Dzisiaj jest 30 sty 2025, 19:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 paź 2013, 19:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:52
Posty: 329
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Witam wiec tak Kymco 2t Naked. Problem polega na tym, że nie dam rady go odpalić, sucha świeca wymieniona na nową. Paliwo jest 3/4 baku. Gaźnik czyściłem już i nic nie dało filtr wyczyszczony. Gdy podleje paliwo pod świece złapie zakręci ale po przejechaniu 1-2 km albo nawet mniej gaśnie jak rozgrzany na obrotach, oraz nawet jak stoi to na wolnych gaśnie.
Setup:
wario polini hi speed
sprzegło tec evo racing
stożek revo

Dodam też, że jak odpalę go to v-max zmalał :)




_________________

KONTO AWARYJNE !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 paź 2013, 13:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Sprawdź podciśnienie, może jest uszkodzone.
Jak z kompresją? uszczelniacze całe? Gaźnik ręczny czy automatyczny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2013, 19:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:52
Posty: 329
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
gaźnik automat ;p wziąłem z króćca zdjąłem wężyk zassałem paliwo leci, potem rurkę od paliwa dmuchnąłem i w baku bąmbelki. Kompresją jest.




_________________

KONTO AWARYJNE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2013, 20:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Membrany nie mają prześwitów? Iskra jest dobra? Jeżeli wszystko sprawdziłeś to bym celował na uszkodzony gaźnik, zawieszający się pływak. Rozbierz gaźnik i sprawdź czy wszystko jest na swoim miejscu, jak złożysz to odpalaj bez filtra. Albo gardziel przytkasz ręką przy uruchamianiu, bądź samostartem w postaci plaka lub czegoś podobnego i nie ma bata żeby nie zapalił. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2013, 21:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Sprawdź uszczelki karter-zawór-króciec ,jak tutaj kymczak łapie lewe tak chodzi jak chce. Wiem po swoim :)




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2013, 18:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:52
Posty: 329
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
membran nie sprawdzałem, iskra no jest ;p gaźnik dyszę przeczyściłem złożyłem tak jak powinno być paliwo dochodzi jak odpalam z ręką zatkaną to paliwo na rękę wali trochę :mrgreen:

Ps. Jak robi się panent z plakiem ? :twisted:




_________________

KONTO AWARYJNE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2013, 21:23 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Kosa97 pisze:
Ps. Jak robi się panent z plakiem ? :twisted:

psikanie plakiem w przpustnice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2013, 16:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Przy uruchamianiu psikasz plakiem w gardziel przepustnicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2013, 17:41 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 17:15
Posty: 69
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Podepnę się po temat :< Ja mam podobny problem, żeby odpalić muszę zdjąć stożek i ręką przytkać i wtedy zapali. Ale co może być powodem tego?? Przecież to masakra jakaś, wychodzę z roboty i za każdym razem się muszę z tym męczyć a inni podejdą kopną raz i maszynki im palą :cry:
Tak to wyglądahttp://www.youtube.com/watch?v=pM2A3vOeT-0 od 1:57 do 2:15 trzymam manetkę w jednym miejscu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2013, 19:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:52
Posty: 329
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
kEru! ale w przepustnice mam ciągnąć manetkę czy nie ? nic nie stanie się ? :mrgreen: Pamiętaj że paliwa nie dostaję pod świece :D




_________________

KONTO AWARYJNE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2013, 20:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Kosa97 pisze:
kEru! ale w przepustnice mam ciągnąć manetkę czy nie ? nic nie stanie się ? :mrgreen: Pamiętaj że paliwa nie dostaję pod świece :D

Wybuchnie. :lol: Bez obaw odpalaj. Oczywiście przepustnica ma być otwarta.

Kielon88 pisze:
Podepnę się po temat :< Ja mam podobny problem, żeby odpalić muszę zdjąć stożek i ręką przytkać i wtedy zapali. Ale co może być powodem tego?? Przecież to masakra jakaś, wychodzę z roboty i za każdym razem się muszę z tym męczyć a inni podejdą kopną raz i maszynki im palą :cry:
Tak to wyglądahttp://www.youtube.com/watch?v=pM2A3vOeT-0 od 1:57 do 2:15 trzymam manetkę w jednym miejscu.

Na tym filmiku nie wiem czy ty bawisz się tym gazem czy nie może wkręcić się na obroty wyższe.
Sprecyzuj się.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:52
Posty: 329
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Ok, a przez co może paliwa pod świece nie podawać ? bo już nie dam rady membrany wydają się spoko ;p

-- 1 lis 2013, o 18:13 --

Sorki panowie na PP ale nie mogę z edytować ;/
Próbowałem patent z plakiem i nic i jeszcze akumulator padł :evil:




_________________

KONTO AWARYJNE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy