Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 23:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 maja 2010, 16:30 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 15:59
Posty: 5
Lokalizacja: STW
Pojazd:
Witam

Jako, że nie bawię się w takie rzeczy osobiście, chcę zasięgnąć drobnej porady przy dalszym "tuningu" skutra ;) firmowego.

Mianowicie blokad już nie posiada, sprzęgło wraz z dzwonem jest wymienione w zeszłym sezonie na polliniego (po 8tyś wygląda nadal jak nówka), wariator naraku (rolki 5,5g - waga im spadła do 5.25 czyli chyba nie jest źle jak na w.w przebieg), pasek w świetnym stanie.

Teraz w związku z tajemniczym zniknięciem kompresji do wymiany idzie:
głowica(kpl)-cylinder-tłok-pierścienie-sprężynki na sprzęgle-oraz rolki....

Tutaj chciałbym zasięgnąć porady czy wymienione za chwilę poniżej części będą dobrym wyborem w stosunku cena/jakość/trwałość - mile widziane opinie posiadaczy.
(mówię od razu nie będę w niego inwestował bajońskich sum bo to nie ma sensu, chcę trochę poprawić osiągi przy okazji remontu by chłopakom lepiej się jeździło)




Kompletny "KIT" : głowica, tłok, cylinder, itp...

http://moto.allegro.pl/item1032464788_s ... walek.html



Rolki: 4,6,8g - chcę poeksperymentować :)

http://moto.allegro.pl/item1025310298_r ... 4_suw.html



Sprężynki sprzęgła - myślę ,że do polliniego podejdą...

http://moto.allegro.pl/item1017332947_s ... in_4t.html



Poproszę o rzetelne,sprawdzone i szybkie opinie, tak by skuter jak najszybciej wrócił do firmy, i w miare chłopakom służył :)

Michal




_________________

- ale panie władzo, po cholere dali to przednie koło? zapasówka?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 16:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 11:55
Posty: 61
Lokalizacja: Władyslawowo
Pojazd:
Nie lepiej zainwestować w cylinder 70ccm ?




_________________

Za duże zdjęcie.
Kąkol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 16:54 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 15:59
Posty: 5
Lokalizacja: STW
Pojazd:
Wydaje mi się bez różnicy 70 czy 80 ccm, zwłaszcza że to komplet z głowicą zaworami wałkiem itp.

Może bardziej rozwiń odpowiedź.




_________________

- ale panie władzo, po cholere dali to przednie koło? zapasówka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 17:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 11:55
Posty: 61
Lokalizacja: Władyslawowo
Pojazd:
Aha sorki myślałem że cylinder to 50ccm. Zestaw wydaję się dobry, poczekamy na wypowiedź profesjonalistów w tej dziedzinie ;)




_________________

Za duże zdjęcie.
Kąkol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 19:12 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 15:59
Posty: 5
Lokalizacja: STW
Pojazd:
Dokładnie, czekam na dalsze wypowiedzi, ponieważ najpóźniej do jutra muszę zamówić części ;)

I jeszcze jedna rzecz... czy to nie wydaje się troszkę dziwne że przy przebiegu 15tyś już jest "zajeżdżony" silnik??

A jak ktoś jest ciekaw, i może wie więcej w tym temacie to w skrócie:

Przy odpaleniu rano lekko załapał po czym już tylko "lżej kręcił"
wziąłem go na garaż, jest bardzo dobra iskra, paliwo dochodzi do i z gaźnika (przeczyszczony dokładnie) ale nic poza tym.
Po wstrzyknięciu mu paliwa do cylindra i wkręceniu świecy oraz dalszej próbie odpalenia nadal nic, kolejne wykręcenie świecy i....jest sucha...kilkakrotne powtórzenie nic nie dało, ten sam efekt.
Przykładając palec do cylindra i kręcąc rozrusznikiem prawie go nie odpycha....nie miałem jak tam włożyć ciśnieniomierza więc nie wiem jakie ono było (teraz już silnik jest rozebrany), dodam ,że gniazda zaworów nie powypalane, a rozrząd w świetnym stanie.

Mam tylko nadzieję, że ten "KIT" załatwi sprawę?




_________________

- ale panie władzo, po cholere dali to przednie koło? zapasówka?


Ostatnio zmieniony 08 maja 2010, 19:20 przez Sentex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 20:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Ten kit to tak naprawdę 72ccm, ponieważ tłok ma 47mm a jakby miał 49mm to by było 80ccm. Jak nie ma komprechy to mogły pierścienie pójść.
Moje zdanie jest takie : nie bierz tego zestawy bo ta niby tuningowana głowica jest identyczna jak oryginał. Poszukaj samego cylindra.
Co do palenia a zawory masz dobrze ustawione ? Nie pozamykały się ?

Co do innych części : Powiem tak : Nie bierz tych sprężynek ponieważ jak Ci się skuter rozgrzeję to sprężynki te stracą właściwości i będą gorsze od seryjnych. Poszukaj czegość firmowego typu: stage6 lub hebo.
Rolki: Jak chcesz na razie testować to bierz te :P Po co wydawać ileś kasy jak i tak na jednym komplecie będziesz śmigał.


Ostatnio zmieniony 08 maja 2010, 20:53 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 17:03 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 15:59
Posty: 5
Lokalizacja: STW
Pojazd:
To tak, cały KIT kupie lecz inny 72ccm.

teraz jeszcze mam dylemat...do niebieskich sprężynek hebo i ww modyfikacji jakie rolki polecacie??
zostawić te 5.5g które są czy założyć wieksze np 6,7,8g??
przy czym sprężyna centralna pozostaje bez zmian (orginał)




_________________

- ale panie władzo, po cholere dali to przednie koło? zapasówka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 18:19 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
tak sie nie da, jak wymieniasz pol silnika, to przekladnie musisz regulowac indywidulanie.




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 19:10 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 15:59
Posty: 5
Lokalizacja: STW
Pojazd:
chodziło mi o to w którą stronę z wagą rolek próbować, 6g w góre czy 6g w dół??
no jak ktoś to robi częściej to wie mniej więcej, ponieważ bez sensu wydać 100zł na same rolki tylko po to by sobie popróbować.




_________________

- ale panie władzo, po cholere dali to przednie koło? zapasówka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 21:01 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
to na pewno w górę miedzy 7 a 8 mnie się tak wydaje. I centralke tez radzilbym Ci zmienic na jakas 15% twardszą.




_________________

Hit sezonu!

Cytuj:
a jakie mogą być konsekfęcje połamania się przedłużki??


Ostatnio zmieniony 09 maja 2010, 21:01 przez MaciekKS9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy