Dzisiaj jest 29 lis 2024, 5:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaki cylinder.?
Post: 22 lis 2013, 9:25 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Witam.
Mam w mojej hondzie x8r jest przytarty cylek i tłoczek puchnie tak że sam się gasi silnik na wolnych obrotach.
Ogółem mówiąc to mam chiński cylek i nie wiem czy go szlifować bo słyszałem że te cylindry się szybko ścierają od środka.
I czy może nie lepiej wstawić taki cylek: http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mot ... 0161.bhtml
Albo taki: http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mot ... 3522.bhtml

I tu moje pytanie, czym one się różnią oprócz ceny i niby jakością.?

Mam tłumik LeoVince TT a reszta to chyba seria.
Cylek 70 nie wchodzi w grę bo za dużo by było do wymiany i po prostu mnie na to nie stać. Tak samo jak na jego utrzymanie jak już i tak chleje 4l/100km.

-- 22 lis 2013, 10:25 --

Czy może od razu iść na całość i kupić cylek polini.?
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-pol ... 9261.bhtml


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 lis 2013, 21:15 
*

Rejestracja: 04 lip 2012, 20:40
Posty: 145
Pojazd:
jak dla mnie to 50 polini to kasa wyrzucona w błoto wolałbym kupić jakiś z tych cylków które podałeś zrobić na nim porting i kupić jakiś wariator jeśli by coś zostało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 16:56 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
A te cylindry motoforce nadają się do szlifu.?
Tak w razie zatarcia bo słyszałem że od nich tłoki szybko puchną.

I czy ten porting robić po dotarciu czy przed założeniem na silnik tego cylka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 18:04 
*

Rejestracja: 04 lip 2012, 20:40
Posty: 145
Pojazd:
przed założeniem zrobić porting , ale nawet w tym droższym puchnie tłok?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 19:09 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Ogólnie rzecz biorąc to nie wiem czy faktycznie puchnie ale tak przeczytałem w necie.
Ale moje podstawowe pytanie czy można je potem szlifować w razie zatarcie, tzn można wszystkie ale czy się opłaca, bo np chińskie cylki (taki jaki mam) nie opłaca się szlifować bo szybko się i tak ściera tamta warstwa w której pracuje tłok.

I dziś pojawił się pewien problem, kupiłem od kolegi mieszkającego obok mnie trochę wachy bo miałem sucho w baku i nie chciało mi się go pchać na stacje. nw czy miał on tam 95 czy 98, on sam nie wie. Ale nagle skuter zaczął palić 2x więcej. Coś ok 8-10l/100km.
Czy to może wina dość zjechanych pierścieni na tym cylku.?

@Edit
To spalanie już ogarnięte. Okazało się ze podciśnienie do wymiany.
Już mam wykręcone i jutro kupuje nowe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy