Dzisiaj jest 16 lis 2024, 7:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 wrz 2012, 19:22 
*

Rejestracja: 07 lip 2011, 21:16
Posty: 25
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Witam.

Od paru tygodni składamy z kumplem kymco super 9 od podstaw, ponieważ skuter był u mechanika-magika (wszędzie sylikon, brak uszczelek). Silnik już jest cały złożony, próbowaliśmy od paru dni go odpalić (używamy do tego wiertarki) dzisiaj silnik zaskoczył i postał chwilkę na wolnych obrotach, silnik w ogóle nie reagował na manetkę(cały czas te same obroty na poziomie ~1k) ale po chwili zauważyliśmy że koło kręci się do tyłu, wziąłem opaskę zaciskową, przyłożyłem do łopatek przeciw talerza, i co widzę? wał kręci się w nie tą stronę co powinien :shock: , co więcej oczywiście odpalam go wiertarką z obrotami przeciwnymi do wskazówek zegara, a silnik odpala w drugą stronę. Co o tym sądzicie? Nowy moduł? Chodź szczerze mówiąc ten moduł leżał w spokoju przez czas składania skuta, a wcześniej działał dobrze.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 20:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
coś z zapłonem musieliście zrypac mzoe isrkownik zle założony albo magneto ??:>




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 20:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Cytuj:
co więcej oczywiście odpalam go wiertarką z obrotami przeciwnymi do wskazówek zegara

Nie w ta stronę go krecisz... :< na czystą logikę pomyśl co robisz źle.


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2012, 6:10 przez kEru!, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 20:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
kEru! pisze:
Cytat:
co więcej oczywiście odpalam go wiertarką z obrotami przeciwnymi do wskazówek zegara


To wgl , że odpalił to :mrgreen:




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 20:48 
*

Rejestracja: 07 lip 2011, 21:16
Posty: 25
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
odpalam go od strony wariata, kręcę w lewo, więc "na czystą logikę" jak by pomyśleć to chyba dobrze...
no chyba że się nie znam i skuter ma jechać wstecz. :roll:


Edit: Silnik jest cały dobrze złożony razem z iskrownikiem i całą resztą układu zapłonowego,
dodam że w skuterach już trochę siedzę, i wiem ze ten silnik jest dobrze poskładany, ale mimo to nic mi do głowy nie przychodzi co może być przyczyną.


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2012, 21:10 przez osama, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 0:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Użyj kopniaka




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 13:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Każdy pojazd 2t można odpalić "Od tyłu". Skuter np tak jak Ty w czyli wiertarką. Biegówkę palisz z popychu ale pchasz w druga strone. Jest to niebezpieczne szczególnie dla wszelkiego rodzaju nakrętek np. wału.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 14:42 
*

Rejestracja: 07 lip 2011, 21:16
Posty: 25
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Kręcą wiertarką w lewo od strony wariata cały czas wybucha w wydechu, kiedy zdejmuje wiertarkę z wału tłok odbija nagle w drugą stronę i silnik zaczyna pracować w prawo. Z kopniaka próbowałem odpalać, wyraźnie czuć w pewnym momencie kiedy następuje wybuch mieszanki, lecz niestety wybuch następuje zanim tłok dojdzie do głowicy, i energia z wału jest przekazywana na kopkę, kopka jest wypychana do góry, bardzo wyraźnie to czuć na nodze. Wiem tyle że zapłon jest przedwczesny, ale nie wiem jaka jest tego przyczyna.

slawek5t pisze:
Użyj kopniaka
silnikowi nie robi różnicy czy źródłem energii potrzebnej do przekręcenia wału w lewo w celu odpalenia silnika, jest napęd ludzkich mięśni ( w tym przypadku kopniak) czy napęd elektryczny, zresztą moc wiertarki można w jednym momencie zredukować w celu dania podobnej energii na wał co przy kopniaku, tyle że ta energia jest stała a nie przerywana jak przy kopniaku.

kEru! pisze:
Nie w ta stronę go krecisz... na czystą logikę pomyśl co robisz źle.

Kręcę go od strony wariatora, więc kręcenie w lewo jest jak najbardziej poprawne (chyba ze chcesz odpalić silnik do tyłu)

Mati_kymco pisze:
coś z zapłonem musieliście zrypac mzoe isrkownik zle założony albo magneto ??:>


Silnik jest cały dobrze złożony, wraz z całym układem zapłonowym, sprawdzałem parę razy.

Boberko pisze:
Każdy pojazd 2t można odpalić "Od tyłu". Skuter np tak jak Ty w czyli wiertarką. Biegówkę palisz z popychu ale pchasz w druga strone. Jest to niebezpieczne szczególnie dla wszelkiego rodzaju nakrętek np. w


Zdaje sobie z tego sprawę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy