Dzisiaj jest 08 lis 2024, 14:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: dozownik oleju
Post: 23 wrz 2009, 9:02 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:07
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
Czesc,
mam pytanie a propos dozownika oleju (w Vitalce 2T) - poj 1,3l, o ile sie nie myle.

Jak zapala się lampka, to ile (orientacyjnie) u Was zostaje jeszcze oliwy?
Ja niedawno sprawdzalem i bylo pod pol zbiornika, a juz przy ostrym ruszaniu lampka potrafi sie na chwile zapalic. potem oczywiscie gasnie znow..
Inaczej - jesli sie zapali na stałe, to ile jeszcze km bezpiecznie zrobię jeszcze?
A caly zbiornik na ile wam starcza? Wlasciciel poprzedni mojego twierdzi, ze spokojnie >1000km...

Druga sprawa, chyba gdzies czytalem, ze jest mozliwosc regulacji, ile tego oleju jest dozowane... prawda to, a jesli tak, to jak regulowac, zeby bylo dobrze ;))

pozdro


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2009, 9:09 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
U mnie jak juz zapali sie na stałe kontrolka rezerwy oleju to zostaje go na ~50km-sprawdzone :cool:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2009, 12:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Oleju powinno zostać 70-100 km . Jeżeli podczas jazdy na dziurach itp itd migam tobie ta lampka to koniecznie musisz zalać oleju . Jeżeli chodzi o max przebieg na dozowniku to około 1000-1500km . Możesz regulować ale nie polecam tego robić ponieważ raz rozregulowany dozownik zaczyna się sypać .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2009, 13:01 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:07
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
dzięki za konkretną odpowiedź.

W miarę chciałem zużyć olej w dozowniku - nie wiem co poprzedni owner zalewał, a skoro piszecie żeby nie mieszać różnych olejów, to wolę nowy zalać, jak już lampka zaświeci się na stałe.
Olej wożę z sobą, więc postaram się silnika nie zatrzeć ;)

O regulację pytałem, bo trochę mi kopci.. może kwestia oleju po prostu, a nie regulacji przez poprzedniego właściciela ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2009, 13:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Każde 2T kopci i na to nie ma rady :) ciesz się ,że nie jeździsz dragsterem mojego kumpla .. potrafi zrobić taki dym ,że już miał grożone lawetą ;) . Jeżeli chodzi o mieszanie to nie miesza się tylko pół i full syntetyka z mineralnym a tak jak teraz kupisz full syntetyka i zmieszasz go ten jeden raz z mineralnym to nic się nie stanie (nie wmawiać mi ,że gadam bzdury bo 14 lat robię w tym interesie ...) . Najlepiej by było jak byś zalał go castrolem 2T racing albo czymś z motula wtedy masz pewność ,że nie zajedziesz silnika bo to są w tej chwili najlepsze oleje na rynku ;).




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2009, 13:23 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:07
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
Może i kopcił już, jak kupiłem - jakoś wtedy się nie odwracałem podczas jazdy ;))

Oczywiście kupiłem wspomnianego przez Ciebie Castrola, 42zl/litr, ehh

ps. nie skumałem, tylko polsyntetyka nie miesza sie z mineralnym, tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2009, 13:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Pół i full syntetyka nie mieszasz z mineralnym . Ten castrol na pierwszej lepszej stacji kosztuje 35-38 zł :lol: .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2009, 13:46 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:07
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
leonid pakas pisze:
Pół i full syntetyka nie mieszasz z mineralnym . Ten castrol na pierwszej lepszej stacji kosztuje 35-38 zł :lol: .


Ok, czyli raz można ;)

niestety, w Wawie na shellu nawet 45zl ten racing kosztuje, w norauto taniej, 42zl. ale juz ja poszukam, gdzie on taniej bedzie hehe

ps. hmm, patrzylem na necie i na razie zawsze >40zl kosztuje..
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... cts_id=166

ps.2 a co sadzicie o tym oleju? castrol act evo sccoter? taki polsyntetyk do seryjnego kymco (niebawem tlumik) styknie?


Ostatnio zmieniony 23 wrz 2009, 13:57 przez QS1, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2009, 14:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
U mnie w sklepie po 35-38 zł go sprzedaje . Tuning a lanie oleju nie ma nic wspólnego ... tutaj drogi dopiero schodzą się jeżeli chodzi o jakość ;) . Ten actevo styknie ale według mnie i moich spostrzeżeń najchętniej spala się właśnie ten castrol 2t racing bo actevo jakościowo jest ciut ciut gorszy ;/.




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2009, 14:51 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 14:18
Posty: 32
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
ja na motule zrobilem(jeszcze na simsonie,ehh :) ) duuuzo kilometrow i nigdy nie bylo problemow co do oleju,lecz castrol tez jest bardzo dobry(tez korzystalem) miedzy tymi olejami nie ma bardzo duzej roznicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2009, 9:28 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:07
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
to jeszcze w temacie oleju,
u mnie tylna część tłumika (dziś jeszcze seria, ale LeoV rano przyszedl wreszcie;) ma zaciek świezego oleju - od końcówki licząc jakieś 10-15cm (oczywiście z dołu...)
Nie jest tego jakoś dużo, zużycie oleju też w normie na ile na razie (po 400km) mogę ocenić.
Czy to normalny objaw, że olej sie nie dopala i taki zaciek się robi?

No i czy po zmianie tłumika na Leovinca tez tak będzie? Będzie mi chlapało na komorę rozprężną? A może wyższa temperatura spowoduje, że olej się dopali i zacieku nie bedzie?

Dzięki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2009, 15:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Każdy 2T pluje olejem :P nawet w najbardziej rasowych maszynkach tak się dzieje i nie ma na to rady ;).Ale raczej jak zalejesz castrolem to powinien przestać "pluć"




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 24 wrz 2009, 15:00 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2009, 16:06 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 13:07
Posty: 43
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
Dzięki,
jak zwykle można na Ciebie liczyć w kwestii rzeczowych odpowiedzi!


Ostatnio zmieniony 24 wrz 2009, 16:07 przez QS1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy