Dzisiaj jest 01 paź 2024, 23:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 mar 2012, 11:14 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 20:10
Posty: 60
Pojazd:
Witam niedawno postanowilem wziąc sie za mój skuter. Plastiki będe malował w swięta (juz przygotowane i lakier kupiony) postanowiłem też wypolerować przekładnie , rame i pomalować silnik.
Niedawno doszłem do wniosku że skoro już jest w częsciach to mogę cos w nim przerobić.

Mój skuter jedzie tylko 65 km/h na fabrycznych częściach poza tym go odpalam wsiadam na niego skuter ledwo sie zbiera i po jakichś 60 metrach dopiero wchodzi na obroty odzyskuje kopa i jeźdźi się fajnie. Jak silnik jest zagrzany i odpale go znów to po szarpnięciu kierownicą do gory ide na koło.
Dlaczego gdy silnik jest nie zagżany nie może sie zebrać ??
co muszę zrobić by skuter jechał szybciej?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 11:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
konrad1115,
Kup sportowy wariator. I wyreguluj napęd sprężynkami i sprężyna centralną.
Miałem dokładnie tai sam v-max jak ty XD 65 i odcina. Teraz v-max 85km\h na GPS.
konrad1115 pisze:
palam wsiadam na niego skuter ledwo sie zbiera i po jakichś 60 metrach dopiero wchodzi na obroty odzyskuje kopa i jeźdźi się fajnie.

To raczej normalne dla 2T ja tez tak mam. Pyrka i kopci na biło tak?




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 12:21 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 12:28
Posty: 39
Pojazd:
Bo jak jest zimy włacza mu się ssanie i dostaje więcej paliwa to jest normalne a jak ssanie się wyłączy silnik wchodzi w obroty dopiero proste i logiczne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 12:39 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 20:10
Posty: 60
Pojazd:
ok thx tak kopci na biało :D a mam jeszcze takie pytanie jak kupie cylinder 70cc to musze wymienic wał i korbowód bo szukalem na allegro i s a tylko wały do 50cc
jaki wariator kupiłes do swojej maszyny ? i jakie rolki założyłeś?


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 13:08 przez konrad1115, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 13:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
konrad1115,
Wału do 70 sport nie musisz spokojnie wytrzyma. I w sumie jeśli łozyska masz w dobrym stanie to tez nie aczkolwiek lepiej wymienić. Jedyne co trzeba wymienić to : ewentualnie łożyska, gaźnik ok 17,5 i filtr a poza tym wszystko jest ok no i do tego dochodzi regulacja rolkami sprężynami itp.

Kliknij w link w opisie tam mam wszystko podane.




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 13:11 przez PatrykSob14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 13:48 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 12:28
Posty: 39
Pojazd:
Po co od razu gaźnik może od razu lepiej cały silnik bez cylindra, wystarczy kupić większą dyszę,ale wał i łożyska będziesz musiał kupować bo jak masz zamiar jechać 50-60km to można zosatć przy seryjnych ale jak masz zamiar zapier....ć 80-100km to już niestety kupować mocniejszy wał łożyska no i większą dysze.
Ja mam wszystko serię i nie zmieniam chodzi dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 14:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Piotrek82, WTF? 70ccm i gaźnik 12. Widzę że jesteś z tych co kupują cylinder i myślą że na seryjnych podzespołach osiagną 90-100. A poza tym wał wytrzyma spokojnie. Większą dysze lol. Gaźnik nie tylko podaje paliwo ale i chłodzi cylinder od wewnątrz. Więc jak masz zwiększona pojemność i mały gaźnik to łatwo się domyśleć czym to skończy. A i jak chcesz ładnie latać to do tego dochodzi sportowy wydech




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 14:58 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 12:28
Posty: 39
Pojazd:
Ja nie mówię że na seryjnych osiągnie 90-100 czytaj dokładnie mi chodziło o to że seryjny wał może nie wytrzymać przy jeździe 90-100, a co do gaźnika to samo większa dysza potrzebna a nie od razu gaźnik. Wiadome jeśli jemu chodzi o szybkość moc to najlepiej większy gaźnik,wariator najlepiej sport Mulitvara,rolki trzeba samemu dopasować,sprężyna centralna na twardszą jakieś +33, sprężynki sprzęgła na twardsze,tłumik na jakiś sportowy i można latać po obliczeniu wychodzi około 2000zł w raz cylindrem to już lepiej niech sprzeda swego i dołoży te 2000zł i kupi nówkę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 15:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Wał wytrzyma spokojnie. Z tym gaźnikiem to chodzi o chłodzenie a to jest bardzo ważne w AC. ja na 50ccm śmigam 85-90 i wał jakos trzyma nawet nie jęknie. Ciekawe co kupi nowego za ok 4000zł




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 15:41 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 12:28
Posty: 39
Pojazd:
PatrykSob14, http://moto.allegro.pl/barton-sprint-12 ... 02431.html

Edit

Może nie nowy ale z 2011r godny uwagi
http://otomoto.pl/peugeot-trekker-x-fur ... 00601.html

Pomimo upomnienia znowu PPP i brak funkcji edit.
warn
Piórek


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 15:56 przez Piotrek82, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 16:43 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 20:10
Posty: 60
Pojazd:
nie chce od razu wywalac 2000zł na skuter wszystko rozłoze w czasie poza tym ten Peugeot Trekker jest zablokowany jak bym chciał zeby jechał trochę szybciej to tez bym musiał powymieniac częsci
na BARTON SPRINT trzeba miec a1 bo to 125 poza (wole nsr) za 4000 kupie fajnego suzuki bandit




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 17:40 
*

Rejestracja: 11 mar 2012, 12:28
Posty: 39
Pojazd:
konrad1115, a jak założysz cylek 70ccm i zdejmiesz blokady to też musisz miec A1:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 18:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Piotrek82, Dobra weź wyjdź. Juz niech sobie smiga tą honda a nie jakimś 125 nędznym. ile osób jeździ na 70 na karcie motorowerowej. Skoro jedzie powyżej 45 to też na a1




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 14:34 
*

Rejestracja: 18 gru 2011, 9:48
Posty: 6
Lokalizacja: LBN
Pojazd:
Moja honda jedzie 60-63 po prostej.Z gorki 70 ale co gorsze gdy zaczynam juz zjezdzac to licznik dochodzi do 69-70 i stoi nawet jak jeszcze jestem na gorce i jeszcze zjezdzam.O co chodzi?moj kolega ma traffico i z gorki zamyka budzik 80 a ja do 70 i koniec.




_________________

NewNiek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 14:55 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 20:10
Posty: 60
Pojazd:
Witam ponownie znalazłem chwile czasu i odkręciłem sprzęgło i wariator okazało sie że skuter ktoś już tuningował sprężynki sprzęgła były niebieskie a sprężyna centralna była czerwona. Wariator też jest wymieniony niestety nie wiem jaka firma bo nigdzie nie pisze rolki kolor biały (jeśli to ma jakieś znaczenie ) 7g czy to rolki mnie mogą ograniczać????
[center]

ObrazekZDIĘCIA WARIATORA[/center]

EDIT

Zapomniałem dodac że skuter był dosyć mocny wystarczyło położyć nogi na ziemi i dodać gazu lub mocno szarpnąć kierownicą i skuter szedł na kolo


Nie pisz PPP.
Piórek.


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2012, 16:55 przez konrad1115, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 16:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
konrad1115, To są seryjne podzespoły. Ja też w swoim miałem czerwona centrale i niebieskie sprężynki. A po czym poznałes że miał wario wymieniony? Daj fotki to ci powiem.




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 16:49 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 20:10
Posty: 60
Pojazd:
wario jest wymieniony bo jedna z blokad jest płaska pokrywa wariatora ale nie jestem pewien
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy