Dzisiaj jest 14 lis 2024, 5:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 kwie 2011, 22:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 16:22
Posty: 41
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
Witam.

Proszę o pomoc w doborze części do mojego Kymco Agility RS 4T. Najlepiej żeby były podane linki do nich. Jakie rolki powinienem kupić ? Chodzi mi głównie o VMax.


Dzięki.




_________________

Kymco Agility RS 50 Rajder ^^


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2011, 9:32 przez Siudzix, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 9:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 9:35
Posty: 231
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Wszystko zależy ile masz kasy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 9:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 16:22
Posty: 41
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
Powiedzmy, że nie chce przekroczyć 600-700 zł.




_________________

Kymco Agility RS 50 Rajder ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 10:06 
*

Rejestracja: 01 kwie 2011, 20:38
Posty: 3
Pojazd:
lepiej ta kase zostaw bo to i tak nic nieda i tak bo to 4 t ... wydaj ja madrzej bo w 4 t to bezsens ruszaj cos .. : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 13:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 16:22
Posty: 41
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
Czy ja się pytam czy opłaca mi się go tuningować ? Proszę tylko o pomoc w doborze części.




_________________

Kymco Agility RS 50 Rajder ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 13:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Siudzix, dobrze mowisz :). Kazdy przerabia to co ma, a tak poza tym to kup wariator, sprzeglo i cylek NARAKU, z tego co wiem to jest to kozacka pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 14:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 2c12819010
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 2c12819010
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 7dc7ccb53b Tu już do wyboru jaki chcesz stożek.
Rolki z przedziału 6-7.5g chodź z zestawu mogą być w miarę ok.
Sprężyna z zestawu z wariatorem.


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2011, 14:17 przez Piórek, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 15:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 16:22
Posty: 41
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
Dzięki Piórek. O to mi chodziło. A ten filtr powietrza mi coś da ?




_________________

Kymco Agility RS 50 Rajder ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 15:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Większa dysza . Jak dasz orginalny będzie zalewał .
Ale on ma 4t to na stożku będzie troszke kijowo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 19:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Freeszu pisze:
Większa dysza . Jak dasz orginalny będzie zalewał .
Ale on ma 4t to na stożku będzie troszke kijowo

Dobrze , że o dyszy przypomniałeś : kup m5 rozmiar 90 i 95.
Stożek musi już przy tym cylindrze bo na serii będzie za mało powietrza co w porównaniu z większą dysze daje zalewanie ;) . U mnie w cale nie dało się dać więcej niż pół manetki gazu przy większym cylindrze.
Tak wiec kup kilka dysza z przedziału 85-95 i po regulujesz trochę.
A stożek jak chcesz to możesz taki z allegro gąbkowy za 30zł kupić. Bo też są w miarę ok. Ten dałem tak dla przykładu :)


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2011, 19:09 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2011, 20:00 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
To co podał Piórek jest idealne do tego dorzucił bym jakieś sprzęgło klasy sport, bo seryjne się ślizga przy tym cylu i dzwon dla lepszego chłodzenia. Nawet jeśli sprzęgło jest w dobrym stanie to okładziny są niestety z takiego materiału że będzie się ślizgało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 13:08 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
Ja dodam swoje 3 grosze,po pierwsze cylek zamów z motoargo za 50zl(72ccm),rozarzad naraku touring,stozek,dysza 90,za reszte kup wario mallosi,sprzeglo olej,lepiej wyreguluj naped,póki sprzeglo dziala to zostaw je w spokoju; :twisted:




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 13:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
marcinagility pisze:
cylek zamów z motoargo za 50zl(72ccm)


założę się że airsal 80ccm jest 2 razy mocniejszy od niego i 3 razy wytrzymalszy.

marcinagility pisze:
póki sprzeglo dziala to zostaw je w spokoju


seryjne sprzęgło w kymco agility jest do kitu już romet ma lepsze, wiem bo sprawdzałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 14:04 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
hmmm,wiesz,ja mam ten cylek,i ma 6kkm nabite i dalej jest git,a rzunica nie bedzie(o ile jest)odczuwalna miedzy airsalem a tym za 50zl...a eryjnie sprzelo ma juz 12kkm i jest jak nowe,a musze powiedziec ze jezdze caly czas 70-80km/h
osobiscie gdy ten cylek padnie to kupie tego airsala,w koncu tlok jest 0 3mm wiekszy niz w moim;p




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2011, 14:07 przez marcinagility, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 14:24 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Nie chodzi o te 3mm na średnicy więcej, airsal ma idealnie docięte pierścienie i wyprofilowany tłok tak, aby uzyskać największą możliwą kompresję no i alu ale to już mniej ważne. Miałem chiński 72cc po regulacji 0-80km/h licznikowych 19s po zmianie na airsal'a z tym samym setupem 0-80 14s, brałem od kumpla sprzęgło Hebo N nie regulowałem go 0-80 9-10s pomiary po każdym ustawieniu jakie robię w sqt przeprowadzam na ciepłym silniku i po kilka przejazdów (średnia z przejazdów=wynik). Nawet jeśli sprzęgło ma okładziny w dobrym stanie po zmianie na sportowe będzie efekt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 14:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
marcinagility pisze:
rozarzad naraku touring,

Przy takim cylindrze co zaproponowałeś i głowicy serii to gówno z tego będzie... Doda owszem ale już lepiej założyć to co ja proponowałem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 14:38 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
Hmm,mi przy seyjnej glowicy odmulilo;jak ten cylek sie zapika to montuje airsala;troche unia ze nie ma tloków i perscieni do tego cylka,tylko komplety.. :evil:




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 15:32 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
99zł za tłok z pierścieniami 42zł uszczelki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 22:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 16:22
Posty: 41
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
Mały spamik się zrobił hehe.

Będę brał części, które podał Piórek. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy muszę na początku zmienić cylinder ? Jestem współwłaścicielem skutera, a mój tata na 100 % nie zgodzi się teraz na zmianę pojemności. Skuter będzie mój dopiero po ukończeniu Technikum, czyli za 4 lata, ale do tego czasu pewnie zdążę zrobić prawo jazdy kat. A i przerzucę się na coś większego.

Pozdrawiam !




_________________

Kymco Agility RS 50 Rajder ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 15:06 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Nie musisz, ale jego wymiana da najwięcej ogólnie nie ma sensu wymiana czegokolwiek jeśli nie wymienisz cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy