Cześć.
Opiszmy całą sytuację. Skuter na starcie dostaje wysokich obrotów co przekłada się na b.dobre przyspieszenie, ale to tylko tak do 30-35 km/h. Potem obroty opadają co bardzo przymula skuter. Następnie tak do 55 się jakoś buja i dopiero przy 60+ dostaje z powrotem wysokie obroty jak na początku. Ściągnąłem blokadę z modułu ( przeciąłem na kostce różowy kabelek ) oraz wczoraj wymieniłem z tatą tulejkę od wariatora. Skuter na prostej buja się do 72-74 licznikowych, z górki zamyka całkowicie licznik, czyli okolice 90-100 będą.
1 pytanie - Co zrobić, żeby skuter miał takie ładne przyspieszenie jak na starcie ?
2 pytanie - Czy jest to spowodowane zablokowaną dyszą ?
3 pytanie - Co sądzicie o tym filtrze stożkowym ?
LINK
4 pytanie - Czy opłaca się oddawać skuter do regulacji jakiemuś mechanikowi, żeby regulował skuter patrząc na zawartość spalin ?
5 pytanie - Jaki może być najlepszy efekt uzyskany dzięki wymienieniu dyszy na tą odblokowaną i wyregulowaniu skutera ?
6 pytanie - Chciałbym zamontować u siebie katody. Czy potrzebuje specjalnego Inwertera do skuterów ?
Na razie to tyle ;)