Dzisiaj jest 29 lis 2024, 5:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 mar 2013, 13:59 
*

Rejestracja: 31 mar 2013, 13:52
Posty: 12
Pojazd:
Witam. Jestem posiadaczem hondy sfx z 97 r. Mam taki problem. Nie moge ustawic gaznika! Co to moze byc?
Chodzi na wolnych obrotach ok, ale jak mu dam wiecej gazu to nie chce zejsc z obrotow po odpuszczeniu manetki. Obroty dopiero spadaja po dluzzszej chwili lub jak wylacze na chwile zaplon i wlacze spowrotem to chodzi na wolnych. Tak jak by dostawal gdzies powietrze. Jezeli wzbogace mieszanke to chodzi tak jak by dostawal za duzo paliwa i go lekko zalewa, wtedy nie moge ustawic wolych obrotow i gasnie. Juz mnie szlag trafia! Jeszcze mam pytanie, czy w srubce od regulacji mieszanki ma byc jakas uszczelka? U mnie jest tylko sprezynka i nic wiecej. Jak dodalem tam oring to jakos zapala bo bez tej uszczelki to wogole nie chce zapalic lub ma odrazu wysokie obroty.
Dopiero co kupilem ten skuterek i nie byl na chodzie bo mial uszkodzone ssanie. Ssanie zmienilem i sprawdzilem wiec dziala ok. Prosze pomozcie bo juz nie wiem co robic. Gaznik regulowalem wg procedury oczywiscie wiec to raczej nie w tym tkwi problem. Co moze byc jescze? Dodam jeszcze ze jak motorek jest zapalony i zatkam filtr powietrza to odrazu gasnie.
Bardzo ciezko tez odpala jak jest zimny


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 21:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
na początek wyczyść filtr powietrza gażnik i sprawdz zawór membramowy i sprawdz czy nie łapie lewego powietrza.sprawdz świece wyczyść ja i po dobrej regulacji powinna miec kolor kawy z mlekiem




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 2:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
ja bym postawił na nieszczelność między membranką a króćcem. Najlepiej zdemontuj te 2 elementy, przeczyść i dobrze uszczelnij. Na bank pomoże ;D




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 7:34 
*

Rejestracja: 31 mar 2013, 13:52
Posty: 12
Pojazd:
Ok.Tego jeszcze nie sprawdzalem. Jutro rozbiore wyczyszcze uszczelnie i dam znac co i jak. Mam jeszcze 2 pytanka.
1. Czy ma znaczenie podczas regulacji to ze filtr powietrza jest calkowicie zdjety czy mozna regulowac bez niego?
2. Co z ta srubka od regulacji mieszanki? Czy ma byc tam jakis oring?
Dzieki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 9:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
Według mnie nie ma to większego znaczenia czy filtr jest czy go nie ma, co do śrubki regulującej - ja miałem mały oring w mojej Bali, nie zaszkodziło.




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 10:35 
*

Rejestracja: 31 mar 2013, 13:52
Posty: 12
Pojazd:
No to sobie lepiej zaloze oring lub uszczelnie gwint na srubce tasma teflonowa wtedy bede mial pewnosc ze nie lapie lwego powietrza w tym miejscu podczas regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 18:34 
*

Rejestracja: 31 mar 2013, 13:52
Posty: 12
Pojazd:
Dziasiaj rozebralem sobie membrane i krociec, wyczyscilem i uszczelnilem. Po skreceniu wszystkiego odpalilem skuterka. Dodam ze odpalil bez zadnego problemu jak nigdy!!! Przez pierwsze 5 minut chodzil dobrze, pozniej znow to samo. Wydaje mi sie ze po prostu silikon nie wysechl i go lekko gdzies wydmuchalo dlatego moze zaczelo sie dziac to samo. Rozebralem go jeszcze raz i uszczelnilem od nowa. Poskrecalem wszystko i zostailem na noc zeby silikon pozadnie wysechl. Zobaczymy jutro jak bedzie.
Jezeli to nie pomoze to juz nie wiem co. Zostaje mi tylko chyba sprawdzic simeringi na wale. Czy przy uszkodzonym simeringu moglo by sie tak dziac?
A jeszcze pytanko. Jak ma byc ustawiona iglica? Jest tam chyba 6 mozliwosci ustawienia. Teraz jest ustawiona na srodkowej pozycji. Moze tak byc? Czy moze ja podniesc lub opuscic?
Dzieki
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 17:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
Jak byś miał uszkodzone simmeringi to byś widział po demontażu wariatora, że wypływa mieszanka i wariator byłby zachlapany pewnie. Bankowo silikon nie wysechł do końca i go wydmuchało.




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 16:39 
*

Rejestracja: 31 mar 2013, 13:52
Posty: 12
Pojazd:
Witam
Dzisiaj odpalilem i niestety dalej to samo. Nie moglem go odpalic a jak odpalil to chodzil w miare ok do momentu jak sie ssanie wylaczylo. Dalem gazu i nie spadal z obrotow. Przekrcilem zaplon jak skutere mial wysokie obroty na wylaczony i wlaczylem po sekundzie i obroty spadly. Jak dalem gazu to znow to samo. Wydaje mi sie ze jak dostaje wiiecej paliwa niz powietrza to chodzi ok ale gasni bo go zalewa delikatnie. Jak dodam mu troche wiecej powietrza to odrazu zaczyna wariowac i obroty rosna.
Jedno co zauwazylm to ze jak dluzej pochodzil skutrek to zaczelo mi cos cieknac z pod obudowy wariatora. Sam juz nie wim co z nim jest nie tak..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
Trudny przypadek w takim razie mamy..... ja bym próbował regulować gaźnik. A ta obudowa to chodzi ci o pokrywę przekładni? Co tam może cieknąć? Mocowań gaźnika nie masz przekręconych? Jak składałeś wszystko to nie zapomniałeś o jakiejś uszczelce czy oringu? Może faktycznie simmeringi wału puszczają, sprawdzałeś już?




_________________

http://polskajazda.pl/Profil/40440




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 0:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Miałem to samo u siebie kilkanaście dni temu ,jechałem i zaczął sam wchodzić na max obroty.
Wyczyściłem zawór ,króciec ,podciśnienie i gaźnik (rozbierz do ostatniej śrubki i w benzynie całego wyczyść a potem kompresorem przedmuchaj) oraz zmieniłem wszystkie wężyki i filtr paliwa. Problem znikł.

Jak byś chciał o coś zapytać to wal na PW ,bo nie odwiedzam działu hondy prawie w ogóle więc nie odpowiem.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2013, 0:48 przez MIMIK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 5:35 
*

Rejestracja: 31 mar 2013, 13:52
Posty: 12
Pojazd:
Witam. Simeringow jeszcze nie sprawdzalem. Tzn sprawdzalem tylko z prawej strony silnika i tam jest ok.
Tak chodzi mi o pokrywe przekladni, tam wlasnie cos kapalo.
W sobote rozbiore jeszcze raz gaznik i porzadnie wyczyszcze. Nie sprawdzalem jeszcze podcisnienia. To jest ten wezyk co idzie gdzies tam pod cylinder?
W sobote sie nim zajme i dam znac. Jak byscie mieli jeszcze jakies propozycje to piszcie. Sprawdze co sie da!
Dzieki za pomoc.

MIMIK, jak cos to bede pisal na PW do Ciebie co i jak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 13:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Sprawdź czy nie puszcza bokami paliwa przez te simmeringi

Podciśnienie to jest ten drugi wężyk który idzie do kranika podciśnieniowego razem z wężykiem benzyny :wink:




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 19:38 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 14:24
Posty: 142
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Nie wiem jak sfx ale honda x8r ma kranik grawitacyjny chyba i nie ma podciśnienia.




_________________

Honda x8r 99r.

Malossi Sport 70cc
Tecnigas next-R.
Polini SC (6,2gr).
Polini Air Speed.
Malossi E13.
Dellorto Phbg 21 BS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 8:28 
*

Rejestracja: 31 mar 2013, 13:52
Posty: 12
Pojazd:
No tez mi sie tak zdaje ze nie ma podcisnienia bo jak odczepie wezyk od gaznika to paliwo leci samo.
Ide dopiero rozbierac Honde po 15 i zaczne od sciagniecia obudowy napedu i tam zobacze czy nie cieknie z simeringu na wale.

A czy wie ktos od czego jest ten wezyk co idzie od gaznika gdzies pod cylinder?
Idzie z tego miejsca.
Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2013, 8:56 przez moro555, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 10:38 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 14:24
Posty: 142
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
To jest wężyk od oleju. :wink:




_________________

Honda x8r 99r.

Malossi Sport 70cc
Tecnigas next-R.
Polini SC (6,2gr).
Polini Air Speed.
Malossi E13.
Dellorto Phbg 21 BS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 11:42 
*

Rejestracja: 31 mar 2013, 13:52
Posty: 12
Pojazd:
Czyli to wpuszcza tedy olej czy zasysa? Wydawalo mi sie ze olej jest wpuszczany do krućca poniewaz tam idzie jais przewod gumowy i wydaje mi sie ze z dozownika oleju. No ale moze sie myle.
Dzieki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 17:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
W kymco do Króćca dochodzi podciśnienie i olej. Olej ma wężyk zazwyczaj +/- 4mm podciśnienie troszkę więcej. Jeśli wężyk idący z niego idzie do głowicy cylindra to możesz mieć ogrzewanie gaźnika tak jak miałem to ja. Chyba ,że jest to AC czyli chłodzony powietrzem. Sorki za brak obeznania ,ale nie siedzę w hondach i w życiu nie widziałem go na oczy prawdopodobnie :lol: :lol:




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 19:14 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 14:24
Posty: 142
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Wydaje mi sie że wpuszcza olej. A ten wężyk co wchodzi do krućca to nie wiem od czego. Może ktoś inny sie wypowie. :wink:




_________________

Honda x8r 99r.

Malossi Sport 70cc
Tecnigas next-R.
Polini SC (6,2gr).
Polini Air Speed.
Malossi E13.
Dellorto Phbg 21 BS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 7:44 
*

Rejestracja: 31 mar 2013, 13:52
Posty: 12
Pojazd:
Wczoraj rozebralem znowu gaznik, wyczyscilem ponownie i dalej to samo. Sciagnalem pokrywe napedu i tam nic nie cieknie, jest sucho. Czyli simeringi wporzadku.
Napewno jest cos z gaznikiem nie tak. Wydaje mi sie ze problem tkwi w uszczelnieniu automatycznego ssania. Jak go kupilem to ono nie dzialalo i bylo cos tam grzebane bo idac ze uszczelka ktora jest w miejscu gdzie iglica od ssania sie opuszcza jest jakas dorabiana i tam chyba jest jakas nieszczelnosc. Moze ktos wie jak to tam powinno w srodku wygadac? Ja tam mam jedna miekka uszczelke jak by gabkowa i nic wiecej.
Wszystko juz sprawdzilem po kilka razy i wina napewno lezy po stronie gaznika.
Moze ma ktos w pdf gaznik KEHIN w przekroju lub cos takiego. Potrzebuje wiedziec z czego on sie powinien skladac bo nie wiem czy w nim czegos brakuje czy nie. Dzieki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy