Dzisiaj jest 21 maja 2024, 23:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 gru 2013, 22:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Cześć, przyszło mi do zrobienia Kymco Bet&Win LC 50cc, jest tam założony wydech Pro Replica, wariator Top Racing SV1 i tyle z mechaniki. Skuter już wcześniej regulowałem, wymieniałem dyszę itd ( skuter kolegi ). W ostatnim czasie skuter osłabł, nie wkręcał się itd, więc stał, z braku czasu. Postój trwał około miesiąca, po czym w ogóle zagadać nie chce. Dzisiaj rozebrany był na cześci pierwsze, odpowietrzony układ chłodzenia, nowa cewka, bezpiecznik, sprawdzenie gaźnika, kompresji, stanu pierścieni, wszystko jest w najlepszym porządku, ale skuter nie chce odpalić, nie ma przebicia, iskra jest, ale nie odpala, nie mam już pomysłów, co mu może dolegać, dostaje paliwo, świeca wilgotna od benzyny, benzyna w baku jest, wszystkie wężyki sprawdzone i sprawne, świeca od nowości niewymieniana była, ma 4200 przebiegu, możliwe to ona jest przyczyną, ale czy może wy macie jakieś pomysły i proszę nie pisać, źle poskładałeś, nie tak, bo co do składania, to nie jestem laikiem..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 gru 2013, 22:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
świeca ,1 sprawa. Spróbuj odpalić na placku a jak nie zagada to sprawdź szczelność gaźnik-karter ,kymco lubi tam łapać lewe i odpalać jak chce. BTW ogarnia ktoś miejscówkę gdzie dorwę same uszczelki króćca obie bo sam mam tutaj nieszczelność.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 23:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Gaźnik wyciągałem wraz z króćcem, pod króćcem dałem trochę silikonu uszczelniającego, więc to miejsce można wykluczyć. Jakieś inne pomysły ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 23:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
MIMIK pisze:
BTW ogarnia ktoś miejscówkę gdzie dorwę same uszczelki króćca obie bo sam mam tutaj nieszczelność.

Ja zawsze silikejszyn i było okej.

Jakub03, zmień świece. Kabel WN nie ma przebicia? Pociągnij trochę z podciśnienia, użyj perfumy/plaka(obojętnie jaki zapach) jako samostartu i odpalaj.
Kiedyś także miałem cyrki z zapłonem w S9.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 23:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
No właśnie czekam, aż kumpel kupi świece, bo teraz to ręce rozkładam i nie wiem co robić, bo na prawdę, ciężki przypadek, zawsze to była wina braku paliwa, albo podciśnienia, ewentualnie nieszczelność, a tutaj wszystko na cacy jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy