Dzisiaj jest 29 lis 2024, 8:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 maja 2010, 18:46 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 18:28
Posty: 8
Lokalizacja: dolnoslask
Pojazd:
Witam!to moj pierwszy post,potrzebuje moduł do hondy bali odblokowany poniewarz jedzie mi 45km/h i przerywa jakby blokowało cos koło i tam mysle ze to jest ten moduł bardzo prosze o odpowiedz i jezeloi ktos ma na sprzedaz proszę dac znac muj na gg 6128084 Z Góry dziękuje.

Ps.a co sądzicie o hondzie bali?




_________________

Balikk!!żądzi!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 18:55 
*

Rejestracja: 18 paź 2009, 13:28
Posty: 49
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
Jak nie kupisz mallosi za 400 to jechał nie będziesz bo ja już miałem różne i nie jechałem.




_________________

http://www.hondash50.fora.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 8:35 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 14:24
Posty: 142
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Wejdz na sklep.mieloch.pl o ile dobrze pamiętam jest tam jakis moduł do balika :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 12:34 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 11:23
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
balik11123, prawdopodobnie masz blokade na wariatorze i zużyte pasek oraz rolki. Na standardowaym module powinien jechać Ci licznikowe ok 65 km/h.
Odkręć pokrywę przekładni, odkręć przeciwtalerz i sprawdz, czy nie masz pierścionka ograniczającego i przykręconej z tyłu pokrywki wariatora. Jeśli te elementy są to je zdemontuj. Wyczyść filtr gąbkowy i lekko nasącz go olejem mieszankowym. W razie czego rób fotki to pomożemy ;).
Być może Twój moduł jest uszkodzony, ale to ocenimy dopiero jak wykonasz powyższe czynności. Zamiennik na allegro kupisz za jakieś 40 zł.
A propos, co sądze o hondzie bali to uważam go za jeden z najsolidniejszych skuterów. Bardzo dobrze się prowadzi i praktycznie się nie psuje.

PS.
Musisz zakupić rolki wariatora - polecam polini (16x13 8,4g) oraz pasek jeśli nie wiesz, kiedy był wymieniany. Przy okazji polecam wymianę świecy zapłonowej (NGK BR6HSA).
Tak naprawdę to te części będziesz musiał wymieniać co sezon - to elementy eksploatacyjne które poprostu się zużywają.
Pozdrawiam.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 maja 2010, 12:40 przez bassist, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 10:51 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 18:28
Posty: 8
Lokalizacja: dolnoslask
Pojazd:
eolki patrzałem sa w dobrym stanie nie sa zjechane i pask widzec ze tez jest dobry a i jak odkreciłem przeciw talerz to niema tego pierscionka.A czy jak bende kupywąał ten moduł to on jusi byc odblokowany czy jaki???




_________________

Balikk!!żądzi!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 17:53 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 11:23
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Zatem kup sobie odblokowany tuningowy moduł.....

A kompresje mierzyleś?
Czyściłeś filtr powietrza?
Czyściłeś gaźnik i regulowałeś go?
Po czym wnioskujesz, że pasek jest dobry?
Czy za wariatorem nie masz przypadkiem klapki od wario przykręconej?
PS
Uwierz, że tuningowy moduł nie uczyni Ci nagle rakiety ze skutera.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 18:41 
*

Rejestracja: 25 maja 2010, 20:29
Posty: 42
Lokalizacja: krotoszyn wlkp
Pojazd:
ja mam modul MALOSSI tuningowy,cylek 70 ccm i co?60-65/h max Kręci wysokie obroty ale chyba są kijowe przelozenia.bo czuc ze skuter chcialby jechac szybciej ale nie to przelozenie.to tak samo jak w rowerze.zeby jechac szybciej by trzeba przelozyc na mniejszą zębatke bo jak nie to można się zapedałować a szybciej i tak nie pojedziemy.a tuningowe przelozenia kosztują tyle ze lepiej sobie dac spokoj.moim zdaniem jesli chce sie miec szybki skuter to lepiej od rzu szukac czegos ok 100 ccm zarejestrowanego na 50ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 20:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
to powiem ci kolego że masz nie wyregulowany ten skuter... moja honda na seryjnym module z przeciętym kabelkiem ... cylindrem 50cc seria .. wszystko seria oprócz wariatora ... Wariator mam założony malossi multiwar i rolki 9gr i v-max po prostej do 85km/h z górki 95km/h .. Dodam że mam seryjne przełożenia ... Mi się coś wydaję że ty masz za lekkie rolki albo za twardą centralke ...




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 11:18 
*

Rejestracja: 25 maja 2010, 20:29
Posty: 42
Lokalizacja: krotoszyn wlkp
Pojazd:
no w sumie to już sam nie wiem co z moim bzykiem jest ale wezme twoje rady matek04 pod uwage i kiedys sie wezme i rozbiore sprzęgło i sprawdze jak sprężyna tam siedzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 14:45 
*

Rejestracja: 31 maja 2010, 5:56
Posty: 33
Pojazd:
Matek04 pisze:
to powiem ci kolego że masz nie wyregulowany ten skuter... moja honda na seryjnym module z przeciętym kabelkiem ... cylindrem 50cc seria .. wszystko seria oprócz wariatora ... Wariator mam założony malossi multiwar i rolki 9gr i v-max po prostej do 85km/h z górki 95km/h .. Dodam że mam seryjne przełożenia ... Mi się coś wydaję że ty masz za lekkie rolki albo za twardą centralke ...


Przepraszam za offtop , czy jeżeli chodzi o ten przecięty kabelek od modułu dotyczy on wszystkich hond ? chodzi mi o SFX ... który to kabel ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 15:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
za wiele to chyba nie daje




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 20:45 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 18:28
Posty: 8
Lokalizacja: dolnoslask
Pojazd:
przecianałem wszystkie kabeli po kolei na 2 zgasł a na resztych chodzi i nic to ni dało.A to powiedzcie co to moze byc przy 45 km/h przerywa jakby cos blokowało obroty niewiem juz sam a tak to on ma kopreche ma przejechane dopiero ponad 5tys i ładnie pali




_________________

Balikk!!żądzi!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 20:46 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 18:28
Posty: 8
Lokalizacja: dolnoslask
Pojazd:
a lucjan gdzie kupiłes ten moduł i za ile?
:mrgreen:




_________________

Balikk!!żądzi!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 8:05 
*

Rejestracja: 25 maja 2010, 20:29
Posty: 42
Lokalizacja: krotoszyn wlkp
Pojazd:
z tym modułem skuter już przyjechał bodajże z niemiec,bo kupilem go od kuzyna a on go sprowadził z zagranicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 17:15 
*

Rejestracja: 30 gru 2007, 10:28
Posty: 8
Lokalizacja: Mieroszów
Pojazd:
A czy może mógłby ktoś powiedzieć coś o moim problemie?
Mianowicie, miałem moduł w hondzie bali oryginalny, ale rozblokowany. Do tego gar polini 70 i skuterek jechał spokojnie 80. Ale moduł gubił iskrę, do tego sypnęło mi się łożysko na sworzniu tłoka, więc motorek rozkręciłem. Po złożeniu i poprawie lutów na płytce cdi zgubił iskrę. Spróbowałem odpalić na module od chińskiego skutera 4t i silnik odpalił, ale źle chodził. Kupiłem na allegro moduł jakiś New Racing CDI niby do 2t, a skuter jeździł jakby go wykastrowali. Dosłownie jak komarek. Kupiłem więc moduł używany, ale oryginalny do bali już rozblokowany i skuter dalej nie ma mocy. Na początku myślałem, że przy składaniu pękł pierścień, ale zmierzyłem ciśnienie sprężania i wynosi 10 atmosfer. Już nie mam pomysłu, co może być. Wydaje mi się, że to w dalszym ciągu moduł, ale proszę o jakieś uwagi na ten temat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 19:05 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 16:49
Posty: 30
Pojazd:
Ja w mojej bali mam to samo mam przejechane prawie 6 tyś km tylko że mnie to robi przy 60 km/h nie wiem czy to jeszcze mam zablokowane kolanko na tłumiku czy CDI. Bo jak jadę z górki to więcej jak 63 km/h to nie jedzie i coś go blokuje. Czy to tłumik czy CDI?Proszę o pomoc.


Ostatnio zmieniony 13 cze 2010, 8:16 przez marcin12375, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2010, 21:45 
*

Rejestracja: 20 kwie 2010, 16:49
Posty: 30
Pojazd:
wie ktoś coś może w tym temacie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 22:14
Posty: 126
Lokalizacja: Gołębiewo, pomorskie
Pojazd:
Ja mam Balistick'a z '95 i miałem dokładnie takie same objawy jak marcin12375, zrobiłem szlif cylka i zmieniłem wydech na Giannelli Silencers, później moduł Nuova Ray następnie wariator Polini Speed Control, sprężynę dociskową Polini +15, pasek wzmacniany Polini, nowe sprzęgło firmy "krzak" i rolki Polini 7.7g i ciśnie mi bez problemu 67 km/h a z górki około 73-75 km/h. Po prostu musisz wymienić cały wariator i przeciwtalerz bo masz tak zryty, że pasek ślizga się na najwyższych obrotach ale nie może się wbić wyżej na wariatorze. Polecałbym jeszcze wymienić sprzęgło i dzwon bo okładziny pewnie też masz zjechane a dzwon jest już przepalony. Ja mam jeszcze do wymiany w swoim Balistick'u właśnie sprzęgło i dzwon. Mam nadzieję, że wtedy będzie nieźle popylał. Mam nadzieję, że pomogłem. Jakby co to możesz mi na gg napisać to postaram się pomóc 2837358.


Ostatnio zmieniony 17 cze 2010, 21:38 przez misiak93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy