Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 22:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 maja 2010, 14:51 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Siemka. Mam Kymco Vitality postanowiłem wstawić większą żarówkę przednią (obecnie mam 35W) bo jak jade w nocy to jakoś mało światła daje. Wstawiłem 55W i odpaliłem silnik, włączyłem światła żarówka zapaliła po ok 1-1,5sekundy, gdy mignąłem długimi "passing" w skuterze zabrzęczało jakieś urządzenie i zgasł silnik przepalając bezpiecznik... Co do instalacji odciążyłem ją trochę wyjmyjąc poświerlenie licznika(2x 5W) i włożyłem diody w oprawce takiej jak żarówka i jeszcze pozycje znienie ( też 2x 5W) na tamte diody, czyli bedzie zysku prawie 20W. A teraz pytania:
- Czy wkładając tą żarówkę 55W nie przeciąże instalacji?
- Nie spalę regulatora napięcia?
- Co może się spalić przy takim obciążeniu?
-Co zrobić by móc spokojnie jeździć na tej 55W?


Proszę o pomoc. Z góry dziękuje za odpowiedzi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 15:39 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2010, 12:42
Posty: 266
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Dodam, że klosz może się przetopić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 18:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
masz racje Rilazo, ja mam xenom HIR 5000k i zagrzewa się nieźle klosz. a co dopiero przy 55W




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 20:42 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2010, 12:42
Posty: 266
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Ale Ty masz xenon a xenon ma mniejszą temperaturę więc spokojnie nic nie powinno się stać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 4:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Ja by pozostal przy oryginale.
Zbyt duze ryzyko stopienia kostek lub przewodow.
Pozatem niewiadomo czy pradnica nadazy ladowac .




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 13:19 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 22:17
Posty: 51
Pojazd:
Kolego tez miałem taki pomysł jak ty, ale mi odradzili. Podobno prądnice seryjne przy całej seryjnej elektryce chodzą w 90%. Czyli jak dasz mocniejszą żarowke to nie wyrobi. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2010, 21:45 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Moim zdaniem raczej można wrzucić większą ale ok o 10W bo jak pisałem na pozycyjnych tyle zaoszczędziłem wstawiając diody.

Ale zostawiając żarówkę chce sie o jeszcze jedną żecz spytać a niechce nowego tematu zakładać: Jak odkręce pokrywę filtra powietrza to na dnie tego pojemnika stoi niewielka ilość oleju i jeszcze w przewodzie dochodzącym do gaźnika czyli tak jakby olej sie cofał. Oleju starcza mi na ok 1100km teraz mam 1000 od pełnego pojemnika i jak mocniej szarpnę to kontrolka mignie. Czy mieści to się w normie? I co z tym olejem przed gaźnikiem. Proszę o pomoc..




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 6:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Gabka (wklad) jest nasaczane olejem , wklad stoi pionowo.
To ma prawo sciekac.
Zobacz sam , gorna czesc wkladu bedzie prawie sucha a im nizej to bardziiej mokra od oleju.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 8:40 
*

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:19
Posty: 104
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
Pojazd:
Wim, wiem ale jest jeszcze rurka do gaźnika to ona by aż tyle zassała zeby w niej troche było?




_________________

Diagnostyka VAG- http://sjdiag.pl/

Naprawa regeneracja Eberspacher/Webasto- http://www.dogrzewacze.sjdiag.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy