Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 22:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: dysza s8
Post: 15 maja 2010, 10:30 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 21:26
Posty: 26
Pojazd:
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy dysza 90 będzie dobra do kymco s8 4T? w ogóle jaka tam jest seryjna dysza? Acha, i jeszcze na jakim gwincie ta dysza 5 czy 6 mm??


Ostatnio zmieniony 15 maja 2010, 10:33 przez bysiu110, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 14:01 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 22:17
Posty: 51
Pojazd:
Dysza 5 mm to dysza seryjna, dysza 6mm to dysza tuningowa. Dysza 90 nie wiem czy nie bedzie za duża(pod względem mocy) do seryjnego silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 14:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
czarnuch94 pisze:
Dysza 5 mm to dysza seryjna, dysza 6mm to dysza tuningowa

Uśmiać się można :D Tą niby tuningową byś nie wkręcił :P

5mm. A wielkość to 82#. Bo 90 do serii filtra będzie za duża. Ja przy cylindrze 72ccm ma 85# i ciut przy duża dla mnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 17:59 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 21:26
Posty: 26
Pojazd:
ok a jak walne tą dysze 90 (takową mam) to coś da? chodzi mi o osiągi, i czy w ogóle da się wyregulować gaźnik? (oczwiście zwężke filtra wywalić?) Acha, pytanie jeszcze. Idzie rozwiercić seryjną dysze do odpowiedniego rozmiaru?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 19:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Kolego oryginalna dysza do twego skutera to 080 z gwintem 5mm.
Daje link.
http://www.racing-planet.de/scootertuni ... 2bt8j5m603
Rozwiercic nieradze bo napewno spierdzielisz i bedziesz mial gowno a nie dysze.
Kup i masz spokoj.
Wieksza dysza wskazana do wiekszego cylka , w oryginale bedzie wiecej chlal paliwa.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 11:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:11
Posty: 87
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wie ktoś jaki jest gwint dyszy głównej w gazniku w KS9 i Yamaha Tzr ?


Ostatnio zmieniony 18 maja 2010, 11:58 przez kok$, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2010, 4:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
S9 dysza do roku 2006 gwint 4mm wielkosc 072
od roku 2006 gwint 4 mm wielkosc 078
Yamacha TZR niewiem




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2010, 14:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:11
Posty: 87
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dzięki peter :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2010, 16:03 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 21:26
Posty: 26
Pojazd:
OK. Peter dzięki za pomoc, pozdrawiam!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy