Dzisiaj jest 23 kwie 2025, 14:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 maja 2012, 19:24 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 19:09
Posty: 7
Pojazd:
Witam

Przeglądałem parę dni forum i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na mój problem ... ale zaczynając od początku.

Otrzymałem w "spadku" po siostrzeńcu skuterek s9 50 a raczej już 70 niestety padł tłok i zamierzam kupić cały nowy cylinder. I tu potrzebuje waszej rady co kupić? Moim priorytetem jest wytrzymałość, niezawodność, ekonomia (na dojazdy do roboty :) na mocy mi nie zależy czy będzie jechał 70 czy 100 niema dla mnie najmniejszego znaczenia. Ma być NIEZAWODNY leje i jadę kropka.

Ogólnie skuter jest w oryginale ... zmieniane było tylko "nieszczęsny" cylinder i wydech na technigaz czy jakoś tak.

Przewidziany budżet 600zł


Ostatnio zmieniony 31 maja 2012, 19:24 przez Piaggiu, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2012, 19:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
a nie lepiej jak tu kolega nie chce sie bawic to kupic tak samo 70cc bo jak kupi 50cc to zas zmiana dysz regulacja napędu pod 50cc ;/




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2012, 19:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
A te 70cc ?? malossi czy airsal czy PF??:D ehe
Najlepiej wymień w tłok i szlif i będziesz śmigał jakiś wydech fajny
Gaźnik 17 lub 19 i będziesz śmigał i jeszcze seryjny filter i będzie git
Chyba ze chcesz ze tez mało paliło to cylek 50cc seria gaźnik dysza 80-90 i seria filter i wydech chyba ze jak masz serie to zostaw będzie cicho i będziesz sobie jeździł do pracy :P
Sam mam 70 cc i gaźnik 19 i spalanie ooo duze :D lepiej auto hehe dlatego dla mnie albo szlif albo 50cc i tyle
A wydech to jakiś laser x pro albo RS70 fajny wydech :) jak chcesz mocy to wydech wysokoobrotowy ale na co Ci az tak szybko jeździć hehe




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html


Ostatnio zmieniony 31 maja 2012, 19:55 przez Freeszu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2012, 20:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Piaggiu, szlif cylindra+tłok i powinien nadal hulać jako tako, ew. do tego większy gaźnik i zmieścisz się spokojnie w 600zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2012, 20:22 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 19:09
Posty: 7
Pojazd:
Freeszu tłok malossi a propo wydechu to napisałem już jaki siedzi :D więc poco zmieniać.

kEru! tą opcje też biorę pod uwage i przy okazji gazior i dysze są seryjne, w takim wypadku czy powinienem także wymienić gaźnik czy mogę zostać na serii? ma to jakiś wpływ na smarowanie i żywotność czy tylko daje spalanie i mocy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2012, 20:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Freeszu, I tu zdziwko małe .
Przy gaźniku 19 mm i cylku 70 , dyszy 70 , obniżonych obrotach przez ciężkie rolki i wariator malossi , na 4 L zrobię 115 km .
Wynik wydaję się niesamowicie dziwny ale mówię jak jest .
Przy moim nrg taki wynik jest praktycznie nie osiągalny a mam przecież 50 cc :roll:




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2012, 21:11 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
OSYSEK Co ty tu oszuscie jeszcze pierd***????
Jeszcze bym sie nie zdziwil jak bym Cie na 50 wyjeb**
Z nim to interesow nie robcie :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 6:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Piaggiu, większy cylinder potrzebuje chłodzenia w postaci większego gaźnika, osiągi się poprawią, a spalanie lekko się podniesie, bądź spadnie w moim wypadku.
Do tego dolewać trochę oleju do baku + dozownik i nie powinno być żadnych kłopotów ze strony cylindra.

Jazda na 70cc i zbyt małym gaźniku może spowodować zatarcie cylindra.


Ostatnio zmieniony 01 cze 2012, 6:02 przez kEru!, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 7:52 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 19:09
Posty: 7
Pojazd:
Ok cylinder już oddany na szlif facet zaproponował tłok meteora aluminiowego mam nadzieje, że będzie ok.

Wracając do tematu gaźnika to jaki konkretnie proponujecie? A może odrazu linki wrzucicie :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 8:29 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
http://allegro.pl/gaznik-dellorto-orgin ... 38991.html

kryze musisz miec i taki styknie,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 14:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Piaggiu, kryza do gaźnika:
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 1387607e89
+ gaźnik 19 Dellorto:
http://www.shop.mieloch.pl/gaznik-dello ... 3476.bhtml

Łączenie między gaźnikiem, a kryzą to z gumy np. od węża ogrodowego, jakiś kawałek węża od łączenia chłodnicy samochodowej itp.

Gaźnik możesz kupić na allegro, są tańsze. Nie pchaj się tylko w chińskie gaźniki, więcej kłopotów i zjedzonych nerwów.


Ostatnio zmieniony 01 cze 2012, 14:09 przez kEru!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 14:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
redziqs9, Nie moja wina że jesteś taki te*py że nie potrafisz powiązać faktów a już o czytaniu to nie wspomnie . :roll:
Dysza 70 to minimalna dysza do takiego ustawienia , także pełniej mocy nie mam .
Obroty obniżone o ok 1,5 tys w stosunku do seryjki .
Przy oszczędnej jeździe wszystko jest możliwe .
No ale że gaźnika regulować nie umiesz to mnie akurat nie dziwi no ale ...




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 14:50 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
osys pytalem sie cb 2 razy czy jest ssanie i pisales tak , znajde cie kiedys




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 15:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
redziqs9, Mam cie dup** .
Gaźnik 19 mm idealny do tego dysza 70 i jest super .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 18:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Tak jak kEru!, napisał taki gaźnik bo ja mam te skręcane no nawet spoko lepiej dla mnie niż z tą gumą :P tylko mam przedłużke 5cm i nie wiem czy nie jest problem z gaźnikiem a dokładnie z poziomem paliwa bo gaźnik jest pod kątem .
Kup gaźnik zwykły dellorto to tego jakaś kryza dysza 70-80max myśle ze 75 było by dobrze i rolki okolice 6-7g
A też nie ma co przeszadzać z wielkością dyszy bo to jest 2t i te oszczędzanie na paliwie moze skutkować zatarciem się cylindra tak jak Tomek napisał wyżej .
Ja mam dysze 85 i mi starcza :D jak tylko miałem iglice wyżej to zalewało i skuter tak się grzał i to bez termostatu ale jeszcze będę walczył ze ssaniem oraz z króccem chodzi o ten kąt




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 11:30 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 19:09
Posty: 7
Pojazd:
kEru! pisze:


Fajna opcja ... ale rozumiem że:

Po pierwsze "bez możliwości podłączenia dozownika oleju." czyli muszę mieszać ręcznie w baku ok przeżyje.

Po drugie "Gaźnik bez podciśnienia" jak to rozwiązaliście?

Po trzecie jaką proporcje mieszanki trzymacie? :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 12:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
podciśnienie masz w króccu




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 13:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Piaggiu, dozownik oleju masz podłączony do króćca, a podciśnienie też jest w króćcu, wiec nie ma problemu z zamontowaniem takiego gaźnika.

Ja mam podkręconą linkę w pompce olejowej + do tego dolewam z 10-15ml na 1l paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 16:24 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 19:09
Posty: 7
Pojazd:
Faktycznie sorry macie racje już wszystko mam zamówione łącznie z dyszą 75 :D

kEru! zdradzisz jak podkręciłeś "linkę w pompce olejowej" :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 13:40 
*

Rejestracja: 31 maja 2012, 19:09
Posty: 7
Pojazd:
Noi znów piszę o poradę, a mianowicie przyszedł gazior, kryza, adapter filtra powietrza i dysza 75.

Rozebrałem gazior wymieniłem dysze (oryginalnie 85 siedziała), przymocowałem kryze do króćca więc się zabrałem za podłączenie linki gazu i tu skucha końcówka nierozbieralna i tu znów moje pytanie jak u siebie to rozwiązaliście? ... a propo tłoka będzie jutro :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy