Dzisiaj jest 29 lis 2024, 9:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sie 2012, 19:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 15:38
Posty: 100
Pojazd:
Witam . Wróciłem właśnie z warsztatu i już nie daje rady ze składaniem mojej Hondy ;/

Problem jest taki : paliwo dochodzi bo świeca mokra iskra jest wszystko dobrze założone .

Słychać taki jakby metal o metal taki świst . Ale słyszałem że to przy nowych pierścieniach i cylu normalne przez jakiś czas .

Jak go pierwszy raz zakładałem przed wczoraj to kroczek po kroczku wszystko powoli składałem do kupy z wielką starannością .

Jak dzisiaj rozebrałem cylek to patrze a tu lekkie starcia na cylku . Kompresja taka że palec chce wciągnąć więc to nie przez to ale i tak interesuja mnie te rysy jak mogły powstać cały cylek czyściłem wydmuchiwałem a tu mi jakieś ryski wyskakują masakra ;/ I tak jak wspomniałem wcześniej iskkra jest paliwo dochodzi kompresja zajefajna nawet jak mu wstrzykuję pod głowicę paliwo to go nie spala ;/

Jak ktoś wie o co chodzi niech pisze bo już mi się nie chce wkurzać ;/ z góry dziena ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 20:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2011, 18:18
Posty: 112
Lokalizacja: ŻUKOWO okolice
Pojazd:
a więc wkąłdając cyl moze jakiegoś pierścienia nie wcisnałeś dokładnie takie jest moje zdanie i pierścień ci tych rys narobił :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 20:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
a jak założyłeś tłok strzałka do góry czy do dołu?? nie ma opcji zeby nie zapalił po podlaniu pod świece. tylko zanim to zrobisz to ustaw tłok w najwyższym punkcie podlej pod śiece i próbuj odpalic tylko z kopki nie z rozrusznika.a co do rysek to zrobiły sie bo pewnie składałeś cylinder na "sucho" niczym go nie posmarowałeś. ja np ja składam cylinder to gładz smaruje olejem z którego robie mieszanke




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP


Ostatnio zmieniony 30 sie 2012, 20:10 przez krzysiek2406, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 20:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 15:38
Posty: 100
Pojazd:
strzałka w stronę wydechu . Oczywiście że jak składałem to wszystko oliwiłem .

Pierwszy ras się z tym nie bawię wiem o co chodzi ale nigdy nie miałem takiego czegoś .

rozumiem jak by nie było kompresji przez te ryski ale komprecha mocna nie mam pod ręką manometra tak bym do pewności sprawdził .

Nawet mu już kapłem nitra pod głowicę to juz powinien zapalić na 100% a i tak wielkie nic ;/ Nie mam już pomysłu dodam jeszcze że zanim skuter przechodził remont to stał jakieś pół roku może nawet więcej rozebrany tzn. cylek i gaźnik ale wszystkie otwory byłu pozatykane szmatkami .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 18:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
w tkim wypadu wyczyść gażnik filtr sprawdz zawór membramowy i wyczyść czujnik polożenia wału papierem ściernym. widocznie coś jest nie ta z iskrą może podaje iskre w złym momencie




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 22:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 15:38
Posty: 100
Pojazd:
Już wszystko jest ok śmiga ;) Winą były za długie śruby mocowania cylka . kupowałem według starych ale widocznie na starym cylku musiałem chyba mieć grubsze podkładki ;p odpala na kopa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 11:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 15:38
Posty: 100
Pojazd:
Kurde ciężko mi jest wyregulować gaźnik ze stożkiem ;/

Nie jest najgorzej ale czuję że go przymula .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 18:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
daj wieksza wysze o 10 jesi założyłes stożek. np jesli nacz dysze teraz 65 to daj 75 i wyreguluj ponownie gażnik




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 18:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 15:38
Posty: 100
Pojazd:
Dysze mam 85 . Na oryginalnym filtrze chodził dobrze ale ta puszka filtra była za duża i oszpecała skuter więc kupiłem stożek ale czuje że go muli jadę np. 10 i chciałbym dać ful manetkę to go zmuli i dopiero po jakiś 2-3 sekundach znowu zrywa normalnie .
I czasem muli jak jadę od zera .

Filtr namoczyłem w oleju . wycisłem żeby był z leksza wilgotny .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 21:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
jesli go zamula to wyreguluj porzadnie gażnik zmniejsz albo zwieksz dawke na iglicy powinno pomóc




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy