Dzisiaj jest 24 lut 2025, 23:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lis 2012, 18:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Witam! W końcu po ponad roku się zabrałem i wytargałem silnik z mojej hondy, chcę ją gruntownie odświeżyć, żeby na wiosne można było ją zabierać na przejażdzki ;) Jesli chodzi o budę to jest kosmetyka do porobienia, ale głównie skupiam się na silniku - malowanie bloku, wymiana zużytych cześci. Chcę ją zrobić "na codzień" tzn bez szału, ale porządnie, chodzi o sprawne przemieszczanie się po dużym mieście i na trasie (ok 20 km trasy). Przy okazji nie chcę wydać na to fortuny, ale nie ma tez być robione po taniości za wszelką cenę bo nie o to chodzi, i to jest właśnie meritum sprawy, chodzi mi o dobranie części tak, zeby wyszło tanio i solidnie. Mam gaźnik dell orto 19 kit PHBG CS, także sprawa dolotu załatwiona - dokupie stożek, króciec topa, membranka jest prawie nowa. Wał siedzi BGMa na łożyskach NTN, nie ma najmniejszego luzu także ten temat też pomijamy. Do tego mam jeszcze przełozenia pierwotne top racing, także sprawa krótkiej przekładni jest już załatwiona. Muszę do tego dorwać jakiś cylinder i zrobić calutki napęd. Jeśli chodzi o cylinder mogę mieć nówkę topa w okolicach 300 zł, ale w sumie to już miałem, więc tu pierwsze pytanie, czy znacie jakiś inny fajny cylinder 70cc klasy sport lub midrace do hondy lub pasujący do hondy ? (jeśli to będzie jakieś fajne żeliwko lub alu to nawet za większą kasę jestem gotów się skusić, ale ponad 600 zł na MHR replikę trochę mi szkoda). Druga sprawa - przekładnia, wymieniam tylne talerze bo są krzywe, do tego łożyska już w nie najlepszym stanie. Chcę nowe i znalazłem coś takiego:
Talerze
Jak myślicie, jest to na tyle dobrze wykonane, że talerze nie odfruną po pierwszych kilkuset kilometrach ? (w razie co sam dzwon mam polini speed bell)
Do tego potrzebuję wariator, przeciwtalerz i pasek. Znalazłem coś takiego:
wariator kit
Słyszał ktoś coś o tym ? Jak się te motoforce sprawują ? Czy lepiej kupić polini/malossi (hebo już miałem)+przeciwtalerz polini (też mam, ale już się trochę zuzył, a jest większy od serii i można wykorzystać w pełni sportowe wario) osobno+pasek (ok 400 zł) ?
Za wszelkie porady i sugestie z góry dziękuję !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2012, 18:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Cylinder wstaw od Minarelli AC.
Podkładkę trzeba dać i łożysko redukcyjne.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2012, 18:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Pamiętasz ile dokładnie tej podkładki (mm) i jakie łożysko trzeba wsadzić ;>

Aha i jeszcze jedno - czy wydech ma podobne wyjście (chodzi mi o kąt, długość), w sensie czy wydech dedykowany do hondy podejdzie bez problemu ?


Ostatnio zmieniony 06 lis 2012, 18:58 przez mati590, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2012, 18:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Musisz sam sprawdzić. Ale chyba coś około 2mm.
Łożysko Stage6 HQ redukcyjne.
Chyba że kupisz cylinder na sworzniu 12mm to nie musisz kupować tego łożyska.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy