Dzisiaj jest 24 lis 2024, 18:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2019, 13:27 
*

Rejestracja: 27 mar 2019, 13:07
Posty: 2
Pojazd: zx6r
Witam
Pierwszy post wiec wypada sie przedstawic, Lukasz lat 37
Mam od jakiegos czasu w/w skuter, mialem juz wczesniej z nim problemy, nie odpalal, dopiero jak krecilem i dawalem gazu to jakos zaskakiwal, czasem dla sprawdzenie psiknalem sprayem zeby sprawdzic czy odpali i bez problemu. Skuter stal jakis czas w garazu, nawet byl u mechanika bo jak odpalal to albo nierowno chcodzil albo gasl albo nei mial mocy, eszystkiego po troszku... Pare tyg temu rozebralem ze wzgledu sprzedazy na czesci, ale ze cieplo sie zrobilo a lubie pogrzebac wiec wzialem sie za silnik, sprawdzilem manometrem i bylo 6 bar, mysle tlok pierscienie cylinder, kupilem zestaw, okazalo sie ze w cylindrze byla wrzera dosc spora, dalem wszystko nowe i zlozylem do kupy, sprawdzenie manometrem i ponizej 6 bar, bylem zdziwiony, ale to przyczyna zle zlozonym rozrzadem, znaki na magneto mi sie pomylily, teraz gdy rozrzad jest juz zrobiony chyba dobrze bo caly czas jestem zmieszany tymi znakami, jak mozecie to zobaczcie na link i napiszcie ktore to, mam ustawione na T po lewej jest taka wystajaca krawedz i walek rozrzadu duza dziura na gorze a male na plaszczyznie z glowica. Obecne cisnienie to 9 bar ale spada, czy to ma gaznik czy bez, zastanawiam sie czy to moze nie zawory, niestety w UK tylko kompletna glowica, nie maja zaworow a z chin nie chce sciagac i czekac wiec ryzyko czy sa dobre czy nie, jak mozna to na 100% sprawdzic to kupie caly komplet z glowica... Zaworow jeszcze nie ustawilem bo dopiero dzisiaj przyszedl uszczelniacz, jutro to ogarne, ale teraz nawet jak psikne troszke paliwem czy sprayem to nic sie nie dieje, czasem lekko buchnie, ale naprawde minimalnie, wczesniej przed wymiaan odpalal... wydaje mi sie ze caly czas cos zle z rozrzadem lub zawory... Jeszcze czekam na zawor powietrza ten od SLS bo nie jest podlaczony, ale nie wydaje mi sie zeby to mialo wielkie znaczenie... A czy jak BSO czy ecu etc bedzie walniete to w ogole bedzie krecil czy bedzie krecil a nie odpali ? Chociaz wydaje mi sie ze to nie ma az tak wielkiego znaczenie, ale moze sie myle, caly czas sie ucze ;)
Aha jeszcze jedno, jak krece magneto i tlok jest na gorze to walek jest ze duza dziura na gorze a dwie po bokach, ale jak zakrece jeszcze raz to tlok znowu jest na gorze a duza dziura jest na dole, tak to ma wygladac ? Dziwne troche hehe
Moze macie jakis pomysl gdzie szukac przyczyny... ?
https://www.youtube.com/watch?v=MQgW8a9Y7Gs&t=11s


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 mar 2019, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2019, 18:43
Posty: 40
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Brak :)
Kod:
dopiero jak krecilem i dawalem gazu to jakos zaskakiwal

Kod:
bo jak odpalal to albo nierowno chcodzil albo gasl

Źle wyregulowany gaźnik.

Kod:
 mam ustawione na T po lewej jest taka wystajaca krawedz i walek rozrzadu duza dziura na gorze a male na plaszczyznie z glowica

Tak ma być .

Kod:
Obecne cisnienie to 9 bar ale spada, czy to ma gaznik czy bez

Ciśnienie sprężania mierzymy na zimnym silniku , ze zdjętym filtrem powietrza oraz na full otwartej przepustnicy.

Kod:
zastanawiam sie czy to moze nie zawory,

Zdejmij głowice i zobacz czy nie przepuszczają , wlej benzyny i zobacz czy wycieka z pod zaworów , ewentualnie dotrzyj je.

Kod:
Zaworow jeszcze nie ustawilem bo dopiero dzisiaj przyszedl uszczelniacz,

To jak on ma Ci odpalić ? zawór ssący na 0.05 i wydechowy 0.07 , ps nie uszczelniacz tylko szczelinomierz

Kod:
A czy jak BSO czy ecu etc bedzie walniete to w ogole bedzie krecil czy bedzie krecil a nie odpali ?

Wystarczy sprawdzić czy pojawia się iskra.

Kod:
Aha jeszcze jedno, jak krece magneto i tlok jest na gorze to walek jest ze duza dziura na gorze a dwie po bokach, ale jak zakrece jeszcze raz to tlok znowu jest na gorze a duza dziura jest na dole, tak to ma wygladac ?

Możesz sprawdzić czy łańcuszek nie spadł Ci z wału, po za tym po czym stwierdzasz , że tłok jest u góry skoro masz to wszystko skręcone .
Wał korbowy wykonuje dwa obroty  / cykl

jeden obrót  ssanie  - sprężanie
drugi obrót  praca - wydech

w tym czasie  wałek rozrządu wykonuje  jeden obrót - jego krzywki mają "zakodowany program"  jednego cyklu
Wał korbowy obraca się z dwukrotnie , podczas gdy wałek rozrządu wykonuje jeden obrót.

Tak więc odpowiadam na Twoje pytanie , jest to normalne :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2019, 18:42 
*

Rejestracja: 27 mar 2019, 13:07
Posty: 2
Pojazd: zx6r
Nie moge nic napisac, co sie dzieje, jakis blad mi wyskakuje ehhh
Jakos sie udalo, czytac od dolu jak cos...

-- 01 kwie 2019, 17:36 --

Dzisiaj jak i wczensiej zauwazylem ze czasem mi iskra znika, mam 3 cewki w tym jedna prawie nowa, wszystkie daja iskre, ale czasem znika, jak poruszam jakismis kablami to czasem jest czasem nie, teraz ruszalem wszystkim i nie ma, wydaje mi sie ze padl modul zaplonu, ale reki se nie dam uciac, jak iskra byla przez chwile to buchalo tylko, a jak dalem spray to nawet poszlo tak bardziej ze sie zapalilo, ale zaraz zgaslo… Wiec iskra byla, ale teraz nie ma juz nic… Przyznaje sie bez bicia ze jak skladalem cala instalacje do kupy to pomylilem dwie wtycxzki, nie wiem jak ale pomyslilem czarna z biala zamiast biala z biala i czarna z czarna, jak dalem pod aku to dymek szedl, zwara byla, ale zaraz doszedlem do tego i zamienilem wtyczki i tak czy inaczej raz mi odpalil i rowniutko chodzil, a teraz za cholere ehhhh juz brak mi sil, nie wiem na co dalej patrzec ehhhh

-- 01 kwie 2019, 17:39 --

Dzisiaj jeszcze raz wyczyscilem gaznik, dokladnie wyczyscilem dysze wolnych obrotow i dalej nic, ale zauwazylem cos dziwnego, czasem iskra zanika, przewod od rozrusznika byl lekko luzny, obkrecal sie, chodzi mi o ten od szczotek co wychodzi na zewnatrz… Rozkrecilem rozrusznik i szczotki sa lekko wytarte, niestety tez kawalek sie ulamal, ale po zlozeniu do kupy jakas tam iskra jest, w miare szybko przeskakuje, wiec chyba jest ok, moge kupic nowy, ale to kolejny wydatek okolo 150zl.. Jakias chwile temu przypomnialo mi sie ze zawor wydechowy albo jest perfekt na 0.05 albo minimalnie ciasniej, napisalem zeby dac na 0.07, moze jutro tak zrobie, ale jest taki problem ze teraz czy podam bezposrednio paliwo czy psikne sprayem to i tak nie odpala, tak jakby chcial, lekko buchnie, ale nic poza tym, kurcze juz nie wiem co robic, ale latwo sie nie poddam hehe
Jutro lukne jeszcze raz na odpowiedzi, sprawdze zawor wydechowy, nie wiem moze nowy rozrusznik ehhh

-- 01 kwie 2019, 17:41 --

Wracam
Dziś udało się odpalić, ustawiłem zawory i może to pomogło, ale jest kolejny problem. Gaźnik wyczyszczony, przedmuchany, dysze etc… Skuter odpala ale jak dam mu bezpośrednio paliwa do wężyka gdzie daje podciśnienie do kranika, to odpali i wtedy chodzi bardzo równo i stabilnie, ale jak dam gazu to się dławi i gaśnie, jak od razu zakręcę to odpali ale jak poczekam kilkanaście sekund to już nie… Tak jakby paliwo z gaźnika nie szło dalej, zawsze z tym miałem problem… Normalnie czarna magia hehe widzę że paliwo idzie do gaźnika ale czemu go nie rozpyla ???? Śrubka dysza mieszanki dokręcona do końca i odkręcona na 2.5 obrotu, ale podczas pracy kręciłem do końca i zero zmian…
Pomoże ktoś, na 99% chyba gaźnik trzeba ustawić, nie wiem…
Dzieki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy