Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 0:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 paź 2010, 13:50 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 10:24
Posty: 21
Pojazd:
Mój kymco ma 6000km. Start nie jest najlepszy, więc zamierzam wymienić sprzęgło. Tylko na jakie? Malossi Fly? Stage6 Sport Pro? Czy coś innego? Wszystkie części mam fabryczne, nic nie tuningowałem jeszcze. Skuter wyciąga ok. 80km/h.
Silnik mam taki sam jak w S9.


Ostatnio zmieniony 03 paź 2010, 13:41 przez pawel2301, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 16:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
jeżeli chodzi o sprzęgło..przydałby się jakiś dzwon.
te, które wymieniłeś czyli Stage6 i Malossi są dobre ;) pomiędzy nimi musisz wybrać. bardziej polecę Ci stage6, ponieważ jest to naprawdę dobre sprzęgło.
chociaż i tak wyskoczą ci, którzy będą chwalili malossiego.
chociaż wydaje mi się, że lepiej byłoby kupić jakiś wariator. oczywiście kosztuję trochę więcej. chyba 250zł. ale za bez dzwonu to tu dużo nie zdziałasz. zawsze wariator da Ci przyśpiechy (mając na myśli malossiego multivara). jak i vmax :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 16:20 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 10:24
Posty: 21
Pojazd:
No właśnie trochę droższy. Bym musiał uzbierać te 50zł. A jeśli wariator to Multivar czy coś innego?
Chociarz samo przyspieszenia mam w miarę dobre, bardziej zależy mi na starcie, bo tutaj trochę kuleje. Jeszcze to przemyśle.
Jeśli się zdecyduję na sprzęgło to czy to będzie pasowało do mojego skutera?
Stage6 Sport Pro


Ostatnio zmieniony 02 paź 2010, 16:31 przez pawel2301, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 18:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 16:57
Posty: 170
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
a ja ci powiem że że sprawdź sobie stan sprzęgła i rolek w wariatorze bo mogą to być zajechane rolki już albo do wymiany sprężyna centralna w sprzęgle i dlatego masz już słabe przyśpieszenie. A jak patrzysz na obroty to one przy dużych prędkościach skaczą np z 6tyś na 5tyś obr. ma małego muła a potem przyśpiesza bo jeśli tak to sprężyna centralna do wymiany. A tak do tematu to Stage6 + dzwon stage6, lub wariator Polini Sc :P




_________________

Kymco super 9
Tecnigas
Malossi Multivar
Polini
Hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 20:14 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 10:24
Posty: 21
Pojazd:
Rolki są w bdb stanie. Ze sprzęgłem trochę gorzej. Ogólnie przyspiesza dobrze, ale sam start, tak od 0 do 15km/h jest słaby. Obroty nic nie skaczą, muła też nie ma.

Nie mam tyle kasy żeby kupić sprzęgło i dzwon. Albo samo sprzęgło, albo sam wariator. Dzwon do sprzęgła bym mógł dokupić w zimę. Jak myślicie co lepiej? Sprzęgło v-maxu raczej nic mi nie da? A wariator? Jak by co to jaki brać? Polini Speed Control, Hebo Next Generation, Malossi Multivar, Stage6 Sport Pro? Czy co? Bo jak sprzgło to już wiem, że S6. Poza sprzęgłem, dzownem i wariatorem więcej tuningu nie będzie. Więc jak myślicie?
Przeczytałem, że wario S6 jest zestrojone do wydechu Stage6 Replica, więc raczej odpada.


EDIT: Trochę poczytałem na ten temat i z wariatorów zostałby tylko Hebo NG i Multivar.
I później sprzęgło Hebo N albo S6. Co lepsze?


Ostatnio zmieniony 02 paź 2010, 21:15 przez pawel2301, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 21:20 
*

Rejestracja: 03 sie 2010, 18:20
Posty: 54
Lokalizacja: Konstancin WPI
Pojazd:
Paweł podepnę się pod Twój temat...

Mam kymco s9 LC z przebiegiem 5300. Wszystko fabryczne. Jak silnik jest zimny (oczywiście nie po odpaleniu but tylko chwile popracuje i nie dymi już) to przyspiesza elegancko. Głównie chodzi o start. Po 20 minutach jazdy start jest już dużo gorszy. Nawet mała przerwa na tankowanie i potem "kontynuacja" jazdy pozwala na ponowne lepsze przyspieszenie. Zauważyłem też, że jak silnik jest zimny czyli osiągi ok to sprzęgło "puszcza" w granicach 6500-7000 obrotów i tak też przyspiesza natomiast na ciepło jest już to 5500 obrotów.
Generalnie osiągi skutera mi wystarczają i chciałem go robić wizualnie jednak coś jest nie tak i chciałbym żeby przyspieszał jednak tak samo jak po nocnym garażowaniu.
Podpowiedzcie co to może być :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 22:32 
***

Rejestracja: 20 kwie 2010, 10:47
Posty: 651
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJ)
Pojazd: Renault Megane II
bartek1706, z tego co piszesz wnioskuje że twoja sprężyna centralna straciła swoje właściwości tzn. gdy zimna no to jest twarda a gdy ciepła to miękka . Musisz wymienić sprężynę centralną i będzie git :wink:




_________________

Obrazek
http://www.facebook.com/ScooterClubJG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 8:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
pawel2301 pisze:
Rolki są w bdb stanie. Ze sprzęgłem trochę gorzej. Ogólnie przyspiesza dobrze, ale sam start, tak od 0 do 15km/h jest słaby. Obroty nic nie skaczą, muła też nie ma.

Nie mam tyle kasy żeby kupić sprzęgło i dzwon. Albo samo sprzęgło, albo sam wariator. Dzwon do sprzęgła bym mógł dokupić w zimę. Jak myślicie co lepiej? Sprzęgło v-maxu raczej nic mi nie da? A wariator? Jak by co to jaki brać? Polini Speed Control, Hebo Next Generation, Malossi Multivar, Stage6 Sport Pro? Czy co? Bo jak sprzgło to już wiem, że S6. Poza sprzęgłem, dzownem i wariatorem więcej tuningu nie będzie. Więc jak myślicie?
Przeczytałem, że wario S6 jest zestrojone do wydechu Stage6 Replica, więc raczej odpada.


EDIT: Trochę poczytałem na ten temat i z wariatorów zostałby tylko Hebo NG i Multivar.
I później sprzęgło Hebo N albo S6. Co lepsze?


Multivar. ogółem wariator. przez sprzęgło skuter będzie kręcił wysokie obroty na starcie..co powoduje szybkie padnięcie cylka. a i tak ten wariator, czyli malossi multivar da poprawę osiągów od samego dołu. czyli będzie zrywniejszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 8:49 
*

Rejestracja: 03 sie 2010, 18:20
Posty: 54
Lokalizacja: Konstancin WPI
Pojazd:
ronilus, To co piszesz rzeczywiście może mieć sens. Powiedz jeszcze na jaką zmienić i czy jestem to w stanie zrobić sam?

Czy wymiana samego wydechu ma sens? Generalnie z modyfikacji przewiduję głownie wydech...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 9:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 16:57
Posty: 170
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Co do sprężyny to możesz sobie dać +7 tzw biała malossi , biała polini lub coś tego pokroju.
Sprężyna może być z Peugota i oczywiście Kymco. Myśle że jesteś w stanie odkręcić sam sprzęgło jak masz odpowiednie narzędzia w domu. Tak wymiana wydechu ma sens, ja w S9 mam wydech+regulacja i ładnie ciągnie od dolnych obrotów




_________________

Kymco super 9
Tecnigas
Malossi Multivar
Polini
Hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 9:54 
*

Rejestracja: 03 sie 2010, 18:20
Posty: 54
Lokalizacja: Konstancin WPI
Pojazd:
Ok, ale masz też zmienione rolki na lżejsze i sprężynki sprzęgła, a ja nie chciałbym eksperymentować :) Chodzi tylko o fajniejszy wygląd takiego wydechu i dźwięk oczywiście...

No nic na razie zmienię tą sprężynę a potem zobaczymy :)
Dzięki za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 13:40 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 10:24
Posty: 21
Pojazd:
^DawiD^ pisze:
Multivar. ogółem wariator. przez sprzęgło skuter będzie kręcił wysokie obroty na starcie..co powoduje szybkie padnięcie cylka. a i tak ten wariator, czyli malossi multivar da poprawę osiągów od samego dołu. czyli będzie zrywniejszy.


Kurczę, ale jak przeglądam forum, to sporo osób ma tak, że założyło Multivara do S9 i leci im ok. 85km/h. Czyli prawie zerowa różnica między Multivarem a serią.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 14:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
pawel2301 pisze:
^DawiD^ pisze:
Multivar. ogółem wariator. przez sprzęgło skuter będzie kręcił wysokie obroty na starcie..co powoduje szybkie padnięcie cylka. a i tak ten wariator, czyli malossi multivar da poprawę osiągów od samego dołu. czyli będzie zrywniejszy.


Kurczę, ale jak przeglądam forum, to sporo osób ma tak, że założyło Multivara do S9 i leci im ok. 85km/h. Czyli prawie zerowa różnica między Multivarem a serią.


kolega miał Multivara i vmax wynosił 95 km/h. po założeniu wydechu zmienił się ;)

jeżeli się boisz kupić Multivara, zawsze jeszcze możesz kupić Polini Speed Control czy Stage6 Sport Pro ;)


Ostatnio zmieniony 03 paź 2010, 14:30 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 15:12 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 10:24
Posty: 21
Pojazd:
Z tego co czytałem to Polini SC na S9 jest trudno wyregulować, a S6 Sport Pro jest przeznaczony do tego tłumika S6. Tak jak wyżej pisałem Multivar albo Hebo NG. Jak ktoś miał te wariatory to pisać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 18:52 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 10:24
Posty: 21
Pojazd:
Dobra chyba wezmę tego Multivara. Jak nie będę zadowolony, to sprzedam i kupię Hebo. Ale myślę, że będzie dobrze. Dzisiaj trochę kasy wpłynęło, więc pomyślałem o jakimś stożku. Może Polini Airbox albo Malossi E5. I na jaką dzyszę powinienem zmienić? Teraz mam tą odblokowaną, co ze skuterem dostałem (chyba 82, ale nie jestem pewien). I czy po tych zmianach trzeba regulować gaźnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 20:29 
*

Rejestracja: 14 lip 2010, 14:11
Posty: 40
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Stożek nic Ci nie da w 50cm3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 21:29 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 10:24
Posty: 21
Pojazd:
Nawet nie liczę na poprawę osiągów. Chodzi o wygląd, bo ta czarna duża puszka nie wygląda najlepiej. Jaką dysze powinienem wsadzić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
pawel2301, a po co ci teraz zmieniać sprzęgło na zime? pozbieraj trooche kasy ze swiąt czy coś i kup sobie ten dzwon ze sprzęgłem +wariator albo wydech sportowy i już
nie zakładaj mowego sprzęgła do starego dzwonu, nowe sprzęgło musi się odpowiednio "ułożyć" , "dotrzeć" do dzwonu więc lepiej jak już sprzęgło zmieniać to razem ze dzwonem.
Co do ciebie bartek1706, to raczej ci się sprężynki nagrzewają i tracą swoją twardość a nie sprężyna chociaż być może to i przez sprężyne
co do stożka to załóż jeśli chcesz ale stożek do 50cc to nie za bardzo bo cylek dostaje po dupie, za dużo powietrza. ale dysze jeśli chodzi i seryjny gaźnik to gdzieś coś kolo 100 może 96 gdzieś i podregulować




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <


Ostatnio zmieniony 03 paź 2010, 22:24 przez DynekS9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 14:49 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 10:24
Posty: 21
Pojazd:
Tak właśnie zrobię. Teraz kupię wariator, a później w zimę sprzęgło z dzwonem. Tylko odpowiedzcie mi na pytanie: Jaką dyszę powinienem założyć do Polini Airbox.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 14:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
jak masz tą 92 odblokowaną to starczy. po co ma więcej chlać paliwa ;)
chociaż cylek Ci prędzej padnie jak włożysz stożek . przekonasz się .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy