Dzisiaj jest 30 sty 2025, 23:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lut 2009, 22:05 
*

Rejestracja: 19 lut 2009, 21:49
Posty: 15
Lokalizacja: orneta
Pojazd:
Witam !!!

To mój pierwszy post na tym forum, więc witam wszystkich!


Mam takie pytanie gdzie są blokady w Kymco people 50 oprucz wariatora bo tą już zdjąłem na wydechu niema (ślepej kiszki) ale czy może byc gdzieś w gwizdku czyli w końcówce wydechu? Migomaty itp mam, można ciąc tylko chcem jakieś informacje gdzie są blokady
byłbym wdzięczny za pomoc !!!

Prosze o szybką odpowiedź!
Bo szukałem wszędzie ale znalazłem tylko opis do kymco people s 50 a to już inny skuter

ChcĘ, nie chcem.
Carlos


Ostatnio zmieniony 19 lut 2009, 22:14 przez orneciak123, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 18:35
Posty: 47
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Blokata może być tóż na samym wlocie do wydechu w postaci kołnierza zwężającego.

Carlos




_________________

Motoryzacja jest Bogiem,Tuning nałogiem,Street zabawą,V-max podstawą ;D


Ostatnio zmieniony 19 lut 2009, 22:15 przez Dejwi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 22:11 
*

Rejestracja: 19 lut 2009, 21:49
Posty: 15
Lokalizacja: orneta
Pojazd:
niema kołnieża ale miałem rozciety ten wydech jakiś rok temu bo posypały sie takie płytki czarne jakies wyciszenie lub katalizator i zauważyłem że końcówka wydechu od środka jest zaprasowana więc może to to

a jak wygląda sprawa z gaźnikiem ? czy jest jakaś dysza mniejsza założona czy jak???

i czy jest blokada na module??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 22:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 18:35
Posty: 47
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Co do dyszy to chyba nie ale zakładaja nieraz fabrycznie kołnieżyki nad przepustnicą które blokuja maksymalne otwarcie przepustnicy do góry. A na module to nie wiem ale byc może jest teraz fabryka robi wszystko aby ograniczyc osiągi ;/




_________________

Motoryzacja jest Bogiem,Tuning nałogiem,Street zabawą,V-max podstawą ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: kymco people 50
Post: 22 lut 2009, 23:09 
*

Rejestracja: 19 lut 2009, 21:49
Posty: 15
Lokalizacja: orneta
Pojazd:
Mam jeszcze takie pytanie co może być ze na zimno chodzi super ale jak sie nagrzeje niema wolnych obrotów i ciezko go odpalic gaznik czysciłem nieda sie wyregulowac zeby mial wolne obroty zawór membranowy niby ok filtry tez , sprezanie 12 atmosfer
swieca ladna nowa kolor terz ok tak jakby paliwa nie dostawał może

po odłączeniu kabelków od ssania automatycznego wolne obroty wracają co moze byc

pytalem sie o wydech bo jak sie przejade z 2kilometry z pelnym gazem to jak jest juz ciemno to końcówka wydechu w srodku czerwona cała tak sie nagrzewa swieci sie az a jak sie jedzie to potrafi iskrami zucać




co mu jest :?: :?: :?:
i co wy na to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2009, 7:09 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Cytuj:
po odłączeniu kabelków od ssania automatycznego wolne obroty wracają co moze byc
To świadczy o zbyt ubogiej mieszance,biorąc jeszcze pod uwagę rozgrzanie wydechu.Jazda w ten sposób na dłuższą metę skończy się źle dla tłoka :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Witam
Post: 23 lut 2009, 9:50 
*

Rejestracja: 19 lut 2009, 21:49
Posty: 15
Lokalizacja: orneta
Pojazd:
Jeżeli już to czy może być za mały poziom paliwa w gaźniku ?
bo jest rególowany na blaszce
bo sruba od mieszanki jest wykręcona 1.5 obrotu i zawsze było ok

ale jak mam ustawić ten poziom na ile mm równo z uszczelką czy jak możecie podać jakiś link na temat ustawienia poziomu paliwa w komoże pływakowej ???

a cylinder aż tak się nie grzeje tylko tłumik czy może być przytkany???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 8:01 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jak nie było nic robione z poziomem paliwa to lepiej go nie ruszać. Niełatwo ustawić potem dokładnie tą blaszkę.Szukał bym raczej jakichś zanieczyszczeń w dyszach.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 9:32 
*

Rejestracja: 19 lut 2009, 21:49
Posty: 15
Lokalizacja: orneta
Pojazd:
Oto właśnie chodzi że skuter przywiozłem z niemiec w częściach bo był zatarty bo padł dozownik oleju więc kupiłem nadwymiarowy orginalny tłok cylinder dałem do szlifu chonowania itp


gaźnikiem kręcili jak chcieli poziom paliwa też ruszali napewno bo śróbki od komory pływakowej jedna jest inna druga inna
wczoraj na próbe wkreciłem gaźnik dellorto 17,5 kolegi i jest ok czyli coś z gaźnikiem

więc prosze o jakąś informacje jak ustawić ten gaźnik Keihin
jakiś link lub opis jaka ma być wysokość słupa paliwa w gaźniku???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2009, 10:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Możesz miec jeszcze mniejszą dysze. Odkręc tłumik od cylindra i zobacz oznaczenia kondensatora i czy nie masz wspawanej zwęzki w tłumiku od strony cylka. U mnie w zxie była




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 07 lis 2013, 15:14 przez przemas22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 13:06 
*

Rejestracja: 19 lut 2009, 21:49
Posty: 15
Lokalizacja: orneta
Pojazd:
To napiszecie jaki ustawić poziom paliwa w tym gaźniku???

:(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 14:31 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Daj mu napełnić się paliwem żeby pływak zamknął dopływ.Nie powinno przelać nadmiarem.Zdejmij bez wylewania paliwa komorę pływaka.Poziom paliwa nie powinien sięgać brzegów i sie wylewać. Ile to wyjdzie w komorze bez pływaka ,trudno powiedzieć,może ~połowy,lub nawet mniej.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy