazdu, samo sprawdzenie nic nie kosztuję, po za chwilą potrzebną na wykręcenie świecy, no chyba, że nie posiadasz próbnika ciśnienia to w tedy za drobną opłatą (+/- 10-15 zł) mechanik może Tobie sprawdzić kompresję!


Ostatnio zmieniony 03 lip 2011, 17:46 przez lsikor, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 18:50 
*

Rejestracja: 18 maja 2011, 17:35
Posty: 7
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
dziekuje wam ślicznie koledzy tak też właśnie postąpie , niestety nie mam żadnego osprzętu ale przynajmniej już wiem za co się brać;) jak sprawdzę tylko co z tą kompresją to natychmiast dam znać :) . pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 15:43
Posty: 33
Pojazd:
Wykręć świecę wsać palec i jak będzie dobijać palec to kompresja jest OK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 16:29 
*

Rejestracja: 18 maja 2011, 17:35
Posty: 7
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
jednak to nie wina silnika, pasek który napędza cały ten badziew za ciężko chodził, kumpel gdy go zdjął ,motorek odpalił bez problemu, (przez to silnik zebrać na obroty się nie mógł i go dusiło) a cięzko chodził dlatego że przy sprzęgle są 2 talerze między które wchodzi ów że pas, i na jednym z talerzy tuleja się wyrobiła i talerz chodził jak chciał, przez co blokował (dlatego 2 poprzednie pasy mi pocieło). I teraz nadal jestem w czarnej d*pie bo część nie jest dostępna dla mojego skutera bo jest stary. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł wskazać gdzie mogę nabyć tenże element, albo choć podobny. Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy