Kod:
dopiero jak krecilem i dawalem gazu to jakos zaskakiwal
Kod:
bo jak odpalal to albo nierowno chcodzil albo gasl
Źle wyregulowany gaźnik.
Kod:
mam ustawione na T po lewej jest taka wystajaca krawedz i walek rozrzadu duza dziura na gorze a male na plaszczyznie z glowica
Tak ma być .
Kod:
Obecne cisnienie to 9 bar ale spada, czy to ma gaznik czy bez
Ciśnienie sprężania mierzymy na zimnym silniku , ze zdjętym filtrem powietrza oraz na full otwartej przepustnicy.
Kod:
zastanawiam sie czy to moze nie zawory,
Zdejmij głowice i zobacz czy nie przepuszczają , wlej benzyny i zobacz czy wycieka z pod zaworów , ewentualnie dotrzyj je.
Kod:
Zaworow jeszcze nie ustawilem bo dopiero dzisiaj przyszedl uszczelniacz,
To jak on ma Ci odpalić ? zawór ssący na 0.05 i wydechowy 0.07 , ps nie uszczelniacz tylko szczelinomierz
Kod:
A czy jak BSO czy ecu etc bedzie walniete to w ogole bedzie krecil czy bedzie krecil a nie odpali ?
Wystarczy sprawdzić czy pojawia się iskra.
Kod:
Aha jeszcze jedno, jak krece magneto i tlok jest na gorze to walek jest ze duza dziura na gorze a dwie po bokach, ale jak zakrece jeszcze raz to tlok znowu jest na gorze a duza dziura jest na dole, tak to ma wygladac ?
Możesz sprawdzić czy łańcuszek nie spadł Ci z wału, po za tym po czym stwierdzasz , że tłok jest u góry skoro masz to wszystko skręcone .
Wał korbowy wykonuje dwa obroty / cykl
jeden obrót ssanie - sprężanie
drugi obrót praca - wydech
w tym czasie wałek rozrządu wykonuje jeden obrót - jego krzywki mają "zakodowany program" jednego cyklu
Wał korbowy obraca się z dwukrotnie , podczas gdy wałek rozrządu wykonuje jeden obrót.
Tak więc odpowiadam na Twoje pytanie , jest to normalne