Dzisiaj jest 25 lis 2024, 12:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lip 2009, 18:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
Witam wszystkich
Prosze o porade - a mianowicie - honda ma przejechane ponad 30000km. Cyl, tlok i pierscienie seria. Ok 2000 km temu zostaly wymienione lozyska walu i mechanik podczas wymiany stwierdzil ze cylek jeszcze ladnie wyglada ale pierscienie nie sa juz "pierwszej swiezosci". Licze sie z faktem ze juz niedlugo cos nie wytrzyma.

I teraz co najlepiej zrobic?

1. Kupic same pierscienie na nominalny tlok?
2. Kupic nowy tlok nominalny i pierscienie i zalozyc?
3. Kupic nowy tlok nadwymiarowy i zrobic szlif cyla?
4. Kupic cyl z calym osprzetem(tlok, pierscienie itd)? - Najbardziej bolesne dla mnie.
5. Czym sie roznia tloki z allegro bo znalazlem za 40 zl a drugi za 170 zl. Roznica w cenie kolosalna.
Prosze o odpowiedzi na moje pytania.
pozdro




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 18:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Najlepiej opcja 3...

5 - jakością...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 20:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Przy tym przebiegu to najlepsza byłaby opcja numer 3. Jednak szlif cylindra, wymiana tłoka i pierścieni to tak jakby wsadzić nowy cylinder. Z pewnością cylinder po szlifie pochodzi dłużej niż gdybyś tylko wymienił pierścienie. Opcja numer 3 jest tutaj najodpowiedniejsza.

A tłoki różnią się przede wszystkim jakością. Dlatego lepiej dołożyć parę złotych :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2009, 20:14 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
u mnie też trochę dzwonią pierścionki.

cylek mam 70cc polini sport i przymierzam się że za jakieś ~5tyś trzeba by zrobić taki manewr. tak jak koledzy sugerują, szlif + nowy tłok jest najlepszą opcją, najzdrowszą no i poprawisz sobie pojemność o te kilka mm3 :)

co do tłoka nie kupować raczej gówna, podobno tłoki meteor są ok, chociaż ja jeszcze nie przymierzałem. zobaczę jak z szlifem u mechanika, to się dowiem co on wkłada, bo jak go pytałem to sugerował cenę ~180zł bodajże za tłok, więc raczej "ten lepszy" :)




_________________

150


Ostatnio zmieniony 14 lip 2009, 20:15 przez imachine, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2009, 22:07 
**

Rejestracja: 08 sie 2009, 13:04
Posty: 387
Pojazd:
Mi też mechanik doradził tak jak w twoim przypadku opcja 3 ponieważ miałem cyla w dobrym stanie tylko pierścienie zjechane powiedział szlif i nowy tłok z pierścieniami.
wychodzi taniej.




_________________

Obrazek

http://www.facebook.com/DayOfRiotBand

http://www.youtube.com/watch?v=NPTtPYTrCFA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy