Dzisiaj jest 19 wrz 2024, 22:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sie 2010, 20:38 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 11:05
Posty: 54
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Mam cylinder hebo manston replica w kymco s 9 ac przejechane na nim jakieś 5 tys km i z dnia na dzień przestał odpalać próbowałem już wszystkiego . Wymieniałem uszczelki pod głowica i cylindrem bo były przedmuchy . Mierzyłem sprężanie i było koło 6 at.Prosze o jakieś propozycje co z tym dalej robić


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 20:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
:mrgreen: Zajechales go . Od nowa remoncik.
6,0 to juz zwloki. :shock:




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 21:52 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 11:05
Posty: 54
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
No dokładnie;) ale dzisiaj wymieniłem pierścień i pali od dotyku zobaczymy jak będzie w osiągach no ale narzazie jakieś 100 km będę jeździł ostrożnie niech się to tam wszystko poukłada:)

A co ciekawe na tych 6 at bez problemu jeszcze jeździł 90 a nawet rozpędzał się pod niezłą górę od 0 do 70:D

A pytanie ile wam tak skuter idzie na tych siedemdziesiątkach? A i jakich rozmiarów pasek idzie do s9 bo kupiłem nowy i jest trochę cieńszy i krótszy od starego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 17:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Co do paskow to sa rozne .
Zalezy jaka firma.
Co do osiagow.
http://www.youtube.com/user/peter63501# ... gc2Gmm52Ng
Spalanie bylo 4,5 l/100km , obecnie doszedlem do 3,2l/100km.




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 20:46 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 11:05
Posty: 54
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Średnie te osiągi a jaki masz cylinder?? i setup




_________________

Setup:
Hebo Manston Replica 70 ccm
Malossi Dellorto 19'
Laser x-pro
CDI Naraku
Sprzęgło Stage6 Torque Control
Dzwon Stage6 R/T CNC
Polini speed control
Króciec 20'
Twin air




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
Cylinder Malossi 70 cmm,
Wariator Malossi Multivar,
Sprzeglo RMS
Dzwon sprzegla Malossi,
Wydech Tecnigas SilentPro.
Reszta seria. Do wariatora zastosowalem rolki 11,5g .
Jezdze na CDI zablokowanym do 45kmh. :mrgreen:
Przy zmianie CDI zablokowanym do 25 kmh wykrecam 55-60 kmh na prostej.
Niekrece wiecej , bo szkoda mi walu - popatrz na filmiku jakie mam obroty.
Setrup jest dobry a nie sredni.
Chodzilo mi o uzyskanie dobrych wynikow przy niskich obrotach - co sie udalo.
Pomysl jak bym dal CDI odblokowane ? :shock:




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..


Ostatnio zmieniony 13 sie 2010, 21:01 przez 1peter, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2010, 21:15 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 11:05
Posty: 54
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
ale rolki to dałeś zajebiście ciężkie:P ciekawe jak sobie radzi w 2 osoby:P Wątpie żeby to było takie zdrowe dla skutra:D




_________________

Setup:
Hebo Manston Replica 70 ccm
Malossi Dellorto 19'
Laser x-pro
CDI Naraku
Sprzęgło Stage6 Torque Control
Dzwon Stage6 R/T CNC
Polini speed control
Króciec 20'
Twin air




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 13:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 10:20
Posty: 192
Pojazd: Aprilia Gulliver LC
W 2 osoby to jakby nieczul ze sa , ale teraz jak mam to max na prostej zamyka sie przy 75 kmh. Tzn. ja waze 95kg i pasazer moj jak jedzie to 60 kg . Razem na plecach ciagnie 155 kg + on sam wazy 131kg =286 kg .
To z tym zdrowiem to niewiem ale juz mam zrobione na tym zestawie 4700 km i nic sie niedzieje. To chyba znaczy ze zdrowko mu dopisuje. :mrgreen:




_________________

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI
Sorry za bledy , mam skandynawska klaw..


Ostatnio zmieniony 14 sie 2010, 13:10 przez 1peter, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 20:05 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 11:05
Posty: 54
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
nieźle ważysz:P:D




_________________

Setup:
Hebo Manston Replica 70 ccm
Malossi Dellorto 19'
Laser x-pro
CDI Naraku
Sprzęgło Stage6 Torque Control
Dzwon Stage6 R/T CNC
Polini speed control
Króciec 20'
Twin air




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy