Dzisiaj jest 09 lis 2024, 23:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Airsal
Post: 22 lip 2010, 13:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Siema, jak myślicie warto pakować Airsala 70( http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 0f96b82b4a ) do gaźnika, wału serii ?? Nie mam siana na nowy wał i gaźnik a nie wiem czy wytrzyma to wszystko jakiś czas. Ma ktoś taki setup ?


Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 13:22 przez Polisa, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 13:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Kolego jak liczysz się z wyrzymałością to kup . Lecz najlepszym wyborem i tańszym jest cylinderek MK 70 zakupiłem go 3 dni temu jestem zachwycony zapłaciłem za niego 540zł na Mielochu , RP i na wielu sklepach nie ma tego cylinderka lecz na motor-land jeszcze są start ma wyśmienity na sprzegle Hebo N z niebieskimi spręzynkami i wariatorem Polini Speed Konstol z roleczkami 6,9g na starcie odrazu jest 8,5 , 9,0 obrotów po jakiś 10 metrach jest 10 tys polecam aż przód podrywa do góry
Z dyszą 110 poprostu marzenie
http://www.sklep.motor-land.com.pl/pr-12-metrakit/
dokładnie
http://sklep.motor-land.com.pl/p-466-cy ... r9-47-mm-/


Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 13:54 przez Freeszu, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 14:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
A wał wymieniłeś ? Martwi mnie trochę spalanie na większej dyszy :/


Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 14:12 przez Polisa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 14:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Wał mam nowy a lożyska NTN a spalanie narazie nie wiem bo mam dysze ok 2 dni
Na Arsialu to samo musisz zmienić dysze 100% a żywotność owiele mniejsza niech ci 1 pierścień męknie i możesz to wywalić , tak samo z przegrzaniem , on jest zpecjalnie utwardzony jeżeli pierścień to miejscie przedrze to koniec a żeliwo to żelowo . Na Arsialu nie wchodzi w gre szlif :) Dobrze pomyśl napewno wiele ludzi poprze cylinderek MK


Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 14:25 przez Freeszu, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 14:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No właśnie ja o wał najbarrdziej się martwię co prawda ma tylko 3,5k przebiegu ale nie wiem czy wytrzyma obroty jakie kręci MK HM.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 14:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Ale przeczytaj mojego zmienionego posta Arsial wyżej sie kręci to przecierz Racing a MK sport wał napewno wytrzyma u mnie tak sie kręci bo mam ustawione na start bo mieszkam w mieście :)
Osobówki 0 szans ze świateł, jak mnie wymijają ten wyraz twarzy bezcenny


Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 14:27 przez Freeszu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 14:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Teraz pali mi z 5l/100 na odblokowanej dyszy(co prawda cisnę często pełną manetą) to co to będzie na większej dyszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 15:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Kymco ma jeden z mocniejszym wałow seryjnych nie masz sie o co martwic. Gwarantuje, że na nowym wału oryginalnym dłuzej pociagnie niz na tym Top Racingu co go wiara kładzie. W razie czego wrzucisz tylko lepsze łozyska wału
igiełkowe i wsio. A pozatym co za obroty kręci MK podbne do seryjnych .Ale przy tym przebiegu nie masz co narazie tego robić. A wieksza dysza musi byc, to nie tylko wieksze spalanie ale i lepsze chłodzenie. Optymalny wiekszy gaznik Jak nie chcesz , żeby ci wiecej palil. to zrezygnuj z wiekszego cylindra tu nie ma wyborów




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 04 lis 2013, 14:50 przez przemas22, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 16:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 16:04
Posty: 384
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
A jak założę większy gaźnik np. 17.5 to będzie więcej palić na 17.5 czy dyszy 110 ?
Ile może palić ?? 7l/100 ?

Edit; Ile kosztuje wysyłka w motor-landzie bo u mnie się nie wyświetla.


Ostatnio zmieniony 22 lip 2010, 16:50 przez Polisa, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 16:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Chyba 24zł. Przy optymalnej regulacji na wiekszym gażniku wieksze spalanie




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 17:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Przemas to jak zgadzasz się ze mną Arsial czy MK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Airsala bym wywalil. Jak ktoś chce więcej mocy, ma pieniądze na wymianę tłoka i umi szanowac skuta to opcja barkit. Jak nie to rzeczywiscie Metrakit ale martwi mnie to że przestali go produkowac i może byc kłopot z częściami uszczelkami itp




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 04 lis 2013, 14:00 przez przemas22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 18:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
No właśnie nie wiem czy nie zamówie uszczelek tak na wszelki wypadek ale z tłok to też napewno inny pasuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 19:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Freeszu, Masz cylek 3 dni i ciśniesz na maksa ... Ojjj nie widzę tego za kolorowo na żywotności na bank to odczujesz i może na osiągach. Ja mam cylek MK i 30km na nim i powiem ze rakieta chociaż cisnełem tylko pół manetki ale ciągnie że szok... (seria centralka i 7g rolki..) Polecam MK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 20:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Panowie jak mozna polecać cylek skoro zrobiło sie parek km. I nic niewiecie na temat jego żywotności i usterkach ani realnych osiągów po dotarciu. Ale nieprzecze , że to dobry cylek. Sam kładłem ze szwagrem do jego S9. Ale ma przejechane dopiero 200km i też nie wypowiem sie za wiele o nim.


Ostatnio zmieniony 04 lis 2013, 13:59 przez przemas22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 9:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
No mam go od Pon. Też nie cisne tylko cały czas 40 a przemas cylinder MK jest żeliwny , a Arsial aluminiowy . Z Arsialem nie wchodzi w gre żaden szlif :) To jest już duży + dla MK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 9:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Dzieki kolego . że mnie poinformowałeś . Dlatego, że to nicasil co kilka tyś jesteś zmuszony wymieniac mu tłoczek i monitoring. Ale oczywiście o tym wiesz :mrgreen:




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 04 lis 2013, 13:56 przez przemas22, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 11:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
przemas22, Ale chyba wiadomo że MK jest żywotny i wgle :). A ja mówię o odczuciach jakie teraz miałem. I jak dla mnie cylek bomba :).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 14:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:11
Posty: 87
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To jaka jest mniej więcej żywotność tłoka w Niclasach takich jak Airsal do KS9 co ile trza wymieniac żeby długo pojeżdzić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 15:29 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Ja mam airsala na seryjnym wale z przebiegiem 7700km i na arisalu przejechałem 2500w tym sezonie w ogóle go nie docierałem i jak ostatnio ściągałem cylinder to zero śladów zużycia wszystko jak nowe wał zero luzów na cylindrze też zero przetarć czy rysek a zawsze cisnę na maxa nim V-max jaki uzyskałem to 120km/h (mierzone autem) na setupie jaki mam w opisie tylko wtedy miałem wydech rs70, NA rs2 jeszcze nie mierzyłem




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044


Ostatnio zmieniony 23 lip 2010, 15:29 przez lakii123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy