Siemanko, tak jak w temacie chciałbym trochę zaczerpnąć informacji na temat swap'u z oryginalnego silnika Kymco Agility 50 4t. Czytałem że najbardziej nadający się na swap jest silnik p/g, i ceny nie są aż tak złe (za około 300-400zł silnik na chodzie). Teraz nachodzi pytanie co i jak z wahaczem - czy będzie jakaś konieczność spawania? Bo jak wahacz to chyba automatem a tego nie posiadam ;/ Elektryka jakoś jest do ogarnięcia, schematy jakoś chyba się ogarnie, przedłużkę jakąś obczai żeby pasowało. Więc pytanie główne - wahacz, przeróbki z ramą koniecznie? Pytania postronne - elektryka, czy moduł do zmiany? Aku też? i jak podłączyć do nowych kostek. Liczę na szybkie i trafne odpowiedzi ;) Ewentualne inne propozycje co do nowego silnika też rozkminię.
-- 22 mar 2015, 20:00 --
Jest tutaj ktos kto jest w stanie mi pomoc? Potrzebuje dokladne wymiary wahacza silnika p/g oraz kontakt w razie jakiegos problemu do osoby co juz robila swapa w kymco.
|