Dzisiaj jest 09 lis 2024, 17:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2009, 17:14 
*

Rejestracja: 16 lip 2009, 17:11
Posty: 12
Lokalizacja: Rzeki Wielkie
Pojazd:
Witam! Dzisiaj pojechałem po skuter Kymco Super 8 na Tartakową. Miał być wymieniony cylek na 80 ccm. Koleś mi mówi, że nic prędkość ani przyspieszenie się nie poprawiły. A ja w szok o_O. Jak to ? Daje ponad 4 stówy a to nic nie daje ? Przejechałem się. Na pierwszy rzut oka gorsze przyspieszenie i gorszy o wiele v-max. Kur... coś nie tak... Mówię kolesiowi, żeby sprawdził z inną sprężyną centralną lub większą dyszą. Odpowiedział że to może tylko zmniejszyć prędkość lub zalewać świece O_O ? Koleś gada mi jeszcze, że to przez mój sportowy wariator NARAKU HS SPORT ExclamationExclamation Zmieniliśmy wario na seryjne i jechał tak samo. Później powiedział, że to może przez moduł. No spox spox za tydzień będzie. Biorę skuter i jadę do domu. Około 9 km od serwisu skuter zaczyna się dusić i szarpać pomiędzy pewnymi prędkościami. LoL przecież to są objawy za małej dyszy!! ?? Przyjechałem do domu z prędkością 55 (bo tyle max jechał). Wkurw... mówię mamie żeby ona coś do nich zadzwoniła i im coś powiedziała. Powiedzieli, żebym przyjechał jutro to coś pokombinują (zmiane cylindra kombinowali 4 dni ExclamationExclamationExclamation). 15 min temu chciałem odpalić skuter... Bez efektu.... Iskra jest, świeca nie zalana..
Proszę o pomoc we wszystkich sprawach ...


Ostatnio zmieniony 16 lip 2009, 17:33 przez pietrucha, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 17:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2008, 19:12
Posty: 162
Lokalizacja: Szydłowiec, Sko
Pojazd:
Nowy cyl i ty już go tak katowałes ? bez docierania ? :shock: :roll:




_________________

Kiedyś Kupie Sobie Aerox`a i Zrobię Z Niego Racinga :)

To Tylko 20 000 zł. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 17:31 
*

Rejestracja: 16 lip 2009, 17:11
Posty: 12
Lokalizacja: Rzeki Wielkie
Pojazd:
Zauważyłeś tylko liczbę 55. Nie oznacza to, że tyle jechałem cały czas oczywiście. Chciałem tylko sprawdzić ile max wyciągnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 17:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
najpierw trzeba dotrzeć!! a potem sprawdzać osiągi!! :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 18:01 
*

Rejestracja: 16 lip 2009, 17:11
Posty: 12
Lokalizacja: Rzeki Wielkie
Pojazd:
To powiedz tym kolesiom z tartakowej. Zapier.... aż się kurzyło za nimi na moim skuterze.

Poza tym jesteście chyba tutaj, żeby mi pomóc a nie nabijać posty pisząc oczywiste rzeczy


Ostatnio zmieniony 16 lip 2009, 18:12 przez pietrucha, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 19:00 
Zbanowany

Rejestracja: 07 cze 2009, 10:03
Posty: 65
Pojazd:
pietrucha, dobrze zawory wyregulowali ci ? ale według mnie cos z gaznikiem (regulacja) :) mojemu kumploei tez ledwo jechal 60 km/h vapor po zalozeniu wiekszego cylindra a wsadzil wiekszy gaznik i odrazu byl ogień




_________________

[you] niech waha bedzie z tobo :)


Ostatnio zmieniony 16 lip 2009, 19:02 przez Rafalik, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 19:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 10:10
Posty: 111
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
Pietrucha, się tak nie denerwuj. Koledzy mają rację jak cylek świeżo po wymianie to wręcz zabronione sprawdzać mu osiągi, a zwłaszcza jak sam piszesz jest coś nie halo, to tym bardziej nie wolno.

Wymiana cylka z 50 na 80 to jest już dość spora zmiana pojemności (o około 40%), a co za tym idzie będzie większe zapotrzebowanie na paliwo. Tak jak piszą większy gaźnik na pewno przyniesie zmiany. Zabawa dyszami nie wiem czy przyniesie optymalny efekt.

Bardzo ważna rzecz: jaki cylinder do niego wsadzili? Bo 80ccm zaraz mi się kojarzy z jakąś chińszczyzną. Jaka firma?

Pozdrawiam




_________________

KYMCO TOP BOY SF10 Motul Racing
- 65 ccm
- tecnigas next-r
- malossi multivar
- rolki malossi 9g
- gasbox aktywny - hand made
- stożek Polini Air Box
- przedłużka amora 2,5 cm
- błotniczki przód - carbon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 19:56 
*

Rejestracja: 16 lip 2009, 17:11
Posty: 12
Lokalizacja: Rzeki Wielkie
Pojazd:
Witaj! Dzięki, że jedynie Wy we 2 napisaliście coś konkretnego. Cylinder wsadzili chyba własnej produkcji KYMCO. Tak mi się zdaje. Czyli co mam im powiedzieć ? Że albo zrobią dobrze i będzie szybciej chodził, albo zwrot kasy ?


Ostatnio zmieniony 16 lip 2009, 19:57 przez pietrucha, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2009, 15:16
Posty: 88
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Tak jak kolega wyżej wspomniał może niech zawory wyregulują, niech wsadzą wiekszą dyszę na początek, a potem może gaźnik wymień. Nie wiem jak to jest do końca w skuterach 4t ale w 2t musisz jeszcze wyregulować napęd. Co najważniejsze najpier to trzeba dotrzeć, żeby póxniej sprawdzać osiągi. Regulacje napędu raczej lepiej robić po dotarciu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 21:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2008, 19:12
Posty: 162
Lokalizacja: Szydłowiec, Sko
Pojazd:
pietrucha pisze:
Zauważyłeś tylko liczbę 55.
Czytałem całe ...

A może jak sprawdzali to przytarli go lekko ?

Ale duże prawdopodobieństwo że jest za mały gaźnik ...




_________________

Kiedyś Kupie Sobie Aerox`a i Zrobię Z Niego Racinga :)

To Tylko 20 000 zł. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 21:49 
*

Rejestracja: 16 lip 2009, 17:11
Posty: 12
Lokalizacja: Rzeki Wielkie
Pojazd:
Dzięki wielkie. A Panowie macie może jakąś propozycję, jak go uruchomić ? Iskra jest(sprawdzałem i aż mnie popieściło ;p), świeca nie jest zalana, choć końcówka jest czarna(świeca NGK). Czy to normalne w wymienionej dzień wcześniej świecy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 22:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2008, 19:12
Posty: 162
Lokalizacja: Szydłowiec, Sko
Pojazd:
Ja wymieniałem cylinder i też mi nie chciał odpalić ... wszystko było jak u ciebie ( iskra itd ) ale założyłem wydech i już było git ... :)




_________________

Kiedyś Kupie Sobie Aerox`a i Zrobię Z Niego Racinga :)

To Tylko 20 000 zł. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2009, 15:16
Posty: 88
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Że świeca jest czarna na końcu to normalne ponieważ używasz jej. Zobacz może czy nie jest zatarty cyl.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2009, 22:07 
*

Rejestracja: 16 lip 2009, 17:11
Posty: 12
Lokalizacja: Rzeki Wielkie
Pojazd:
Jutro wszystko rozbiorę i zobaczę, bo na tych z kymco liczyć nie mogę :/ zainkasowali ponad 400 zł, zrobili na odpic i już ich to więcej nie obchodzi... Będę domagał się zwrotu $ jeżeli okaże się, że cylinder jest zatarty. W końcu to oni przekręcali manetką na full na podnóżkach i sprawdzali ile wykręci koło ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2009, 8:24 
*

Rejestracja: 16 lip 2009, 17:11
Posty: 12
Lokalizacja: Rzeki Wielkie
Pojazd:
Witajcie znowu. Sorki za post pod postem. No to tak: skuter odpala tylko jak jest zimny. Jak ciepły to za cholere nie da rady. Rano jak był zimny to odpaliłem go, przejechałem się około 200 metrów (30km/h) słysząc jakieś dziwne dzwięki (wydaje mi się, że z przekładni, taki lekki chromot), zawróciłem, postawiłem skuter, przeczekałem 5 min i chciałem odpalić. I nic ...

Panowie a mam jeszcze jedno pytanie. To możliwe, że cylinder 80 ccm nic nie daje do przyspieszenia i v-maxu ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2009, 8:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2009, 15:16
Posty: 88
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
W 4t może zmiana cylindra nie da takich osiągów jak w 2t ale zawsze coś poprawi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2009, 11:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2009, 10:35
Posty: 31
Lokalizacja: Ciechanów okolice
Pojazd:
jak słyszysz stuki i nie odpala po rozgrzaniu to jest najprawdniej wina zlej regulacji zaworów a ze ci nie idzie to pokombinują niech z wiekszymi dyszami i regulacją gaznika a i nie sprawdzaj za kazdym razem ile pojdzie najlepiej ustaw zawory dotrzej go i dopiero sprubuj z gaznikiem




_________________

Nie moc a technika zrobi z ciebie zawodnika!!!


Ostatnio zmieniony 17 lip 2009, 11:42 przez kamil_1291, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2009, 16:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 10:10
Posty: 111
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
Czy aby na pewno ten cylinder to jest Kymco'wski? Mi w serwisie za oryginalną Taiwańską montowaną w Kymco 50ccm chcieli wziąć 750 zł (cena cylindra+tłok i pierdoły do montażu) + robocizna 200 zł. A tu przecież chodzi o 80ccm. Kurcze bo jak to jakaś chińszczyzna to czasem jest tak, że nie daje żadnych efektów na +, a raczej na -.

To, że odpala na zimnym może być efektem działania ssania. A co się wtedy dzieje?... dostaje więcej paliwa, po rozgrzaniu dawka paliwa już jest taka na jaką pozwala gaźnik. To sugerowałoby, że nie dostaje go tyle ile trzeba.

Jeśli nie jest przytarty i te chroboty to nie dźwięki z cylindra to zrób to co piszą koledzy (a piszą bardzo mądrze). Czyli gaźnik - regulacja i zabawa dyszami lub wymiana na większy, ustawianie zaworków.

To wszystko jednak tylko prognozy i podejrzenia, a może chodzić o coś innego. Ale to podstawy od których lepiej zacząć zanim wyda się kasę na jakieś drogie stuffy.

Pozdrawiam




_________________

KYMCO TOP BOY SF10 Motul Racing
- 65 ccm
- tecnigas next-r
- malossi multivar
- rolki malossi 9g
- gasbox aktywny - hand made
- stożek Polini Air Box
- przedłużka amora 2,5 cm
- błotniczki przód - carbon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2009, 18:17 
*

Rejestracja: 16 lip 2009, 17:11
Posty: 12
Lokalizacja: Rzeki Wielkie
Pojazd:
Witajcie. Wymienili mi cylinder ma mój stary 50 ccm i chodzi tak jak chodził, czyli normalnie ;p
W poniedziałek mam się zgłosić po rozliczenie. Tylko jak mi kur... nie oddadzą pełnej kasy za cylek i robocizne to chyba pierdziolnę komuś... Teraz kupię 80 ccm Naraku i sam zamontuję, bo sobie w kulki lecą...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2009, 20:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Do 4T nie ma co kupować cylka ;) lepiej zainwestuj w malossi 2000 i tylko dobra regulacja powinna tobie pomóc ;] . Po za tym więcej z 4t nie wyciśniesz .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy