Dzisiaj jest 01 paź 2024, 23:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 kwie 2012, 14:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 19:44
Posty: 126
Lokalizacja: Swarzędz
Pojazd:
Witam
Posiadam honde vision i akurat go docieram(zrobiłem już 15 km) dzisiaj pojawił sie problem, otóż jechałem sobie do kolegi po dziurach i piachu gdy do niego dojechałem zgasiłem skuter, potem po zapaleniu jade full maneta i po 3s skuter słabnie traci moc, trudno też jest odpalić z rozrusznika i kopki, gdy sie zapali odrazu gaśnie
Prosze o pomoc
Pozdrawiam




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273993

peugeot trekker:
leovince tt
rolki polini 6,9g
v max 75 mierzone gps


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 14:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 13:35
Posty: 142
Pojazd:
Tłok puchnie , mówiłem żeby lepszy dać jakiś do tego cyla. A i pierwsze 40 km dla cylindra jest najważniejsze , wiec ja bym jeździł ostrożnie max 20 km/h przez pierwsze kilometry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2012, 18:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
cimon97 pisze:
potem po zapaleniu jade full maneta


Full maneta na docieraniu??
Głupota i to wielka.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Cytuj:
potem po zapaleniu jade full maneta

masz odpowiedź....

pierwsze 50km to się jeździ po równej drodze, nie po żwirach szczególnie jeśli jest to cylinder niższej klasy... przy ruszaniu daje się jak najmniej gazu żeby nie obciążać tłoka i cylindra oraz wału...

odp. tłok puchnie a może nawet cylinder się zaczyna przycierać




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 19:44
Posty: 126
Lokalizacja: Swarzędz
Pojazd:
to co teraz mam zrobic tłok do wymiany??
czy mam kontynuowac docieranie, jeśli tak to ile mam jeździc w posczególnych etapach docierania??




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273993

peugeot trekker:
leovince tt
rolki polini 6,9g
v max 75 mierzone gps




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 13:35
Posty: 142
Pojazd:
cimon97, Najpierw sprawdź kompresje. Jeśli jest dobra to nie ma obaw i wystarczy tylko dobrze dotrzeć , jeśli jest niezadowalająca trzeba zrobić szlif i wymienić tłok.
A co do docierania , pierwsze 50 km jeździj ostrożnie max 20 km/h a po 100 km tak do 40 km/h , raz na jakiś czas możesz trochę przygazować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 22:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
a co to jest za problem wyciągnąć tłok i cylinder i oblukać, czy się nie dzieje nic złego? Tłok może puchnąć od niskiej klasy oleju, który się nie spala i dodatkowo może być przyczyną zatarcia. Co ja mówię, to jest przyczyna zatarcia, 4 tłoki chińskie tak załatwiłem...




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy